Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Copyright © 2007 by ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ.
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Η εταιρεία MasterFour είναι Ευρωπαϊκή εταιρεία με έδρα δύο χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Αγγλία και την Βουλγαρία Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται στους.
Όμάδα: Δρακάκη Ιωάννα , Κανδαράκη Γεωργία
 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1 7/10/2011: ΚΑΘΟΡΙΣΜΩΣ ΟΜΑΔΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2 4/11/2011: ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3 11/11/2011:ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ
Όνομα ομάδας Οι Αγράμματοι Μέλη Χρήστου Απόστολος Ανδριόπουλος Δημήτρης Δούκας Βασίλης Υψηλάντης Μάνος 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΑΣΚΗΣΗ 11. ΑΣΚΗΣΗ 11 Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ; ΑΣΚΗΣΗ 11 1ος 4ος Ποιοι είναι οι άλλοι δύο πιθανοί συνδυασμοί ;
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Καλώς ορίσατε στην 4η εκδήλωση στην 4η εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες στην Καρδίτσα.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Διδακτική της Πληροφορικής
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο; ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο; 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12 ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΑΤΟΙΚΙΑ) ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ   ΔΙΑΡΚΕΙΑ (3ΩΡΑ) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1ο 2ο 3ο 4ο 5ο 6ο 7ο 8ο 9ο 10ο *ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ PROJECT *ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΝΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ *ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ * 1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ *ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ *ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ *2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ / ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ (ΘΥΡΕΟΥ) *ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ *3ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΒΙΝΤΕΟ / ΑΦΙΣΑΣ /ΜΑΚΕΤΑΣ/ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ *ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ *ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ *4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ / *ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ *5ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ *ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ *6ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΟΡΟΦΩΝ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ/ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΚΑΡΙΦΗΜΑΤΟΣ *ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ *7ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΡΟΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ/ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ *ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ *ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ *8ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ- ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ/ ΠΙΝΑΚΕΣ/ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ *ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΦΑΚΕΛΛΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ *9ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ / ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ *ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ *10ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12 ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ Συμπλήρωση ερωτηματολόγιου – γνωριμία με την ομάδα Εννοιολογικός χάρτης (αφίσα)– θυρεός (συμβόλαιο) Ενημερωτικό βίντεο (εξέλιξη της κατοικίας) – μουσική επένδυση Ενημερωτικό φυλλάδιο (μελλοντικές κατασκευαστικές προτάσεις ) Οικονομική μελέτη (συναρτήσεις και σχεδίαση γραφικών παραστάσεων) Έρευνα πεδίου (καταγραφή κτισμάτων και κυκλοφοριακής κίνησης)– δημιουργία χάρτη Έρευνα πεδίου - επεξεργασία δεδομένων (πίνακες , γραφήματα) Ερωτηματολόγιο – γραφήματα – συμπεράσματα (κριτική ανάλυση) Παρουσίαση PowerPoint – αξιολόγηση – σύνθεση εργασίας Δημιουργία blog ή wiki - ανάρτηση εργασίας στο διαδίκτυο – προετοιμασία εκδήλωσης 1ο ΣΤΑΔΙΟ 2ο ΣΤΑΔΙΟ 3ο ΣΤΑΔΙΟ 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12 ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ Α)Περιβάλλον και Αειφορία. Β) Ανθρωπιστικά Μαθήματα ( Έκθεση-Έκφραση , Κείμενα). Γ) Πεδίο Τέχνη και Πολιτισμός ( Εικαστικά , Μουσική , Αρχιτεκτονική). Δ) Μαθηματικά, Τεχνολογία . 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-12 ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