1946-2006 60 ΧΡΟΝΙΑ UNESCO.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λαφαζάνη Τέτα Μακρή Παναγιώτα ΘΕΜΑ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ.
Advertisements

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
Cultural routes and landscapes, a common heritage of Europe.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ UNESCO ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τα δικαιώματα του παιδιού
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
ΣΟΡΟΠΤΙΜΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «ΑΡΕΤΟΥΣΑ»
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Βόλτα στους πολιτισμούς του κόσμου»
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ , ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ελληνική Βιομηχανία; προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
1 Διασκέψεις για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη Συνδιάσκεψη της Στοκχόλμης για το Ανθρώπινο Περιβάλλον (1972) υιοθετήθηκαν και ενεργοποιήθηκαν ορισμένες.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Νομός Τρικάλων Τα Μετέωρα είναι ένα σύμπλεγμα από τεράστιους σκοτεινόχρωμους βράχους που υψώνονται έξω από την Καλαμπάκα, κοντά στα πρώτα υψώματα της Πίνδου.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Πολιτική Διεθνούς Ανάπτυξης και Βοήθειας της Ε. Ε Γκότση Παναγιώτα Παπαλεξίου Βασιλική.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Βιωματική Δράση σχ. έτος «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Αποστόλου Μαριάννα, ΠΕ05, MSc.
UNESCO – ICOMOS. Ο ρόλος τους στην Ελληνική Πολιτιστική πραγματικότητα Συμεωνίδης Παύλος Αγρονόμος και Τοπογράφος Μηχανικός, MSc, Εργαστηριακός Συνεργάτης.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Διεθνείς Συμβάσεις και Ψηφίσματα για τα δικαιώματα των παιδιών με ΕΕΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1946-2006 60 ΧΡΟΝΙΑ UNESCO

Ιστορικό Η ΟΥΝΕΣΚΟ ιδρύεται μετά το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, ως Οργανισμός του ΟΗΕ. Στην ιδρυτική Διάσκεψη στο Παρίσι παρίστανται 34 κράτη, ενώ την Ιδρυτική της Διακήρυξη, υπογράφουν 20 κράτη, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Σήμερα από τα περίπου 200 κράτη διεθνώς, τα μέλη της ΟΥΝΕΣΚΟ είναι 191 και 6 κράτη συμμετέχουν ως παρατηρητές. Από την ιδρυτική Διακήρυξη της ΟΥΝΕΣΚΟ το Δεκέμβριο του 1946, στη Σορβόνη (Παρίσι).

Στην Ιδρυτική Πράξη της Unesco αναφέρεται: « Εφόσον οι πόλεμοι ξεκινούν από την ανθρώπινη σκέψη, από την ανθρώπινη σκέψη πρέπει να ξεκινήσει και η οικοδόμηση της ειρήνης» O πέτρινος τοίχος με εγχάρακτες τις πρώτες σειρές της Ιδρυτικής Πράξης της UNESCO σε 10 γλώσσες

Η UNESCO είναι Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση, την Επιστήμη και τον Πολιτισμό. Σήμερα αποτελεί ένα εργαστήρι ιδεών με σκοπό την παροχή βοήθειας στα κράτη-μέλη , ώστε να ενισχύσουν: το θεσμικό και ανθρώπινο δυναμικό τους και τη μεταξύ τους επικοινωνία, στους τομείς της εκπαίδευσης, της επιστήμης, του πολιτισμού και των επικοινωνιών.

Βασικές προτεραιότητες όλων των δράσεων της ΟΥΝΕΣΚΟ σήμερα είναι: Η μείωση της φτώχειας και ιδιαίτερα της απόλυτης φτώχειας Η εισαγωγή των τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφορίας στην εκπαίδευση, την επιστήμη, τον πολιτισμό, τις επικοινωνίες με στόχο την Κοινωνία της Γνώσης.

Με στόχο την οικοδόμηση της ειρήνης, η UNESCO αναπτύσσει δραστηριότητες στους παρακάτω τομείς: Εκπαίδευση Περιβάλλον Ανθρώπινα Δικαιώματα (Κοινωνικές Και Ανθρωπιστικές Επιστήμες) Πολιτισμό Επικοινωνίες και Πληροφόρηση

1. Εκπαίδευση Οι δράσεις της ΟΥΝΕΣΚΟ περιλαμβάνουν: Την προώθηση της εκπαίδευσης, με τεχνική βοήθεια, διαμόρφωση διεθνών εκπαιδευτικών standards και εκπαιδευτικά προγράμματα Τη διασφάλιση της βασικής εκπαίδευσης για όλους μέχρι το 2015, με το Πρόγραμμα EDUCATION FOR ALL (EFA).

