Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis Group Executive Director
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Mellon Group growth figures € 2,9€ 49, Sales* Staff Subsidiaries 012 X 13 X 50 X 12 *in million Euros
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Mellon Group territory expansion
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου (Μη)Aξιοποίηση καινοτομιών στην Ελλάδα 1.Περιορισμένη βιομηχανική παραγωγή μη-καταναλωτικών αγαθών 2.Υστέρηση στην ανάπτυξη βασικών – και φθηνών - υποδομών 3.Υποτίμηση της αξίας της παροχής υπηρεσιών (γενικά) και της χρήσης τεχνολογιών για την πραγμάτωσή τους
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Εξέλιξη Μοντέλων στην Ελλάδα Δεκαετία αγορές μεγάλων συστημάτων Η/Υ και δημιουργία τμημάτων μηχανογράφησης Δεκαετία αγορές μεσαίων και μικρών Η/Υ άνθηση αγοράς τυποποιημένου λογισμικού βασικών εφαρμογών Δεκαετία 2000 σταδιακή αύξηση του Internet – Πάροχοι Υπηρεσιών Εφαρμογών
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Παροχή υπηρεσιών στους παρόχους υπηρεσιών Οι πάροχοι υπηρεσιών στους πολίτες/καταναλωτές αγοράζουν παραδοσιακά εξοπλισμό και προγράμματα Η τάση είναι να αγοράζουν υπηρεσίες από παρόχους υπηρεσιών σε επιχειρήσεις Οι πάροχοι υπηρεσιών Β2Β καλούνται να χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες για ποιότητα και ανταγωνστική προσφορά
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Παράδειγμα 1 – Outsourcing κέντρων επαφής Για τον αγοραστή υπηρεσιών outsourcing καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών – ορισμένο κόστος Για τον πάροχο υπηρεσιών outsourcing –Βέλτιστη χρήση τεχνολογιών αιχμής –Αριστη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού –Βέλτιστη εσωτερική λειτουργία –Επέκταση αγορών –Εντονος ανταγωνισμός
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Παράδειγμα 2 – παροχή διαχειριζόμενων υπηρεσιών Για τον αγοραστή των διαχειριζόμενων υπηρεσιών καλύτερη ποιότητα – ορισμένο κόστος Για τον πάροχο διαχειριζόμενων υπηρεσιών –Ενσωμάτωση εξοπλισμού, λογισμικού και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης –Βέλτιστη διαχείριση μεγάλου αριθμού εγκαταστημένου εξοπλισμού –Ανάγκη αυτοματοποιημένων διαδικασιών
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Ευχαριστώ για την προσοχή σας