Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Μια πόλη για τους πεζούς
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
Οι ψυχολογικές διαστάσεις του θηλασμού για την μητέρα και το βρέφος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ;
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
«Γυναίκες εσμεν αθλιώτατον φυτόν»
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Η Γη σε αριθμούς και εικόνες !!!!
1η Δράση Ατομική δημιουργία
Σύλληψη , τοκετός και έμμηνος κύκλος
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται μια συσκευή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
Το επικίνδυνο παιχνίδι Μπλε Φάλαινα
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία Αρχικό χιούμορ (ξεκινά από πάνω αριστερά) Θεματικά σχετισμένο (grace with power)

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (κοινωνική αναγνώριση) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση (υποτιμάται η πρωταγωνίστρια) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο (η φωτογραφία της BMW στο πρόσωπο της γυναίκας) Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Διέγερση – Ασφάλεια (αν σκεφτούμε τις μητέρες στις οποίες απευθύνεται η διαφήμιση) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική κωμωδία Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία Ενσωματωμένο χιούμορ (δεν ξεκινά από πάνω αριστερά, ούτε είναι κάτω και ειδικά κάτω δεξιά) Θεματικά σχετισμένο (ούτε μία ψείρα…)

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με τον ψευτο –super ήρωα) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο (Super Strong - χτύπησε στην κολώνα και δεν έσπασε, είναι δυνατή όπως η Bud) Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (είναι ένα απλό mind - game) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία Αρχικό χιούμορ (το κίτρινο κουτάκι συμμετέχει στο χιούμορ) Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Διέγερση - Ασφάλεια (ουσιαστικά υπάρχει μόνο το σκέλος της ασφάλειας = ζεστή, παιχνιδιάρικη, φιλική ατμόσφαιρα, δεν υπάρχει κανένα mind game ούτε καμία υποτίμηση) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματικό Χιούμορ Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο (αν σκεφτούμε ότι θέλει να ενισχύσει τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των γιορτών) Θεματικά σχετισμένο (σχετικό με το θέμα των πωλήσεων)

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (είναι ένα απλό mind - game) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία Αρχικό χιούμορ Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Διέγερση - Ασφάλεια (είναι ένα απλό mind – game, αλλά υπάρχει και το γλυκό κοριτσάκι που δημιουργεί ζεστά συναισθήματα αγάπης) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική Κωμωδία Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία Ενσωματωμένο χιούμορ (η διαφήμιση ξεκινά με Πρόγραμμα… και όχι με χιούμορ) Θεματικά σχετισμένο (σχετικό το χιούμορ με το μήνυμα)

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (κοινωνική αναγνώριση) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο (το ίδιο το αυτοκίνητο προκαλεί το χιούμορ) Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (μήνυμα του χιονάνθρωπου), Διέγερση - Ασφάλεια (ζεστασιά που πηγάζει από την αγάπη της μητέρας για το παιδί της) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική Κωμωδία Κυρίαρχο στοιχείο είναι η ΕΙΚΟΝΑ (προβάλλεται δύο φορές το εσωτερικό του ψυγείου και το μέγεθός του, που είναι και το βασικό του πλεονέκτημα) Αρχικό χιούμορ (τα γράμματα πάνω είναι πολύ μικρά, αν ήταν μεγαλύτερα θα ήταν ενσωματωμένο χιούμορ) Θεματικά σχετισμένο (σχετικό το χιούμορ με το μήνυμα)

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα (αναφέραμε πως τα αυτοκίνητα θα τα θεωρούμε ως θετικά κίνητρα μόνο όταν ξεπερνούν τα 1400 κυβικά) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (είναι ένα απλό mind - game) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ (οι πληροφορίες σχεδόν δεν διαβάζονται και αναφέρουν πράγματα σχετικά με το χιούμορ) Δομικά σχετισμένο χιούμορ Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & χιουμοριστική υποτίμηση (του άντρα) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση (όσο δύσκολο και αν είναι εδώ γελάμε με την κατάσταση της γάτας) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο (ξυρίζουν τη γάτα) Θεματικά σχετισμένο (ξυρίζουν τη γάτα)

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (όταν τα παπούτσια και τα ρούχα είναι κάποιας μάρκας τότε έχουμε θετικά κίνητρα και υψηλή ανάμιξη) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με τον σκύλο που την πάτησε και κουράστηκε ενώ το αφεντικό του…) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (είναι ακριβό όπως ενημερώθηκα) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (απόλαυση αισθήσεων-παιχνίδι) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (οι χαρακτήρες δεν έχουν κανένα στοιχείο γελοιότητας άρα δεν υπάρχει χιουμοριστική υποτίμηση) η ηρεμία τους μπορεί να μεταφραστεί ως Διέγερση – Ασφάλεια και η αποδοχή της συνήθειας του άντρα Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική κωμωδία (οριακή διαφήμιση) Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα (τον καταναλώνουμε για να ξυπνήσουμε και πολύ λιγότερο για απόλαυση) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (1 απλό mind-game) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα (τον καταναλώνουμε για να ξυπνήσουμε και πολύ λιγότερο για απόλαυση) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (1 απλό mind-game αν γνωρίζουμε το σήμα του προϊόντος) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (κανονικά είναι αρνητικά τα κίνητρα αλλά αν διαβάσετε τις πληροφορίες μιλάει όλο για παιχνίδια άρα θετικά κίνητρα – απόλαυση) Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, (αν και υπάρχει μία έμμεση Χιουμοριστική Υποτίμηση του 2 χαρακτήρα) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με τον ψευτο –super ήρωα) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο (σκοτώνει αράχνες) Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (καταλαβαίνουμε το χιούμορ στο 5ο τετραγωνάκι που δεν είναι τσεκαρισμένο), Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με την τραβεστί) Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ Δομικά σχετισμένο Θεματικά σχετισμένο

Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία Αρχικό χιούμορ (όλο το πάνω μέρος της διαφήμισης είναι χιούμορ) Θεματικά σχετισμένο