Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

Μάριος Στυλιανίδης Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ 26/2/2011
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Τεμπρίδου Αντιόπη Ελένη Σχ. Σύμβουλος Π.Ε.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΕΔΕ ΥΠΠ
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΠΔ152/2013 (ΦΕΚ240 Α ): Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Α’/βάθμιας και Β’/βάθμιας Eκπ/σης Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ.: Κριτήρια διοικητικής.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος, Ομότιμος Καθηγητής ΜΑΘΗΜΑ.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Ρόλος Εκπαιδευτικού.
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
σχολικη αυτονομια μεσα στον συγκεντρωτισμο (. ;)
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά διατάγματα και αποφάσεις και ΥΑ105657/2002 (ΦΕΚ1340Β)] 1

Διοικητικά καθήκοντα εκπαιδευτικών 1 Η εκτέλεση του παιδαγωγικού-διδακτικού έργου θεωρείται βασική προϋπόθεση και υποχρέωση για την ύπαρξη του εκπαιδευτικού στη δεδομένη οργανική θέση. Επομένως, το παιδαγωγικό-εκπαιδευτικό έργο αποτελεί τον προφανή ρόλο. Σ’ αυτόν προστίθεται αυτεπαγγέλτως ως καθήκον η ευθύνη για την τήρηση του καλού κλίματος επικοινωνίας των συνθηκών ηρεμίας και συνεργασίας με τους μαθητές μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας 2

Διοικητικά καθήκοντα εκπαιδευτικών 2 Διοικητικά είναι όλα τα υπόλοιπα καθήκοντα πλην του παιδαγωγικού-διδακτικού έργου α/ Εφημερία β/ Συμμετοχή στον Σύλλογο Διδασκόντων και τη λήψη αποφάσεων γ/ Ανάληψη ευθύνης τμήματος [Υπεύθυνος Τμήματος] δ/ Εξωδιοικητικά καθήκοντα που ανατίθενται στον εκπαιδευτικό με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων [λχ τήρηση φακέλων, τήρηση πρακτικού, κοκ] 3

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ με έμφαση στην εκπαιδευτική διαδικασία  Σχεδιασμός- Προγραμματισμός δραστηριοτήτων  Λήψη αποφάσεων σχετικά με τις προγραμματισθείσες δραστηριότητες  Οργάνωση δραστηριοτήτων  Διεύθυνση - Συντονισμός δραστηριοτήτων  Έλεγχος της ορθής εκτέλεσης των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων 4

Ηθική Ηγεσία και Εκπαιδευτικός Η επίδειξη της δέουσας συμπεριφοράς μέσω των προσωπικών πράξεων του ηγέτη και των διαπροσωπικών του σχέσεων και η προώθηση μιας ηθικής συμπεριφοράς στην ομάδα, στην οποία ηγείται, μέσω της αμφίδρομης επικοινωνίας, της ενίσχυσης- επιβράβευσης και της λήψης ηθικών αποφάσεων 5

Ο Ηθικός Ηγέτης διδάσκει με το παράδειγμά του Η Ηθική Ηγεσία προϋποθέτει υψηλό αίσθημα ηθικής και ευθύνης, ποιοτική μάθηση-διδασκαλία, ανθρωπιστική κουλτούρα προσωπική επαγγελματική ανάπτυξη 6