Παίζω με τις χώρες και τις σημαίες της Αφρικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Οδηγίες πως παίζεται το παιχνίδι
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ «ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΙ ΑΝΗΛΙΚΟΙ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
15 τρόποι που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών:
Το υλικό του Υπολογιστή
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!! ΜEMORY ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ 1.
Προσπάθησε να βρεις τη χώρα της Αφρικής. Κάθε φορά που θ’ απαντάς σωστά θα βγαίνει η επόμενη χώρα που θα πρέπει να εντοπίσεις.
Δ1. ΑΦΡΙΚΗ Η θέση της Αφρικής στην υδρόγειο είναι σχεδόν συμμετρική ως προς τον Ισημερινό. Αυτό επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το κλίμα και την κατανομή της.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΜΑΡΙΑ ΜΑΥΡΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΡΑΜΠΑΣ ΦΕΝΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ.
Κάνε κλικ στη χώρα που σε ενδιαφέρει…
2.Παιχνίδια ανά τον κόσμο
MENU ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΜΑΡΟΚΟ ΓΑΛΛΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΧΩΡΕΣ
Ξηρασία στο κέρας της Αφρικής Πληροφοριακό Υλικό για Σχολεία ActionAid Ελλάς Σεπτέμβριος 2011.
MENU ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΜΑΡΟΚΟ ΑΛΓΕΡΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΤΥΝΗΣΙΑ ΛΥΒΥΗ.
MENU ΕΠΙΛΩΓΩΝ ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑ ΑΛΓΕΡΙΑ ΒΟΣΝΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΙΤΑΛΙΑ
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Παραδοσιακά παιχνίδια
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Ο πληθυσμός και τα κράτη της Αφρικής Γιώργος Αστερίου Άννα Ιωανίδου Χριστίνα Σαββίδου Χριστίνα Ορφανίδου Σιαμπάν Αμέτογλου.
Προϊστορικοί χρόνοι Βραχογραφίες της αφρικανικής ηπείρου.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
MENU ΕΠΙΛΩΓΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΙΣΠΑΝΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΑΛΓΕΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
Κεφάλαιο 37 Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Μ΄ ένα Αστέρι κι ένα Μύθο την Ευρώπη θα γνωρίσω» 2 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
ΑΦΡΙΚΗ.
Εκπαιδευτικός Διαδραστικός Χάρτης της Ευρώπης για Mobile Συσκευές
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ε2 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΧΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:ΑΓΚΑ ΒΙΚΕΝΤΙΑ
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΘΕΜΑ:ΑΦΡΙΚΗ
5 ΠΟΤΑΜΙΑ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Γιάννης Βαρής
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
Άννα Τορτοπίδου Παναγιώτης Πρίτσας Πηγή: wikipedia
1η Ομάδα: Σκούρτης Θανάσης
ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ
ΑΦΡΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ:30,221,532 km2 ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ: ΧΩΡΕΣ:55
Το υλικό του Υπολογιστή
Ελισάβετ Βεντούρα Κυριακή Δημακάκου
Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Ανακύκλωσης για Mobile Συσκευές
Τραπεζεσ– Ασφαλιση Πιστωσεων – Χρηματοδοτηση
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Σε αναγνώριση της συνεισφοράς του/της
«Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών»
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παίζω με τις χώρες και τις σημαίες της Αφρικής. Ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας.

Προαπαιτούμενη γνώση: Να γνωρίζουν τη θέση της Αφρικής στον παγκόσμιο χάρτη και στην υδρόγειο σφαίρα.

Σκοπός του παιχνιδιού: Οι μαθητές να μπορούν να εντοπίσουν στο χάρτη της Αφρικής δέκα χώρες και να αναγνωρίσουν την αντίστοιχη σημαία.

Εκπαιδευτικά μέσα-υλικά για το παιχνίδι Πολιτικός χάρτης της Αφρικής

Σχολικοί άτλαντες μαθητών Φωτοτυπίες με περίγραμμα της Αφρικής

Οδηγίες για κάθε ομάδα. Ομάδα 1 Αφού εντοπίσετε στο χάρτη τις ακόλουθες χώρες σημειώστε το όνομά τους (με κεφαλαία γράμματα) και χρωματίστε τις. Μαυριτανία Γκάνα Μποτσουάνα Αίγυπτος Σομαλία Τυνησία Μαδαγασκάρη Μαλί Νίγηρας Ζιμπάμπουε

Ομάδα 2 Αφού εντοπίσετε στο χάρτη τις ακόλουθες χώρες σημειώστε το όνομά τους (με κεφαλαία γράμματα) και χρωματίστε τις. Λιβύη Τσαντ Καμερούν Κένυα Ναμίμπια Ακτή Ελεφαντοστού Μαρόκο Τανζανία Ερυθραία Νιγηρία 

Χρώματα

Δουλεύουν ομαδικά.

Κάθε ομάδα, που ολοκληρώνει το έργο της, παίρνει τα αντίστοιχα σημαιάκια.

Νικήτρια θα είναι η ομάδα που θα τοποθετήσει πρώτη σωστά και τα δέκα σημαιάκια

Έχουν και μια μικρή βοήθεια… Σημαίες στο σχήμα της κάθε χώρας.

Συνεργάζονται τοποθετώντας τις σημαίες πάνω στις χώρες στο χάρτη.

Κάνουν έλεγχο του έργου τους με τη διαφάνεια λύσεων.

Για επιπλέον εξάσκηση

Και παιχνίδια παζλ στο χάρτη

Σας ευχαριστώ! Παπαδοπούλου Ματούλα