Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Δημιουργός Μοντέλων Εκδ
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Kindspiration
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Εισαγωγη στο scratch.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
Δημιουργία Λογαριασμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ  Προγραμματιστικό Υπόδειγμα: Είναι ένα πρότυπο ανάπτυξης προγραμμάτων, δηλ. μια καθορισμένη μεθοδολογία με βάση την οποία.
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
PRO BOT.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική

Scratch Η Scratch είναι μια καινούρια γλώσσα προγραμματισμού που καθιστά εύκολο το να δημιουργήσεις τις διαδραστικές ιστορίες σου, κινούμενα σχέδια, παιχνίδια, μουσική και τέχνη και να μοιραστείς τις δημιουργίες σου στο Διαδίκτυο.

Scratch Η καινοτομία της έγκειται στο γεγονός ότι δε χρειάζεται να πληκτρολογήσει κανείς ούτε μια γραμμή κώδικα για να γράψει ένα πρόγραμμα.

Scratch Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να σύρει μπλοκ (κομμάτια κώδικα) από το αριστερό μέρος της οθόνης και να τα κολλήσει με όποιον τρόπο θέλει στο μέσον της, ώστε το παραχθέν σενάριο να επιφέρει την επιθυμητή ενέργεια

Scratch

Byob » Byob (Build Your Own Blocks) Περιβάλλον (οπτικού) προγραμματισμού στηριγμένο στο Scratch του MIT Media Lab σχεδιασμένο για εκπαίδευση και ψυχαγωγία, κατάλληλο για χρήση από την ηλικία των οκτώ ετών. Επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει εύκολα διαδραστικές ιστορίες, κινούμενα σχέδια, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ψηφιακή τέχνη για διαθεματικές προσεγγίσεις εννοιών από άλλα γνωστικά αντικείμενα: μαθηματικά, αισθητική αγωγή, φυσική

» Ελεύθερο Λογισμικό. Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση:

StarLogo StarLogo είναι ένας παράγοντας που βασίζεται γλώσσα προσομοίωσης που αναπτύχθηκε από Mitchel Resnick, Eric Klopfer, και άλλοι στο MIT Media Lab και MIT Δάσκαλος Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Μασαχουσέτη. Πρόκειται για μια επέκταση της Logo προγραμματισμού γλώσσα, μια διάλεκτο της Lisp. Σχεδιασμένο για την εκπαίδευση, StarLogo μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές να περιγράψουν τη συμπεριφορά των αποκεντρωμένων συστημάτων.παράγοντας που βασίζεταιγλώσσα προσομοίωσηςMitchel ResnickMIT Media LabMITΜασαχουσέτηLogo προγραμματισμούγλώσσα διάλεκτοLispτην εκπαίδευση Η τρέχουσα StarLogo είναι γραμμένο σε Java και λειτουργεί στους περισσότερους υπολογιστέςJava StarLogo είναι ένας παράγοντας που βασίζεται γλώσσα προσομοίωσης που αναπτύχθηκε από Mitchel Resnick, Eric Klopfer, και άλλοι στο MIT Media Lab και MIT Δάσκαλος Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Μασαχουσέτη. Πρόκειται για μια επέκταση της Logo προγραμματισμού γλώσσα, μια διάλεκτο της Lisp. Σχεδιασμένο για την εκπαίδευση, StarLogo μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές να περιγράψουν τη συμπεριφορά των αποκεντρωμένων συστημάτων.παράγοντας που βασίζεταιγλώσσα προσομοίωσηςMitchel ResnickMIT Media LabMITΜασαχουσέτηLogo προγραμματισμούγλώσσα διάλεκτοLispτην εκπαίδευση Η τρέχουσα StarLogo είναι γραμμένο σε Java και λειτουργεί στους περισσότερους υπολογιστέςJava

StarLogo Το StarLogo είναι μία εξειδικευμένη έκδοση της γλώσσας προγραμματισμού Logo, στην οποία ο προγραμματιστής διαχειρίζεται δεκάδες, εκατοντάδες ακόμα και χιλιάδες "χελώνες" προκειμένου να μοντελοποιήσει πολλά πραγματικά φαινόμενα, και να κανοήσει καλύτερα φαινόμενα όπως τις αποικίες των μυρμυγκιών, τα σμήνη πουλιών, την κυκλόφοριακή συμφόριση, τις οικονομίες στην αγορά χρήματος. Είναι ένα περιβάλλον που χρησιμοποιεί με πολύ απλό τρόπο τις αρχές του μαζικά αποκεντρωμένου προγραμματισμού.

Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση:

Το StarLogo είναι μία εξειδικευμένη έκδοση της γλώσσας προγραμματισμού Logo, στην οποία ο προγραμματιστής διαχειρίζεται δεκάδες, εκατοντάδες ακόμα και χιλιάδες "χελώνες" προκειμένου να μοντελοποιήσει πολλά πραγματικά φαινόμενα, και να κανοήσει καλύτερα φαινόμενα όπως τις αποικίες των μυρμυγκιών, τα σμήνη πουλιών, την κυκλόφοριακή συμφόριση, τις οικονομίες στην αγορά χρήματος. Είναι ένα περιβάλλον που χρησιμοποιεί με πολύ απλό τρόπο τις αρχές του μαζικά αποκεντρωμένου προγραμματισμού.

