Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία
Advertisements

Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Τοπικό Εργαστήρι κατάρτισης SHARP
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Θέμα: «Φύλο και Εργασία σε ένα Μεσαίο Αστικό Κέντρο. Η Περίπτωση των Γυναικών της Λάρισας» Ρόδος 2009 Διπλωματική εργασία Μαρίνου Ελένη ΟΝΟΜΑΒΑΘΜΙΔΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
Κοινωνιολογική Έρευνα
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Η Διάσταση του φύλου στο βιβλίο του ΣΕΠ της Γ΄Γυμνασίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
ΜΑΘΗΜΑ 9 Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ. NANCY GREEN ΚΕΦ. 5 ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΛΑ ΨΩΜΙΑΔΟΥ ΜΑΓΔΑ  ΤΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ  ΚΑΤΣΑΜΠΙΡΗ ΣΤΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ «Υποέργο 1 - ΕΠΑΕ ΑΙΓΑΙΟ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ& ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ» της Πράξης «CESSDA ΕΠΑΕ - Υποστήριξη.
Η Ψυχολογία της Λήψης Αποφάσεων. Εισαγωγή Έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε την λήψη των αποφάσεων από την οπτική γωνία της Ψυχολογίας.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΠΡΑΚΤΙΚΟΓΡΑΦΙΑ Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Ξυλά Βασιλική ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τεταρτοετών
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Αναλυση ποιοτικων δεδομενων
Δρ Ζωή Καραμπατζάκη Σχολική Σύμβουλος Π.Α.
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Κομνηνού Ιωάννα, υπ.Διδ. MPhil
ΦΥΛΛΟ.
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη Διπλωματική εργασία «Τα έμφυλα στερεότυπα στις παιδικές διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου» Επιβλέποντες καθηγητές Χρυσή Βιτσιλάκη Μαρία Γκασούκα Μάριος Βρυωνίδης

Επιλογή θέματος Λόγω προσωπικής εμπειρίας ως εκπ/κού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και Παρατηρώντας τη δύναμη της επενέργειας των τηλεοπτικών μηνυμάτων στα παιδιά

Η επίδραση των προτύπων στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου Θεωρία κοινωνικής – γνωστικής μάθησης (A. Bandura) Η φεμινιστική οπτική

Θεωρία κοινωνικής – γνωστικής μάθησης Ο ρόλος του φύλου είναι προϊόν ενός δικτύου κοινωνικών επιδράσεων μέσω παρατήρησης και μίμησης προτύπων (άμεσο και έμμεσο περιβάλλον, Μ.Μ.Ε.) επιδοκιμασίας της αρμόζουσας προς το φύλο συμπεριφοράς

Η φεμινιστική οπτική Κοινωνική – πολιτισμική κατασκευή του ρόλου του φύλου Ανδρική κυριαρχία – γυναικεία υπόταξη Σχέσεις εξουσίας Μεταβλητότητα και ρευστότητα φύλου

…those deceptively simple, clever, outrageous ads… Ορισμός και είδη διαφήμισης Οικονομικά της διαφήμισης Διαφημιστικός σχεδιασμός Επικοινωνιακοί στόχοι Διαδικασίες πειθούς Συγκινησιακή προσέγγιση Το κείμενο

Βιβλιογραφική επισκόπηση Πλούτος ξενόγλωσσων μελετών με βάση τη γλωσσική, οπτική και ηχητική ανάλυση Ποσοτικά και ποιοτικά περιορισμένη ελληνική συμβολή

Νομικό πλαίσιο Ευρωπαϊκές Οδηγίες Ελληνική νομοθεσία 89/552/EEC Π.Δ. 236/16.7.1992 Ν. 2251/1994 Ν. 2328/1995 Π.Δ. 100/2000

Μεθοδολογία της έρευνας Ποιοτική έρευνα (συγκεκριμενοποίηση θεωρίας μέσω της έρευνας, προτιμητέα από ερευνητές φεμινισμού) Ανάλυση περιεχομένου (‘η πιο συστηματική μέθοδος για την εξέταση των επικοινωνιακών δεδομένων στις ανθρωπιστικές επιστήμες’)

Διαδικασία Διατύπωση ερευνητικού ερωτήματος και υποθέσεων Κατασκευή δείγματος Κωδικοποίηση εννοιών Ανάλυση δείγματος

Αποτελέσματα - ανάλυση Επαλήθευση εννέα εκ των δέκα υποθέσεων Επιβεβαίωση αναπαραγωγής στερεοτύπων Αγόρια δραστήρια, εκτός σπιτιού, προσανατολισμένα στην πραγματικότητα, σιελ, ‘ταχύτητα’, ‘ένταση’, ‘δύναμη’ Κορίτσια κοινωνικά, εντός σπιτιού, εκπαιδεύονται ως νοικοκυρές / μητέρες, ροζ, ‘μόδα’, ‘όνειρο’, ‘μαγεία’

Επίλογος Η διαφήμιση, αναπαράγει, παγιώνει και νομιμοποιεί τις αναχρονιστικές αξίες και προκαταλήψεις του κυρίαρχου συστήματος Λόγω έλλειψης γνωστικών εργαλείων, τα παιδιά είναι ευάλωτα και ευεπηρέαστα Κρίνεται απαραίτητη η ενημέρωση και εκπαίδευσή τους ως προς τους διαφημιστικούς κώδικες.

Σας ευχαριστώ πολύ! Αλέκα Σουλάνη