Διονύσης & Νίκος1 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μπερδεμπές Διονύσης, Φοιτητής 5ου Έτους Στρίκος Νίκος, Φοιτητής 3ου Έτους
Διονύσης & Νίκος2 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Περιεχόμενα - Δομή Παρουσίασης Τα 6 σύνδρομα που βλάπτουν την προπτυχιακή εκπαίδευση Τρέχον πρόγραμμα σπουδών – Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα Τι πετυχαίνουμε με την πρότασή μας Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (Ι/ΙΙ/ΙΙΙ) Επίλογος Περιεχόμενα - Δομή Παρουσίασης
Διονύσης & Νίκος3 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Τα 6 σύνδρομα που βλάπτουν την προπτυχιακή εκπαίδευση Το σύνδρομο των συγγραμμάτων του Π.Π. Το σύνδρομο της επαφής p-n Το σύνδρομο της αμοιβαίας εξασθένησης Το σύνδρομο της ηχομόνωσης Το σύνδρομο του παλαιοθεματισμού/νεοθεματισμού Το σύνδρομο της αντιγραφής Ο κώνος των σπουδών: Είμαστε εδώ Πιο πάνω υπάρχει πολυπλοκότητα που δε μπορούμε να διαχειριστούμε Σύνδρομα ΠΠΣ Σκοπός σπουδών ΗΜΤΥ Σκοπός πανεπιστημιακών σπουδών Σκοπός εκπαίδευσης
Διονύσης & Νίκος4 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Τρέχον πρόγραμμα σπουδών – Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα Έχουμε καλό πρόγραμμα σπουδών! Θέλουμε καλύτερο..! ΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα Στέρεα θεμέλια στη μαθηματική παιδεία. Συνεκτικό 3ο έτος με μεγάλη εκπαιδευτική αξία. Ολοκληρωμένη βασική εκπαίδευση σε ηλεκτρονικά, ενέργεια και έλεγχο. Έλλειψη συνοχής στις σπουδές των δυο πρώτων ετών. Κακή και περιορισμένη εκπαίδευση στη φυσική. Λίγη και αναποτελεσματική βασική εκπαίδευση στην επιστήμη των υπολογιστών. Πολλές οι ώρες απασχόλησης των φοιτητών εντός της σχολής (194 συνολικές διδακτικές μονάδες στα 3 πρώτα έτη) και μεγάλο πλήθος μαθημάτων ανά εξάμηνο (46 μαθήματα στα 3 πρώτα έτη).
Διονύσης & Νίκος5 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Τι πετυχαίνουμε με την πρότασή μας Η εκπαίδευση των προπτυχιακών φοιτητών σε Μαθηματικά και Φυσική γίνεται πιο στιβαρή. Το πρόγραμμα σπουδών ενισχύει τις σπουδές πληροφορικής. Ο φοιτητής εξοικειώνεται από νωρίς με τη χρήση αναλυτικών και σχεδιαστικών εργαλείων στον υπολογιστή. Διατηρεί την παράδοση του τμήματος σε μαθήματα ενέργειας. Μειώνει σημαντικά τις ώρες απασχόλησης των φοιτητών εντός της σχολής (182 συνολικές διδακτικές μονάδες και 40 μαθήματα στα 3 πρώτα έτη). Προστατεύει τα τρέχοντα εκπαιδευτικά πλεονεκτήματα του 3ου έτους. Διατηρεί τη συνοχή και την ομαλότητα του προγράμματος σπουδών. Χαρακτηριστικά του προτεινόμενου προγράμματος σπουδών :
Διονύσης & Νίκος6 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (I) ΕΞΑΜΗΝΟ 1ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά Ι Φυσική Ι Γραμμική Άλγεβρα Ψηφιακή Λογική Ι Τεχνικό Σχέδιο Ανθρωπιστικό Ι Ξένη Γλώσσα Ι 3003 Σύνολο Τρέχον σύνολο ΕΞΑΜΗΝΟ 2ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά ΙΙ Φυσική ΙΙ Πιθανοθεωρία και Στατιστική Ψηφιακή Λογική ΙΙ Διαδικαστικός Προγραμματισμός (C) Ανθρωπιστικό ΙΙ Ξένη Γλώσσα ΙΙ 3003 Σύνολο Τρέχον σύνολο
Διονύσης & Νίκος7 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (IΙ) ΕΞΑΜΗΝΟ 3ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά ΙΙΙ Φυσική ΙΙΙ Αριθμητική Ανάλυση Κυκλώματα Ι Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός (Java) Τεχνική Μηχανική 3104 Σύνολο Τρέχον σύνολο ΕΞΑΜΗΝΟ 4ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά IV Φυσική ΙV Μικροηλεκτρονική Κυκλώματα ΙΙ Διακριτά Μαθηματικά Οικονομικά Ι 2002 Σύνολο Τρέχον σύνολο
Διονύσης & Νίκος8 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (IΙΙ) ΕΞΑΜΗΝΟ 5ο ΘΕΦΣ 1Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι3025 2Ηλεκτρικές Μηχανές Ι3036 3Αναλογικά Ολοκληρωμένα Ηλεκτρονικά3137 4Σήματα και Συστήματα Ι3003 5Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία Ι2103 6Εισαγωγή στα ΣΗΕ3104 7Οικονομικά ΙΙ2002 Σύνολο Τρέχον σύνολο ΕΞΑΜΗΝΟ 6ο ΘΦΕΣ 1Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ3025 2Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ3036 3Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Ηλεκτρονικά3137 4Σήματα και Συστήματα ΙΙ3003 5Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία ΙΙ2103 6Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες3104 7Δίκτυα Επικοινωνίας Υπολογιστών2103 Σύνολο Τρέχον σύνολο193830