Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης Τίτλος εργασίας: Παρουσίαση Εικονικού Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Συγγραφείς: Εξαρχοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

Υλοποίηση Δικτυακού Τόπου Μουσείου Σχεδιασμός,Ανάπτυξη & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού ΗΥ-402.
5η Επιστημονική ημερίδα ΚΕΒΕΠ: «Ανάπτυξη βιβλιοθηκών/κέντρων πληροφόρησης εν μέσω οικονομικής κρίσης» Ανδρέας Κ. Ανδρέου.
Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Συνεργασία Βιβλιοθηκών: Εθνικό, τοπικό, διαθεματικό επίπεδο Μαρία Κορκίδη Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκη 29/5/2008 Συνεργασία δημοτικών βιβλιοθηκών:
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
THE LEAF PROJECT Μάθημα: Ψηφιακές βιβλιοθήκες Διδάσκων: κος Καπιδάκης Επιμέλεια: Αρμενάκη Παρασκευή-Μαρία Δημητριάδου Δήμητρα Κονσολάκη Χαρούλα Κέρκυρα.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ εργασία στο μάθημα Ψηφιακές Βιβλιοθήκες του Στ΄ εξαμήνου Διδάσκων: κ. Καπιδάκης Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ Την εργασία.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Μια πρωτοβουλία online εκπαιδευτικής συνεργασίας που συνδέει σχολεία και γκαλερί από όλο τον κόσμο και υλοποιείται από την Tate Modern ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
Εικονικη πραγματικοτητα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΚΤ
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
TEL-ME-MOR The European Library: Modular Extensions for Mediating Online Resources Ευρωπαϊκή Βιβλιοθήκη – Σπονδυλωτές Επεκτάσεις για Μεσολαβητικές Επιγραμμικές.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΥΦΛΟΥΣ Κωνσταντινά Χαλκιά ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Εργασία 6ου εξαμήνου ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ.
Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ρέθυμνο) Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Ψηφιακά κυκλώματα. Σκοπός της Εργασίας Σε μια εποχή πλήρους ψηφιοποίησης της πληροφορίας είναι λογικό να αναμένουμε πως η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ETailer Kit Lenovo Yoga 510 (14", 15") 2015 Lenovo Internal. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Όνομα-Επώνυμο
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Κείμενο.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης Τίτλος εργασίας: Παρουσίαση Εικονικού Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Συγγραφείς: Εξαρχοπούλου Μαρία και Παχή Παναγιώτα- Ζωή Κέρκυρα 2009

Περίληψη Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση των τεχνικών και των καινοτομιών που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία του e-ΜΜΣΤ. Το e-μουσείο δημιουργήθηκε για την ψηφιακή ξενάγηση των επισκεπτών του. Με αυτό τον τρόπο η πρόσβαση στις συλλογές και στα εκθέματα μπορεί να γίνει από όποιον έχει απλά πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Εισαγωγή Το ΜΜΣΤ βρίσκεται εντός του χώρου της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, στα όρια του εμπορικού κέντρου της πόλης. Το εγχείρημα, που υλοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα μόλις 7 μηνών, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του ΜΜΣΤ, του τμήματος Τοπογράφων Μηχανικών του Α.Π.Θ. και του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου της Κύπρου.

Εισαγωγή (συνέχεια) : Εγκρίνονται και πραγματοποιούνται με το επιχειρησιακό πρόγραμμα « Κοινωνία της Πληροφορίας» του Γ΄Κ.Π.Σ. τα έργα: (1) Δημιουργία και ανάπτυξη ψηφιακής συλλογής έργων τέχνης του ΜΜΣΤ, δημιουργία και προώθηση ηλεκτρονικών δίγλωσσων εκδόσεων της συλλογής, καθώς και δημιουργία κόμβου πληροφόρησης του κοινού.

Εισαγωγή (συνέχεια) (2) Ανάπτυξη αυτόματου συστήματος πώλησης εισιτηρίων, διαχείρισης και ελέγχου των εισόδων του κοινού στο ΜΜΣΤ, με τα οποία το μουσείο  Αναβαθμίζεται ηλεκτρονικά, οργανώνοντας την ψηφιακή καταχώρηση και έλεγχο των συλλογών και όλων των αρχείων του.  Αποκτά θέση στο Διαδίκτιο.  Και εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου των εισόδων του.

Εισαγωγή (συνέχεια) Σκοπός του e-ΜΜΣΤ είναι η δημιουργία συνεκτικότητας μεταξύ των εκθεμάτων του, των επισκεπτών και διαφόρων επιπέδων πληροφορίας σχετικά με το πλαίσιο αναφοράς τους, επεκτείνοντας τις δραστηριότητες του σε νέους δυνητικούς μετέχοντες της μουσειακής εμπειρίας και αυξάνοντας την συμμετοχή, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία των επισκεπτών του.

Τεχνικές Χρήση διαφόρων τεχνολογιών για τη δημιουργία του διαδραστικού εικονικού μουσείου και για να μπορούν οι εικονικοί επισκέπτες να περιηγηθούν στην έκθεση και να πάρουν πληροφορίες για τα εκθέματα.

Τεχνικές (συνέχεια) Για τη δημιουργία πανοραμικών εικόνων του χώρου της Μόνιμης Έκθεσης του μουσείου έγινε φωτογράφηση σε οπτικό πεδίο 360 μοιρών οριζοντίως και 175 μοιρών καθέτως. Οι φωτογραφίες αυτές ενώθηκαν και με τη βοήθεια του πρότυπου λογισμικού QuickTime VR δημιουργήθηκαν 29 πανοραμικές απεικονίσεις αντίστοιχων χώρων του μουσείου.

