Ιατρού Χρήστος Μερκούρης Βασίλης Μιχαλάκης Γιώργος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γερμανία Μαρίλια Διόλα.
Advertisements

ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΞΙΝΟΣ
1. Ο Ελληνορωμαϊκός κόσμος την εποχή του Χριστού στη γη Ισραήλ
Δεν είναι μαγκιά. Δεν είναι αστείο. Σταματήστε το!
ΕΛΕΝΗ.  Η Αγορά ήταν, στις αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές πόλεις, το οικονομικό, διοικητικό, κοινωνικό και πνευματικό κέντρο του άστεως. Στην αγορά γινόταν.
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ 19ΟΥ ΚΑΙ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η κρίση της εικονομαχίας διχάζει τους Βυζαντινούς
3. Η εμφάνιση του Ισλάμ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
ΣΥΜΒΟΛΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Σε κανέναν δεν επιτρέπεται να τρώει όποιο φαγητό του αρέσει.Στις περισσότερες θρησκείες, υπάρχουν διαιτολογικοί κανόνες.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου
Φανατισμός και ανεξιθρησκία
ΜΑΡΘΑ, ΑΘΗΝΑ, ΓΙΩΤΑ, ΝΙΚΟΣ, ΗΛΙΑΣ
Γρήγορη επανάληψη.
Ερευνητική εργασία της Β΄ Λυκείου
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
Η Πόλη της Πάφου Θέση Ιστορία Πληθυσμός Πολιτιστικές εκδηλώσεις
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 4/3/15 Θρησκευτικά ΘΕ4: «Πού είναι ο Θεός;» Η οδύνη του σύγχρονου.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Γ’3.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Για το μάθημα των Θρησκευτικών Μητσάνη Ιωάννα Γ2
Αυτόχθονες πληθυσμοί Μενεξιά Στ1..
Μάθημα 9ο Συρία – Λίβανος www. facebook
Εικονεσ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΑ 3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Κύριλλος και Μεθόδιος. Οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν αδέλφια, μοναχοί, με μεγάλη ιεραποστολική δράση. Σε αυτούς αποδίδεται ο εκχριστιανισμός των.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
Εβραϊσμός και Ισλάμ Λεωνίδας Κ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης ΣΤ2 –
Σχολικός Εκφοβισμός.
«ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ»
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Οι χώρες της Ε.Ε..
Μ α γ ε ί α.
ΚΟΜΜΑΤΑ-ΟΜΑΔΕΣ ΠΙΕΣΗΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
Πορτογαλία Γεωργία Φιλίππου.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Κομματικός Φανατισμός
ΣΥΣΤΑΣΗ 1720 ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Άννα Σαββατοπούλου Νάτσιος Σταύρος Παπαχαρίτων Στάθης Χατζηστυλλή Στεφανία.
ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ( 1922 )
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων
ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΛΟΥΘΗΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Οικονόμου Γιώργος Γ’2 29/11/14 Θ.Ε.:2Η Θρησκευτικά
Γεγονότα της Μεταρρύθμισης
Μάθημα 5ο: Οθωμανικοί θεσμοί και οι λαοί της ΝΑ Ευρώπης
Γλώσσα και Κοινωνία.
ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη μάθημα 6 Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιατρού Χρήστος Μερκούρης Βασίλης Μιχαλάκης Γιώργος

Ο Φανατισμός ως όρος προέρχεται από την λατινική λέξη "fanum" ( ιερό ). Πιθανότερη προέλευση του "fanum" είναι η ελληνική λέξη " φανός " ( φαίνω = φωτίζω ) και παραπέμπει σε ιερή τελετή ή μυσταγωγία συνοδευόμενη κατά κανόνα με πυρσούς.

Ως φανατισμό εννοούμε την τυφλή υπακοή σε μια ιδέα, την οποία υπηρετούμε με πεισματικό ζήλο, ως το σημείο να ασκούμε βία για να υποχρεώσουμε άλλους να την ακολουθούν και να τιμωρούμε όποιον δεν είναι διατεθειμένος να την ενστερνιστεί. Ο φανατισμός είναι πρόδρομος της βίας, καθόσον ο κυριευμένος από το πάθος του φανατισμού άνθρωπος, για να υπερασπιστεί τα « όσια και τα ιερά », χρησιμοποιεί κάθε ανόσιο και ανίερο μέσο.

Είναι το φαινό µ ενο κατά το οποίο κάποιο άτο µ ο ή ο µ άδα προσπαθεί µ ε ποικίλους τρόπους καταναγκασ µ ού να επιβάλλει τη θέλησή του και να στερήσει από άλλους την ελευθερία τους ή να τους επηρεάσει προς το ίδιο όφελος.

