ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Η περίπτωση της SIEMENS
Υπό της σπουδάστριας: ΑΜΠΡΑΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Διοικητική των επιχειρήσεων
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Το κόστος Ποιότητας    
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΦΟΡΕΙΣ Κ.Α.Λ.Ο. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΡΜΑΪΔΟΥ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : Κος ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΠΟΛΥΖΟΥ ΜΕΛΙΝΑ-ΧΟΡΟΖΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ : , ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΕΡΡΕΣ

ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Έννοι α Η διοίκηση του προσωπικού έχει να κάνει με την : αποτελεσματική πρόσληψη, την εκπαίδευση, την παροχή κινήτρων καθώς και την επίβλεψη των υπαλλήλων ώστε να πραγματοποιηθούν οι στόχοι του εστιατορίου. Η διεύθυνση θα πρέπει να έχει πλήρη γνώση των βασικών αρχών της διεύθυνσης του προσωπικού εάν το εστιατόριο θέλει να επιτύχει και στον τομέα της πρόσληψης και διατήρησης του προσωπικού. Ο διευθυντής του εστιατορίου θα πρέπει να είναι ενήμερος για ορισμένες αλλαγές που μπορεί να έχουν συμβεί στο περιβάλλον της εργασίας. Οι περισσότερες οπό αυτές τις αλλαγές είναι αποτέλεσμα της σύγχρονης κοινωνικής και οικονομικής πραγματικότητας και είχαν μια σημαντική επίδραση στο διαθέσιμο εργατικό δυναμικό.

Ορισμός επιλεκτικής πρόσληψης Η διαδικασία της επιλεκτικής πρόσληψης περιλαμβάνει την εξεύρεση υποψηφίων για εργασία από όλες τις δια­θέσιμες πηγές και την επιλογή των υποψηφίων για πρόσ­ληψη, βασισμένη στο πόσο καλά "δένουν" με τη φιλοσοφία της εταιρίας, τους στόχους και την πολιτική της ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ■ μια μεγαλύτερη βάση υποψηφίων τους οποίους μπο­ρείτε να προσλάβετε ■ περισσότερες πληροφορίες για τον υποψήφιο υπάλ­ληλο, ώστε να λαμβάνονται καλύτερες αποφάσεις για τις προσλήψεις ■ λιγότερες λανθασμένες αποφάσεις πρόσληψης ε­ξαιτίας των λάθος πρώτων εντυπώσεων και ■ οι υποψήφιοι υπάλληλοι γνωρίζουν ότι η διεύθυνση ενδιαφέρεται σοβαρά για το ποιους προσλαμβάνει.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Στον κλάδο εστίασης συναντούμε τις παρακάτω κατηγορίες προσωπικού: 1)Υποψήφιοι που έρχονται μόνοι τους 2)Υπάλληλοι που συστήνουν υποψηφίους 3)Εφημερίδες 4)Κρατικές υπηρεσίες απασχόλησης 5)Επιγραφές που ζητούν υπαλλήλους 6)Άλλες επιχειρήσεις και εστιατόρια

ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΑ ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ-ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ Διευθυντής Ταμίας Το προσωπικό της κουζίνας Σερβιτόροι Υπάλληλος Υποδοχής Συντονιστής κουζίνας Βοηθός σερβιτόρου

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΈΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ Ποιότητα του προϊόντος Καθαριότητα και υγιεινή Ανάπτυξη του Προσωπικού Κέρδος Επικοινωνία και πολιτική "ανοιχτής πόρτας''

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ Αξιοπιστία Ευχάριστη Προσωπικότητα και θετική Στάση προς την Εργασία Ομαδικότητα Απόδοση Προσωπική Εμφάνιση

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Μισθός και Περίοδοι Πληρωμής Παρουσία και ώρες εργασίας Τηλέφωνο Φροντίδα του Εξοπλισμού και των Επίπλων Πίνακας Ανακοινώσεων Άδεια άνευ Αποδοχών Προσωπική Υγεία και Υγιεινή

ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ Κανόνες Ασφαλείας Πρώτες βοήθειες Πυροπροστασία Πειθαρχία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ Ποσοτικά Πρότυπα Τα ποσοτικά πρότυπα της απόδοσης θα πρέπει να είναι μετρήσιμα για κάθε ενέργεια του εστιατορίου. Ποιοτικά Πρότυπα Ποιοτικά πρότυπα απόδοσης θα πρέπει να ορίζονται για κάθε εργασία μέσα στο εστιατόριο. Αυτά τα πρότυ­πα είναι δύσκολο να μετρηθούν, αλλά μπορούν να ελεγ­χθούν με την παρατηρητικότητα, και στην περίπτωση του φαγητού, με τη δοκιμή του

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1. Εκπαίδευση πριν λειτουργήσει το εστιατόριο. 2. Εκπαίδευση νέων υπαλλήλων για ένα εστιατόριο που ήδη λειτουργεί. 3. Μια περαιτέρω εκπαίδευση ώστε να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι υπάλληλοι θα εκτελούν τις εργασίες τους στα πρότυπα του εστιατορίου. 4. Εκπαίδευση με την προοπτική της εφαρμογής νέων πολιτικών ή διαδικασιών. 5. Εκπαίδευση που παρέχεται με σεμινάρια, τα οποία βοηθούν τους υπαλλήλους να ξεπερνούν τα πρότυπα του εστιατορίου ή να καθοριστούν υψηλότερα πρότυπα.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΓΓΓια την προσοχή σας και ΤΤΤΤην υπομονή σας!!! Μελίνα-Νάντια