Πρωταγωνιστές των χαρακτήρων StarLogo περιλαμβάνει τρία κύρια είδη «χαρακτήρες»: Χελώνες. Τα κύρια κάτοικοι του κόσμου StarLogo είναι γραφικές πλάσματα γνωστά ως "χελώνες". Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια χελώνα να εκπροσωπεί σχεδόν οποιοδήποτε τύπο του αντικειμένου: ένα μυρμήγκι σε μια αποικία, ένα αυτοκίνητο σε ένα μποτιλιάρισμα, ένα αντίσωμα του ανοσοποιητικού συστήματος, ένα μόριο σε ένα αέριο. Κάθε χελώνα έχει μια θέση, μια επικεφαλίδα, ένα χρώμα, και ένα «στυλό» για την κατάρτιση. Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερο εξειδικευμένες χαρακτηριστικά και ιδιότητες. Στο StarLogo (σε αντίθεση με τις παραδοσιακές εκδόσεις της Logo), μπορείτε να ελέγχετε τις ενέργειες και αλληλεπιδράσεις χιλιάδες χελώνες παράλληλα. Patches. Patches είναι κομμάτια του κόσμου στον οποίο ζουν οι χελώνες. Patches δεν είναι απλώς παθητικά αντικείμενα επί των οποίων ενεργούν οι χελώνες. Όπως και οι χελώνες, τα μπαλώματα μπορεί να εκτελέσει εντολές StarLogo, και μπορούν να ενεργούν για χελώνες και τα μπαλώματα. Τα μπαλώματα διατάσσονται σε ένα πλέγμα, με κάθε έμπλαστρο που αντιστοιχεί σε ένα τετράγωνο στην περιοχή γραφικών. Παρατηρητής. Ο παρατηρητής "κοιτάζει προς τα κάτω" για τις χελώνες και τα μπαλώματα από τη σκοπιά μάτι ενός πουλιού. Ο παρατηρητής μπορεί να δημιουργήσει νέες χελώνες, και να μπορεί να παρακολουθεί τη δραστηριότητα των υφιστάμενων χελώνες και τα μπαλώματα.

StarLogo Interface

StarLogo παράθυρο: Αυτό το παράθυρο χωρίζεται σε διάφορα τμήματα. Η αρχικά μαύρη περιοχή γραφικών είναι όπου οι χελώνες StarLogo κυκλοφορούν και να ζωγραφίζω. Οι χελώνες κινούνται πάνω από ένα πλέγμα των patches. Όταν μια χελώνα μετακινείται από την οθόνη, το "τυλίγει" γύρω από την άλλη πλευρά. Μπορείτε να μετακινήσετε μια χελώνα άμεσα σύροντας με το ποντίκι. Η λευκή περιοχή στο αριστερό μέρος της περιοχής γραφικών είναι η περιοχή διεπαφής. Αυτή η περιοχή είναι όπου θα δημιουργήσετε κουμπιά, ρυθμιστικά και οθόνες που σας επιτρέπουν να αλληλεπιδρούν άμεσα με τα προγράμματα StarLogo. Για να δημιουργήσετε και να επιθεωρήσει τα αντικείμενα διεπαφής (δηλαδή, κουμπιά, ρυθμιστικά και οθόνες), χρησιμοποιήστε την κύρια γραμμή εργαλείων, που βρίσκεται στην γκρίζα γραμμή στο επάνω μέρος του παραθύρου StarLogo. Για να δημιουργήσετε ένα νέο αντικείμενο περιβάλλοντος εργασίας, επιλέξτε το κατάλληλο εργαλείο από τη γραμμή εργαλείων και σύρετε ένα ορθογώνιο στην περιοχή Interface. Για να επιθεωρήσει την υποκείμενη συμπεριφορά ενός υπάρχοντος αντικειμένου interface, επιλέξτε το κατάλληλο εργαλείο από τη γραμμή εργαλείων και στη συνέχεια κάντε κλικ στο αντικείμενο. (Μπορείτε επίσης να επιθεωρήσει ένα αντικείμενο κρατώντας πατημένο ελέγχου και κάντε διπλό κλικ στο αντικείμενο με το πρότυπο εργαλείο βέλους.) Η βαφή και το χρώμα Toolbar εμφανίζεται πάνω από την περιοχή γραφικών όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο του πινέλου από την κύρια γραμμή εργαλείων. Από εδώ, μπορείτε να επιλέξετε το χρώμα που θέλετε να σχεδιάσετε με. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικούς τύπους εργαλείων σχεδίασης.

Δείγμα έργα Κάθε έκδοση του StarLogo έρχεται με έργα του δείγματος στις παρακάτω κατηγορίες. Όταν κάνετε κλικ σε μια από τις παρακάτω σύνδεσμο, πληροφορίες σχετικά με το δείγμα έργου θα ανοίξει σε αυτό το παράθυρο για εύκολη πλοήγηση. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε έξω τα έργα στο Μοντέλα Βιβλιοθήκη StarLogo.Μοντέλα Βιβλιοθήκη StarLogo Αν ψάχνετε για παραδείγματα έργων MacStarLogo, πηγαίνετε στο MacStarLogo ιστοσελίδα.MacStarLogo Τα παρακάτω έργα είναι όλα γραμμένα για την έκδοση Java του StarLogo.

Είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: tng html

Αρχική Ιστοσελίδα