KoduLand Computer Game σε Kodu Game Lab Νότου Βασίλης Νότου Παναγιώτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία
Παραδοσιακά παιχνίδια
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Οι κυριότερες φάσεις του πολέμου Βασικά σημεία του μαθήματος.
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Γνωριμία με το Scratch.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Η μάχη των Πλαταιών και η ναυμαχία της Μυκάλης
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
Δημοτικό Σχολείο Άγιων Τριμιθιάς Ιστορία Δ’ Τάξης
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/ Ελπίδα Μαυρικίδου 511/ Κώστας Τσιτσιρίκος 511/
Εργασία πληροφορικής 1ο μάθημα Ελένη Μούτου Ιωάννα Πέτρου
Ο ρόλος της τρισδιάστατης Ψηφιακής Μοντελοποίησης στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: υλοποιώντας ένα μοντέλο του DNA – μια διαθεματική προσέγγιση Β. Ρεπαντής.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία
The Godfathers Οι ταινίες που αγαπάμε….Οι ταινίες που αγαπάμε….
Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη Βασικά σημεία του μαθήματος.
THE GODFATHERS Η ομάδα μας: Φιλιπποπολίτη Αλεξάνδρα Τζίμας Λάμπρος Τουμάσης Παναγιώτης Τσαγκλή Αγγελική Τριχείλη Βάνα.
Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝΓΚΡΑΝΤ
Φανή Λαζάρου – Τρανού Δ2 1 ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Η μάχη των Θερμοπυλών!
Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βουλγάρους και τους Ρώσους
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Κάστρο του Αγίου Ιλαρίωνα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΜΥΛΩΝ Μια εργασία των Λυμπέρη Νάσια και Λιάκου Ελένη.
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
The Running Pig Από την ομάδα Elements Βερριοπούλου Αλεξάνδρα Βρανά Δήμητρα Γκόρου Ελβίρα Δημοπούλου Στέλλα-Φοίβη.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Θέμα-Σκοπός Το παιχνίδι το οποίο θα θέλαμε να δημιουργήσουμε ονομάζεται “Fighting poverty”. Ο τίτλος και η ιδέα είναι ξεκάθαρος. «Αγώνας κατά της φτώχιας».
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Aliens Οδηγίες Play.
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Μεταφορές.
Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία
Κυρτση χαν - «υψιλον».
A Virtual Tour of London
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KoduLand Computer Game σε Kodu Game Lab Νότου Βασίλης Νότου Παναγιώτης

Το Kodu Game Lab To Kodu Game Lab είναι ένα πρόγραμμα της Microsoft που μας επιτρέπει να σχεδιάζουμε και να προγραμματίζουμε παιχνίδια. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του είναι τα τρισδιάστατα γραφικά. Επίσης διαθέτει μία συλλογή από αντικείμενα που μπορούν να προστεθούν στην εφαρμογή και να προγραμματιστούν.

Το σενάριο Ο παίκτης καθοδηγώντας ένα jet προσπαθεί να καταστρέψει τον πύργο (αρχηγείο) του εχθρού, ενώ παράλληλα, τόσο αυτός όσο και ο δικός του πύργος, δέχεται τα εχθρικά πυρά. Το σκάφος του διαθέτει 3 ζωές. Αν καταφέρει να καταστρέψει τον εχθρικό πύργο κερδίζει, ενώ χάνει όταν καταστραφεί ο δικός του πύργος ή χάσει τις 3 ζωές του. Ο χειρισμός του Jet γίνεται με το πληκτρολόγιο και το ποντίκι.

To Σκηνικό Ο χάρτης του παιχνιδιού, αποτελείται από δυο πόλεις που χωρίζονται από θάλασσα. Κάθε πόλη διαθέτει δρόμους, σπίτια, εργοστάσια, αεροδρόμιο και λιμάνι. Στους δρόμους κυκλοφορούν πολίτες (μηχανάκια). Στο κέντρο της πόλης υπάρχει ένας κεντρικός πύργος (αρχηγείο).

