Διονύσης & Νίκος1 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μπερδεμπές Διονύσης,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
NEΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Παράδειγμα 2: Φοίτηση στο πανεπιστήμιο Εκφώνηση: Ζητάμε το έτος κάθε φοιτητή κάποιου τμήματος κάποιας σχολής που έχει διαφορετικό αριθμό φοιτητών ανά έτος,
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
EΠΑΛ.Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΒΜ Τα μέλη της ομάδας Γυπαετοί είναι:
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Στόχοι 1.Σχεδιασμός υψηλού επιπέδου προγραμμάτων σπουδών 2.Η προαγωγή των Μαθηματικών επιστημών μέσω της επιστημονικής έρευνας 3.Η δημιουργία ικανών και.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑIΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ.
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΠΟΜΕΝΟ Για έξοδο πατήστε το τρίγωνο κάτω.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Ενίσχυση Σπουδών & Έρευνας Σωκράτης Κ. Κάτσικας Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
1 Οργάνωση και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Οργάνωση και Αρχιτεκτονική.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Διδακτική Πληροφορικής
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Γενικά Το τμήμα άρχισε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο του 1989 Εκπαιδευτική και επιστημονική συνεργασία με ιδρύματα.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Ν: Συνολικός αριθμός εγγεγραμμένων φοιτητών Π: Προπτυχιακοί φοιτητές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διονύσης & Νίκος1 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μπερδεμπές Διονύσης, Φοιτητής 5ου Έτους Στρίκος Νίκος, Φοιτητής 3ου Έτους

Διονύσης & Νίκος2 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Περιεχόμενα - Δομή Παρουσίασης Τα 6 σύνδρομα που βλάπτουν την προπτυχιακή εκπαίδευση Τρέχον πρόγραμμα σπουδών – Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα Τι πετυχαίνουμε με την πρότασή μας Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (Ι/ΙΙ/ΙΙΙ) Επίλογος Περιεχόμενα - Δομή Παρουσίασης

Διονύσης & Νίκος3 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Τα 6 σύνδρομα που βλάπτουν την προπτυχιακή εκπαίδευση Το σύνδρομο των συγγραμμάτων του Π.Π. Το σύνδρομο της επαφής p-n Το σύνδρομο της αμοιβαίας εξασθένησης Το σύνδρομο της ηχομόνωσης Το σύνδρομο του παλαιοθεματισμού/νεοθεματισμού Το σύνδρομο της αντιγραφής Ο κώνος των σπουδών: Είμαστε εδώ Πιο πάνω υπάρχει πολυπλοκότητα που δε μπορούμε να διαχειριστούμε Σύνδρομα ΠΠΣ Σκοπός σπουδών ΗΜΤΥ Σκοπός πανεπιστημιακών σπουδών Σκοπός εκπαίδευσης

Διονύσης & Νίκος4 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Τρέχον πρόγραμμα σπουδών – Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα Έχουμε καλό πρόγραμμα σπουδών! Θέλουμε καλύτερο..! ΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα Στέρεα θεμέλια στη μαθηματική παιδεία. Συνεκτικό 3ο έτος με μεγάλη εκπαιδευτική αξία. Ολοκληρωμένη βασική εκπαίδευση σε ηλεκτρονικά, ενέργεια και έλεγχο. Έλλειψη συνοχής στις σπουδές των δυο πρώτων ετών. Κακή και περιορισμένη εκπαίδευση στη φυσική. Λίγη και αναποτελεσματική βασική εκπαίδευση στην επιστήμη των υπολογιστών. Πολλές οι ώρες απασχόλησης των φοιτητών εντός της σχολής (194 συνολικές διδακτικές μονάδες στα 3 πρώτα έτη) και μεγάλο πλήθος μαθημάτων ανά εξάμηνο (46 μαθήματα στα 3 πρώτα έτη).

Διονύσης & Νίκος5 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Τι πετυχαίνουμε με την πρότασή μας Η εκπαίδευση των προπτυχιακών φοιτητών σε Μαθηματικά και Φυσική γίνεται πιο στιβαρή. Το πρόγραμμα σπουδών ενισχύει τις σπουδές πληροφορικής. Ο φοιτητής εξοικειώνεται από νωρίς με τη χρήση αναλυτικών και σχεδιαστικών εργαλείων στον υπολογιστή. Διατηρεί την παράδοση του τμήματος σε μαθήματα ενέργειας. Μειώνει σημαντικά τις ώρες απασχόλησης των φοιτητών εντός της σχολής (182 συνολικές διδακτικές μονάδες και 40 μαθήματα στα 3 πρώτα έτη). Προστατεύει τα τρέχοντα εκπαιδευτικά πλεονεκτήματα του 3ου έτους. Διατηρεί τη συνοχή και την ομαλότητα του προγράμματος σπουδών. Χαρακτηριστικά του προτεινόμενου προγράμματος σπουδών :

Διονύσης & Νίκος6 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (I) ΕΞΑΜΗΝΟ 1ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά Ι Φυσική Ι Γραμμική Άλγεβρα Ψηφιακή Λογική Ι Τεχνικό Σχέδιο Ανθρωπιστικό Ι Ξένη Γλώσσα Ι 3003 Σύνολο Τρέχον σύνολο ΕΞΑΜΗΝΟ 2ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά ΙΙ Φυσική ΙΙ Πιθανοθεωρία και Στατιστική Ψηφιακή Λογική ΙΙ Διαδικαστικός Προγραμματισμός (C) Ανθρωπιστικό ΙΙ Ξένη Γλώσσα ΙΙ 3003 Σύνολο Τρέχον σύνολο

Διονύσης & Νίκος7 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (IΙ) ΕΞΑΜΗΝΟ 3ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά ΙΙΙ Φυσική ΙΙΙ Αριθμητική Ανάλυση Κυκλώματα Ι Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός (Java) Τεχνική Μηχανική 3104 Σύνολο Τρέχον σύνολο ΕΞΑΜΗΝΟ 4ο ΘΦΕΣ 1Μαθηματικά IV Φυσική ΙV Μικροηλεκτρονική Κυκλώματα ΙΙ Διακριτά Μαθηματικά Οικονομικά Ι 2002 Σύνολο Τρέχον σύνολο

Διονύσης & Νίκος8 Πρόταση για τον κορμό του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μαθήματα/έτος στην πρότασή μας (IΙΙ) ΕΞΑΜΗΝΟ 5ο ΘΕΦΣ 1Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι3025 2Ηλεκτρικές Μηχανές Ι3036 3Αναλογικά Ολοκληρωμένα Ηλεκτρονικά3137 4Σήματα και Συστήματα Ι3003 5Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία Ι2103 6Εισαγωγή στα ΣΗΕ3104 7Οικονομικά ΙΙ2002 Σύνολο Τρέχον σύνολο ΕΞΑΜΗΝΟ 6ο ΘΦΕΣ 1Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ3025 2Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ3036 3Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Ηλεκτρονικά3137 4Σήματα και Συστήματα ΙΙ3003 5Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία ΙΙ2103 6Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες3104 7Δίκτυα Επικοινωνίας Υπολογιστών2103 Σύνολο Τρέχον σύνολο193830