 Σωματική  Ψυχολογική  Λεκτική  Σεξουαλική παρενόχληση

Παραδείγματα μέσα από την ιστορία.  Οι διωγμοί κατά των χριστιανών στην αρχαία Ρώμη 1 ος -4 ος αιώνας μ. Χ.  Στο Μεσαίωνα έχουμε τους διωγμούς Βυζαντινών αυτοκρατόρων κατά αιρετικών.

 Την ίδια εποχή έχουμε τους διωγμούς του Ισλάμ κατά χριστιανών της Μέσης Ανατολής και αργότερα των Βαλκανίων.  Σταυροφορίες των Δυτικών χριστιανών κατά των Ορθοδόξων χριστιανών και μουσουλμάνων ( 11 ος - 15 ος αιώνας).

 Οι δίκες της Ιεράς Εξέτασης.  Οι θρησκευτικοί πόλεμοι μεταξύ Πρoτεσταντών και Ρωμαιοκαθολικών στην Ευρώπη το 16 ο -18 ο αιώνα.

Σήμερα το θρησκευτικό στοιχείο σε ορισμένες περιοχές του πλανήτη αναζωπυρώνεται ώστε να χρησιμοποιείται από κάποια εξουσιαστικά κέντρα ως μοχλός πρόκλησης συγκρούσεων. Μετά την τρομοκρατική επίθεση στις ΗΠΑ ανασύρεται το στοιχείο του φονταμεταλισμού, στο οποίο συνυπάρχει και το θρησκευτικό. Ο φονταμεταλισμός έχει παγιωθεί στη συμπεριφορά ατόμων και ομάδων και χρησιμοποιείται μεθοδικά και στο θρησκευτικό τομέα.

Σε όλα τα δόγματα παρατηρούνται τάσεις φονταμενταλισμού και μαχητικού αντιμοντερνισμού. Αυτό οφείλεται στη μισαλλοδοξία και στο φανατισμό που χαρακτηρίζει τις διάφορες ομάδες που ανήκουν σε κάθε θρήσκευμα.

Στη σημερινή εποχή έχουμε αρκετά περιστατικά τα οποία οφείλονται σε τέτοιου είδους φαινόμενα. Για παράδειγμα :  Στη Νιγηρία οι συγκρούσεις ανάμεσα σε μουσουλμάνους και χριστιανούς είναι συχνές. Τα μικρά προνόμια που είχαν δοθεί από τους αποικιοκράτες στους εκχριστιανισθέντες μικροαγρότες της εθνότητας Berom, αποτελούν το λόγο των επιθέσεων από τους μουσουλμάνους γείτονές τους.

 Στον Λίβανο υπάρχουν 18 δόγματα. Η Δημοκρατία του Λιβάνου οφείλει να ισορροπεί ανάμεσα σε χριστιανούς και μουσουλμάνους προσφέροντας την προεδρία της Δημοκρατίας σε έναν χριστιανό, την προεδρία του Κοινοβουλίου σε έναν σιίτη και τη θέση του πρωθυπουργού σε έναν σουνίτη.  Στην Ινδονησία, από το 2000 και μετά, ακραίοι ινδουιστές εξαπολύουν πραγματικά πογκρόμ στους χριστιανούς της χώρας. Αποτέλεσμα : χιλιάδες νεκροί και δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι εξαναγκάστηκαν να μετακινηθούν σε άλλα σημεία της χώρας.

 Στο Ισραήλ, οι ακραίοι ορθόδοξοι Εβραίοι επιβάλλουν στο κράτος τις απόψεις τους και βυθίζουν τη χώρα στο χάος όταν δεν εισακούονται. Πρόσφατα, ο υπουργός Δικαιοσύνης, με την παραίνεση των ακραίων ορθόδοξων εβραίων, πρότεινε την αντικατάσταση των νόμων του κράτους με τον ιερό εβραϊκό νόμο της Halakha.  Στην Ινδία, την Τσετσενία και σε πολλές άλλες χώρες άνθρωποι αλληλοσκοτώνονται για μια θέση στον Παράδεισο.

Ωστόσο, στην εποχή μας η βία μπορεί να παίρνει πολλές και διαφορετικές μορφές. Οι συνηθέστερες εκφάνσεις της στις μέρες μας είναι οι πολιτικές διώξεις, τα βασανιστήρια, τα εγκλήματα, η τρομοκρατία, οι κοινωνικές αναταραχές, οι συγκρούσεις, ο χουλιγκανισμός στα γήπεδα κτλ.

Σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις μπορεί ο χουλιγκανισμός και η βια στα γήπεδα να συσχετιστεί ακόμα και με τη θρησκεία. Παράδειγμα αποτελεί το ντέρμπι της Σκωτίας ανάμεσα σε Σέλτικ ( Προτεστάντες ) και Ρέιντζερς ( Ρωμαιοκαθολικοί ). Πρόκειται για μία αντιπαλότητα που μέχρι και πριν από δέκα περίπου χρόνια ήταν τόσο έντονη, που πολλές φορές ο αγώνας σταματούσε λόγω επεισοδίων.