ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Δημιουργική Απασχόληση
Γνωρίζω τον υπολογιστή
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Κατά την επίσκεψη Καλωσόρισμα των παιδιών. Χωρισμός σε τέσσερις ομάδες ( Ανεμώνες, Ρόδια, Τριαντάφυλλα, Περιστέρια) Τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
1ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Ως προς τα εξής χαρακτηριστικά:
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία.
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ Αντεκελίδου Ελένη, Δημοτικό Σχολείο Ποδοχωρίου

ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ Η μη παρουσία κάποιου ξεναγού στο αρχαιολογικό μουσείο κατά την ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας ήταν η κύρια αφόρμηση για την εκπόνηση αυτού του πρότζεκτ.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ Γενικοί στόχοι Ειδικοί στόχοι

Γενικοί στόχοι Έναυσμα προς τα παιδιά κατά την παρουσία μας στο μουσείο με σκοπό να υπάρχει ενδιαφέρον για τα μουσεία και σε πιθανές μελλοντικές επισκέψεις τους. Να γνωρίσουν την τέχνη των αντικειμένων (τα ευρήματα του μουσείου προέρχονται από τις 4 εποχές : Γεωμετρική, Αρχαϊκή, Κλασσική, Ελληνιστική). Δημιουργικότητα των παιδιών (μέσα από την μελέτη και την κατασκευή παρόμοιων ,με τα ευρήματα, αντικειμένων. ) Συνεργασία των παιδιών.

Ειδικοί στόχοι Να γνωρίζουν τα παιδιά τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουμε πληροφορίες για ένα έκθεμα ενός μουσείου. Σύγκριση αντικειμένων ως προς την χρησιμότητα των υλικών της εποχής και την αντοχή τους. Να αντλούν τις πληροφορίες που χρειάζονται από ένα εύρος πληροφοριών.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ Σε πρώτο στάδιο μοιράστηκαν τα φύλλα εργασίας για επεξεργασία μέσα στο μουσείο.

Επίσκεψη στο μουσείο και συμπλήρωση των φύλλων εργασίας. Συζήτηση και ανάλυση στην τάξη των όσων παρατήρησαν και κατέγραψαν οι ομάδες.

Κατασκευή επιτραπέζιου παιχνιδιού (2 διδακτικές ώρες).

Τα παιδιά παίζουν με το επιτραπέζιο

Μελέτη των χαρακτηριστικών των αγγείων κάθε εποχής και κατασκευή παρόμοιων από τα παιδιά (2 διδακτικές ώρες).

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΤΖΕΚΤ Κατά την επίσκεψη μας στο χώρο του μουσείου ορισμένοι μαθητές δεν ήθελαν να συμμετάσχουν στην εργασία που τους είχε ανατεθεί. Οι υπόλοιποι μαθητές όμως εργάστηκαν με συνέπεια και ενδιαφέρον. Ωστόσο οι μαθητές που δεν ασχολήθηκαν έδειξαν ενδιαφέρον στις υπόλοιπες δραστηριότητες. Από το παιχνίδι γνώσεων διαπιστώθηκε ότι οι μαθητές είχαν αποκομίσει σημαντικές πληροφορίες.

Οι μαθητές εξασκήθηκαν στο να αναζητούν πληροφορίες για εκθέματα ενός μουσείου και να τα συγκρίνουν με τα αντίστοιχα της σημερινής εποχής. Πέρα από τον γνωστικό τομέα, υπήρξαν μαθητές που άρχισαν να συμμετέχουν, να αναλαμβάνουν καθήκοντα, να γίνονται πιο δημιουργικοί ανυψώνοντας έτσι την αυτοεικόνα τους και την αυτοπεποίθηση τους. Βελτιώθηκε η συνεργατική σχέση μεταξύ των παιδιών.