ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : Κος ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΠΟΛΥΖΟΥ ΜΕΛΙΝΑ-ΧΟΡΟΖΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ : , ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΕΡΡΕΣ
ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Έννοι α Η διοίκηση του προσωπικού έχει να κάνει με την : αποτελεσματική πρόσληψη, την εκπαίδευση, την παροχή κινήτρων καθώς και την επίβλεψη των υπαλλήλων ώστε να πραγματοποιηθούν οι στόχοι του εστιατορίου. Η διεύθυνση θα πρέπει να έχει πλήρη γνώση των βασικών αρχών της διεύθυνσης του προσωπικού εάν το εστιατόριο θέλει να επιτύχει και στον τομέα της πρόσληψης και διατήρησης του προσωπικού. Ο διευθυντής του εστιατορίου θα πρέπει να είναι ενήμερος για ορισμένες αλλαγές που μπορεί να έχουν συμβεί στο περιβάλλον της εργασίας. Οι περισσότερες οπό αυτές τις αλλαγές είναι αποτέλεσμα της σύγχρονης κοινωνικής και οικονομικής πραγματικότητας και είχαν μια σημαντική επίδραση στο διαθέσιμο εργατικό δυναμικό.
Ορισμός επιλεκτικής πρόσληψης Η διαδικασία της επιλεκτικής πρόσληψης περιλαμβάνει την εξεύρεση υποψηφίων για εργασία από όλες τις διαθέσιμες πηγές και την επιλογή των υποψηφίων για πρόσληψη, βασισμένη στο πόσο καλά "δένουν" με τη φιλοσοφία της εταιρίας, τους στόχους και την πολιτική της ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ■ μια μεγαλύτερη βάση υποψηφίων τους οποίους μπορείτε να προσλάβετε ■ περισσότερες πληροφορίες για τον υποψήφιο υπάλληλο, ώστε να λαμβάνονται καλύτερες αποφάσεις για τις προσλήψεις ■ λιγότερες λανθασμένες αποφάσεις πρόσληψης εξαιτίας των λάθος πρώτων εντυπώσεων και ■ οι υποψήφιοι υπάλληλοι γνωρίζουν ότι η διεύθυνση ενδιαφέρεται σοβαρά για το ποιους προσλαμβάνει.
ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Στον κλάδο εστίασης συναντούμε τις παρακάτω κατηγορίες προσωπικού: 1)Υποψήφιοι που έρχονται μόνοι τους 2)Υπάλληλοι που συστήνουν υποψηφίους 3)Εφημερίδες 4)Κρατικές υπηρεσίες απασχόλησης 5)Επιγραφές που ζητούν υπαλλήλους 6)Άλλες επιχειρήσεις και εστιατόρια
ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΑ ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
ΘΕΣΕΙΣ-ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ Διευθυντής Ταμίας Το προσωπικό της κουζίνας Σερβιτόροι Υπάλληλος Υποδοχής Συντονιστής κουζίνας Βοηθός σερβιτόρου
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΈΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ Ποιότητα του προϊόντος Καθαριότητα και υγιεινή Ανάπτυξη του Προσωπικού Κέρδος Επικοινωνία και πολιτική "ανοιχτής πόρτας''
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ Αξιοπιστία Ευχάριστη Προσωπικότητα και θετική Στάση προς την Εργασία Ομαδικότητα Απόδοση Προσωπική Εμφάνιση
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Μισθός και Περίοδοι Πληρωμής Παρουσία και ώρες εργασίας Τηλέφωνο Φροντίδα του Εξοπλισμού και των Επίπλων Πίνακας Ανακοινώσεων Άδεια άνευ Αποδοχών Προσωπική Υγεία και Υγιεινή
ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ Κανόνες Ασφαλείας Πρώτες βοήθειες Πυροπροστασία Πειθαρχία
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ Ποσοτικά Πρότυπα Τα ποσοτικά πρότυπα της απόδοσης θα πρέπει να είναι μετρήσιμα για κάθε ενέργεια του εστιατορίου. Ποιοτικά Πρότυπα Ποιοτικά πρότυπα απόδοσης θα πρέπει να ορίζονται για κάθε εργασία μέσα στο εστιατόριο. Αυτά τα πρότυπα είναι δύσκολο να μετρηθούν, αλλά μπορούν να ελεγχθούν με την παρατηρητικότητα, και στην περίπτωση του φαγητού, με τη δοκιμή του
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1. Εκπαίδευση πριν λειτουργήσει το εστιατόριο. 2. Εκπαίδευση νέων υπαλλήλων για ένα εστιατόριο που ήδη λειτουργεί. 3. Μια περαιτέρω εκπαίδευση ώστε να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι υπάλληλοι θα εκτελούν τις εργασίες τους στα πρότυπα του εστιατορίου. 4. Εκπαίδευση με την προοπτική της εφαρμογής νέων πολιτικών ή διαδικασιών. 5. Εκπαίδευση που παρέχεται με σεμινάρια, τα οποία βοηθούν τους υπαλλήλους να ξεπερνούν τα πρότυπα του εστιατορίου ή να καθοριστούν υψηλότερα πρότυπα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΓΓΓια την προσοχή σας και ΤΤΤΤην υπομονή σας!!! Μελίνα-Νάντια