Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική Αμπαλάκης Στέλιος
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η επιστήμη του Web.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
20/9/20161Ημερίδα ΚΕΣΥΠ Κορίνθου Παρασκευόπουλος Κων/νος ΠΕ02.
Λογισμικό Mahara e-portfolio Νικολού Αγγελική Εκπαιδευτικός ΠΕ19.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης

Ηλεκτρονικό Χαρτοφυλάκιο e-portfolio Ένα διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον εργασίας και μάθησης που μπορεί να παρέχει πρόσβαση σε πολλά ψηφιακά αντικείμενα και πόρους σε διάφορες μορφές μέσων.

Ηλεκτρονικό Χαρτοφυλάκιο e-portfolio Τα αντικείμενα (artefacts) περιλαμβάνουν: στοιχεία για το μαθητή, στόχους, δημιουργικές εργασίες, εργασίες που αποτυπώνουν τη κριτική του σκέψη, ανατροφοδότηση, σχόλια, δραστηριότητες (ατομικές και ομαδικές), επιτεύγματα κ.λπ.

Ηλεκτρονικό Χαρτοφυλάκιο e-portfolio Μπορούν να συνδυαστούν με διάφορους τρόπους για την παραγωγή διαφορετικών “προβολών” για συγκεκριμένα ακροατήρια, παρέχοντας τις σχετικές ενδείξεις της μαθησιακής πορείας, των γνωστικών στόχων που επιτεύχθηκαν, των δεξιοτήτων/ικανοτήτων που αναπτύχθηκαν /καλλιεργήθηκαν και της συνολικής προόδου και εξέλιξης του μαθητή.

Προστιθέμενη αξία για τους Μαθητές Παρέχει στους  μαθητές τη δυνατότητα να συμμετέχουν με πιο ενεργητικό τρόπο στη διαδικασία διδασκαλίας – μάθησης. Ασκεί θετική επίδραση στην αυτοπεποίθηση του μαθητή δεδομένου ότι αναλαμβάνει το έλεγχο της  μάθησής του. Προσαρμόζεται στις  ατομικές ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες του μαθητή. Προωθεί τη μάθηση πέρα από τη τάξη. Ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή.

Προστιθέμενη αξία για τους Μαθητές Eνισχύει τις  δεξιότητες της τεχνολογίας των πληροφοριών. Αποτελεί χρονολόγιο/ημερολόγιο, ιστορικό τις μαθητικής ‘πορείας’ του μαθητή. Αποτελεί ‘αποθετήριο’ (repository) κάθε είδους εργασίας και δραστηριότητας των μαθητών.

Προστιθέμενη αξία για τους Εκπαιδευτικούς Παρέχει μια «πλουσιότερη εικόνα» του μαθητή. Eίναι περισσότερο αποτελεσματικό για τη μέτρηση των δεξιοτήτων και της γνώσης, ως εργαλείο αξιολόγησης. Αποτελεί πλούσια πηγή αυθεντικών πληροφοριών για το τι συμβαίνει μέσα σε μια σχολική τάξη και μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές των εκπαιδευτικών πρακτικών. Μπορεί να διευκολύνει την ανακοίνωση των επιτευγμάτων του μαθητή σε άλλους

Προστιθέμενη αξία για τους Γονείς Παρέχει στους γονείς  χειροπιαστές πληροφορίες για το τι μαθαίνουν τα παιδιά τους. Αποτελεί μια καλύτερη βάση συζήτησης με τον εκπαιδευτικό για το παιδί τους.

Ηλεκτρονικό Χαρτοφυλάκιο Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα (GNU General Public License) Πλήρες ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο που παρέχει: περιεκτικό εργαλείο τύπου ιστολογίου εργαλείο δημιουργίας ψηφιακού βιογραφικού δυνατότητα κοινωνικής δικτύωσης

Εγκατάσταση Mahara Στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Τοπικά (συνέχεια…) Αναλυτικός Οδηγός… http://users.sch.gr/vorfan/mahara/MaharaIn stallation.pdf Τοπικά (συνέχεια…)

Εγκατάσταση Mahara (τοπικά) XAMPP http://www.apachefriends.org Mahara https://mahara.org/ Ελληνικά για Mahara http://langpacks.mahara.org/