Προτεραιότητες στον τομέα της Εκπαίδευσης: 1 Προτεραιότητες στον τομέα της Εκπαίδευσης: 1. Εγγραμματισμός όλων, εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην Υποσαχάρια Αφρική και εκπαίδευση για προστασία από τον HIV/AIDS 2. Προώθηση της Εκπαίδευσης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα 3. Ενίσχυση της Τεχνικής Εκπαίδευσης

2. Περιβάλλον Προτεραιότητες: Καθαρό νερό Διατήρηση βιοποικιλότητας Προώθηση επιστημονικών και τεχνολογικών προγραμμάτων με στόχο την «αειφόρο ανάπτυξη»

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης και διατήρησης του φυσικού περιβάλλοντος, προωθείται η ανακήρυξη περιοχών του πλανήτη ως προστατευόμενων περιοχών (βιότοποι και ιδιαίτερου κάλλους περιοχές)

3. Ανθρώπινα δικαιώματα Ηθική στην επιστήμη και την τεχνολογία, με προτεραιότητα στην ΒΙΟΗΘΙΚΗ Προώθηση των Κοινωνικών Επιστημών, της Δημοκρατίας και της Κοινωνικής Ασφάλειας ΄Ενταξη της ενίσχυσης των γυναικών σε όλες τις πολιτικές Προγράμματα για εξάλειψη της φτώχειας

Βασική πολιτική της ΟΥΝΕΣΚΟ είναι η Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, με στόχο την εξάλειψη του ρατσισμού, της ξενοφοβίας της έλλειψης ανεκτικότητας στη διαφορετικότητα και κάθε μορφής διακρίσεων

4. Επικοινωνία/ πληροφορία στο πλαίσιο της Κοινωνίας της Γνώσης Κύριος στόχος της ΟΥΝΕΣΚΟ είναι η θεμελίωση της Κοινωνίας της Γνώσης μέσω: Της ανταλλαγής της γνώσης Της ενσωμάτωσης όλων των επιμέρους κοινωνικών και πολιτιστικών διαστάσεων

Προτεραιότητες της ΟΥΝΕΣΚΟ είναι: Η ενίσχυση της πρόσβασης όλων στη γνώση, με έμφαση στην ελευθερία της έκφρασης Η προώθηση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση, την επιστήμη και τον πολιτισμό.

5. Πολιτισμός Ενίσχυση και σεβασμός της πολιτιστικής ποικιλότητας Πολιτιστικές πολιτικές που σέβονται και προωθούν την πολιτιστική διαφορά Ενίσχυση της καλλιτεχνικής έκφρασης και της παραγωγής προϊόντων τέχνης

Ανακήρυξη/Προστασία μνημείων παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς

Ελληνικά μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς Ουνέσκο 1. Ναός Επικούρειου Απόλλωνα, 1986 2. Δελφοί, 1986 3. Ακρόπολη, το 1987 4. Αγιο ΄Ορος, το 1988 5.Το θέατρο της Επιδαύρου,1988 6. Παλαιοχριστιανικά και Βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης, 1988 7 Μετέωρα ,1988 8 Μεσαιωνική πόλη της Ρόδου ,1988 9.Αρχαία Ολυμπία , 1989 10.Μυστράς 1989 11. Μονή Δαφνίου, Μονή Οσίου Λουκά και Νέα Μονή Χίου, 1990 12.Δήλος,1990 13. Πυθαγόρειο και Ηραίο Σάμου,1992 14. Αρχαιολογικός τόπος της Βεργίνας, 1996 15. Ιστορικό κέντρο (Χώρα), Μονή του Αγίου Ιωάννου και Σπήλαιο Αποκάλυψης στην Πάτμο , 1999 16. Αρχαιολογικοί τόποι των Μυκηνών και της Τίρυνθας , 1999 17. Η παλιά πόλη της Κέρκυρας, 2007.