Οι «Ήρωες» του παιχνιδιού Για να κάνουμε περισσότερο ρεαλιστική τη μάχη χρησιμοποιήσαμε πολλά αντικείμενα: To Kodu To Jet Τα παραγόμενα Jet Τα αντιαεροπορικά πυροβόλα Τα εργοστάσια Τους δύο πύργους Τις μοτοσικλέτες

Το Kodu Είναι ο βασικός ήρωας του παιχνιδιού όταν βρίσκεται σε μη μάχιμη κατάσταση. Καθοδηγείται από τον χρηστή της εφαρμογής. Μπορεί να περιπλανηθεί και να εξερευνήσει την πόλη. Μπορεί να αναλάβει δράση «ανεβαίνοντας» στο jet απ’ όπου επιτίθεται και υπερασπίζεται την πόλη.

Το Jet Το jet είναι ο δεύτερος βασικός χαρακτήρας που ελέγχεται από τον χρηστή. Πυροβολεί με ριπές ή εκτοξεύοντας πύραυλους και βάλλει κατά των εχθρικών jet, των αντιαεροπορικών πυροβόλων και του εχθρικού πύργου. Είναι στόχος εχθρικών αντιαεροπορικών βολών η jet. Όταν δέχεται πυρά, χάνει τμήμα της ζωής του και μπορεί επισκευαστεί επιστρέφοντας στο αεροδρόμιο η παρκάροντας στο υπόστεγο της βάσης. Καταστρέφεται σε περίπτωση που χάσει όλη την ζωή του. Αν καταστραφεί μπορεί να αντικατασταθεί μέχρι και δυο φόρες.

Τα Παραγόμενα Jet Κάθε στρατός διαθέτει jet τα οποία παράγονται κατά την διάρκεια του παιχνιδιού από τα εργοστάσια κατασκευής. Τα jet αυτά παίρνουν μέρος στις μάχες και συμβάλλουν στην εξέλιξη του παιχνιδιού. Κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές. Όταν βλέπουν εχθρικούς στόχους βάλλουν εναντίον τους με πύραυλους. Όταν δέχονται εχθρικά πυρά, χάνουν τμήμα της ζωής τους και τελικά καταστρέφονται.

Τα Αντιαεροπορικά πυροβόλα Κάθε στρατός διαθέτει ορισμένο αριθμό αντιαεροπορικών πυροβόλων. Τα πυροβόλα, όταν βλέπουν εχθρικά jet βάλλουν εναντίον τους και δέχονται τα πυρά τους. Όταν δέχονται εχθρικά πυρά χάνουν τμήμα της ζωή τους. Τα πυροβόλα ανακτούν την ζωή τους όταν περάσει ορισμένος χρόνος χωρίς να δεχθούν εχθρικά πυρά.

Τα Εργοστάσια Τα εργοστάσια βρίσκονται στα αεροδρόμια των δυο πόλεων. Παράγουν, σε τακτά χρονικά διαστήματα, jet τα οποία μπαίνουν αμέσως στην μάχη. Το πλήθος των jet που παράγουν τα εργοστάσια δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 40 σε αριθμό σε μια χρονική στιγμή.

Οι δυο πύργοι Κάθε πόλη διαθέτει από ένα κεντρικό πύργο που συμβολίζει το αρχηγείο της. Οι πύργοι έχουν πολλούς πόντους ζωής και όταν δέχονται πυρά χάνουν τμήμα αυτών των πόντων. Ανακτούν την ζωή τους όταν περάσει ορισμένος χρόνος χωρίς να δέχονται πυρά. Η καταστροφή ενός από τους δυο πύργους τερματίζει την εφαρμογή με νίκη η ήττα του παίκτη.

Οι Μοτοσικλέτες Είναι ο «άμαχος πληθυσμός» της κάθε πόλης. Κινούνται σε ορισμένα μονοπάτια, στους δρόμους των πόλεων. Δεν πολεμούν αλλά μπορούν να «σκοτωθούν» σε περίπτωση που δεχθούν εχθρικά πυρά

Το σενάριο του Jet Σελίδα 1Σελίδα 2Σελίδα 3 Σελίδα 4

Ευχαριστίες Ευχαριστούμε τους καθηγητές μας της Πληροφορικής Γιάννη Δασκαλάκη και Δημήτρη Γαϊτανίδη για την υποστήριξη και την βοήθεια που μας παρείχαν στην τεκμηρίωση της εργασίας, και όλους εσάς για την προσοχή σας