Τεχνικές (συνέχεια) Ενώνοντας τα διαδοχικά QTVR δημιουργήθηκε μια πλήρης εικονική ξενάγηση στο χώρο. Η ένωση και η προβολή τους έγινε με την εφαρμογή Adobe Flash.

Τεχνικές (συνέχεια) Για την δημιουργία των τρισδιάστατων μοντέλων των εκθεμάτων χρησιμοποιήθηκαν δυο διαφορετικές τεχνικές: (1) Για αντικείμενα με απλές επιφάνειες χρησιμοποιήθηκαν φωτογραμμετρικές τεχνικές. Έγιναν 5-6 λήψεις για κάθε αντικείμενο με μηχανή Canon 400D και η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με το λογισμικό Photomodeler.

Τεχνικές (συνέχεια) (2) Για αντικείμενα με πολύπλοκες επιφάνειες έγινε σάρωση με laser. Χρησιμοποιήθηκαν δυο διαφορετικοί σαρωτές.  O ILRIS-3D της Optech για μεγάλα αντικείμενα  Και για μικρότερα ο V9i της Minolta, με 4- 8 σαρώσεις για κάθε αντικείμενο.

Τεχνικές (συνέχεια) Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με το λογισμικό Geomagic 10. Τα τελικά μοντέλα είναι υψηλής χωρικής ανάλυσης και με τις πραγματικές τους υφές. Μετατροπή των τρισδιάστατων μοντέλων στο πρότυπο 3D PDF, για τη χρήση τους στην ιστοσελίδα. Για τη μετατροπή χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό Adobe Acrobat 9.0 Pro Extended.

Τεχνικές (συνέχεια) Για να μπορεί κάποιος να δει τα τρισδιάστατα μοντέλα πρέπει να έχει εγκατεστημένο στον υπολογιστή του το λογισμικό Adobe Reader σε έκδοση 8 ή 9 Η XVR είναι νέα τεχνολογία για προχωρημένες πολυμεσικές εφαρμογές (advanced multimedia content). Πρόκειται για ένα μικρό σε μέγεθος ActiveX αρχείο, που επικεντρώνεται κυρίως σε 3D γραφικά και ήχο, αλλά υποστηρίζει και διάφορα άλλα είδη διαφορετικών μέσων.

Καινοτομίες Η μοναδική Biennale που συνδέει την τέχνη με τον αθλητισμό, η ισπανική BIDA, φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη, χάρη στη πρωτοβουλία του Υφυπουργείου Αθλητισμού. Η 16η Διεθνής Biennale Αθλητισμού στη Σύγχρονη Τέχνη πραγματοποιήθηκε από 7 – 30 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει έργα 28 καλλιτεχνών από την Ευρώπη και την Μεσόγειο, 11 από τους οποίους είναι καταξιωμένοι Έλληνες καλλιτέχνες. Η Biennale φιλοξενήθηκε στο ΜΜΣΤ και το Καυτανζόγλειο Στάδιο.

Καινοτομίες (συνέχεια) Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το ανώτατο συμβούλιο Αθλητισμού της Ισπανίας, στο πλαίσιο του «2005 – Διεθνούς Έτους Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού» το οποίο ορίστηκε από τον ΟΗΕ και φιλοδοξεί να παρακινήσει το κοινό να προσεγγίσει τον αθλητισμό από νέα οπτική γωνία και συγκεκριμένα μέσα από έργα σύγχρονης τέχνης (ζωγραφική, φωτογραφία, video, εγκαταστάσεις).

Καινοτομίες (συνέχεια) Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από 11 καλλιτέχνες – πρωτοφανής αριθμός σε σύνολο 28 συμμετεχόντων – οι οποίοι ανήκουν σε διαφορετικές γενιές και αντικατοπτρίζουν διαφορετικές τάσεις και ρεύματα.

Καινοτομίες (συνέχεια) Ένα εικονικό μουσείο, στους ψηφιακούς χώρους του οποίου ο επισκέπτης θα μπορεί να θαυμάζει τρισδιάστατα έργα Να δημιουργεί την δική του έκθεση και να μυείται στα «μυστικά» της τέχνης.

Καινοτομίες (συνέχεια) Θα παρουσιάζονται περίπου 100 τρισδιάστατα έργα του ΜΜΣΤ, λιγότερο γνωστά στο ευρύ κοινό, καθώς και αντίγραφα διάσημων δημιουργιών, με βάση τις οποίες ο χρήστης θα μπορεί να δημιουργήσει την δική του έκθεση, ακόμα και να την κοινοποιήσει στους φίλους του.

Καινοτομίες (συνέχεια) Επίσης, θα προσφέρεται εκπαιδευτικό παιχνίδι, με την βοήθεια του οποίου θα μπορεί ο χρήστης να κατανοεί πως πρέπει να «διαβάζει» ένα έργο τέχνης, ώστε να το ερμηνεύει. Εικονική περιήγηση σε εικονική πραγματικότητα Τρισδιάστατο κέντρο πληροφόρησης Ψηφιακά εκθέματα Χρήση πληροφορικής με εύχρηστο τρόπο

Συμπέρασμα Πρόκληση ήταν η ψηφιοποίηση έργων τέχνης αποτελούμενων από ετερογενή υλικά (από χαρτί και ύφασμα μέχρι και πλεξιγκλάς) με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην χαθεί η ρεαλιστική συγκίνηση που μπορεί να αισθανθεί ο θεατής τους.

Συμπέρασμα (συνέχεια) Το e-ΜΜΣΤ δίνει τη δυνατότητα στον καθένα από εμάς να έρθει σε επαφή με διάφορες μορφές τέχνης και κάνει πιο προσιτή την καλλιτεχνική έκφραση στο ευρύτερο κοινό.

Βιβλιογραφία