Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Quiz για το διαδίκτυο !.
Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΑΧΝΕΣ ΤΗΣ
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Παρουσίαση του βιβλίου της Λότη Πέτροβιτς-Ανρουτσοπούλου : ΣΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΟ ΔΑΣΟΣ Στο πλαίσιο του μαθήματος της νεοελληνικής λογοτεχνίας β΄ γυμνασίου .
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
ΛΟΤΗ ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ-ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΟ ΔΑΣΟΣ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Πηνελοπης δελτα, O τρελαντωνης. Μυθiςτορhμα
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΑΝΟΡΕΞ ΙΑ ΑΝΟΡΕΞΙΑ.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 10
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου Στο τσιμεντένιο δάσος Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου Νίκη Μυλωνά Δήμητρα Ντόρβα

Στο τσιμεντένιο δάσος, η περίληψη Η Κόννη είναι μία δεκαεξάχρονη Ελληνίδα μετανάστρια στην Βοστώνη. Λόγο υποχρεώσεων των γονέων της , θα ταξιδέψει μόνη της στην Ελλάδα με σκοπό να φροντίσει στο νοσοκομείο την άρρωστη γιαγιά της. Μετά την άφιξη της στην χώρα μας κάνει ένα περίπατο «στο τσιμεντένιο δάσος» δηλαδή στο κέντρο της Αθήνας . Εκεί γνωρίζει έναν καλοντυμένο επιχειρηματία , τον κύριο Λυκιδη , που συμπτωματικά ένας φίλος του νοσηλεύεται στο ίδιο νοσοκομείο με τη γιαγιά της. Στο νοσοκομείο θα γνωρίσει και τον φοιτητή Σωτήρη, γιο μιας άρρωστης κυρίας διπλά στη γιαγιά της . Μαζί του θα κάνει ατέλειωτες συζητήσεις , και μάλιστα η Κόννη του μιλάει και για την παιδική της φίλη Νανσύ . Του λέει πόσο άρεσαν στην Νανσύ τα παραμύθια για το θάνατο των γονιών της , για την παρέα που έμπλεξε και έφυγε μαζί τους για να ταξιδέψει . Αργότερα , ο Λυκίδης στην δεύτερη έξοδο του με την Κόννη , θα προσπαθήσει να την μυήσει στον «κόσμο των ναρκωτικών» . Θα της μιλήσει γι΄αυτά και θα την πάει σε ένα σπίτι με τέτοιους χρηστές . Μέσα σε αυτούς ανακαλύπτει και την παιδική της φίλη Νανσύ . Έτσι οι υποψίες του Σωτήρη επιβεβαιώνονται ,πως ο Λυκίδης δεν είναι αυτό που δείχνει αφού με υπερδοσολογία ναρκωτικών προσπαθεί να σκοτώσει την γιαγιά της Κόννη . όμως ο Σωτήρης και η Κόννη καταστρώνουν σχέδιο. Μπορεί ο Λυκίδης να τους ξέφυγε αλλά καταφέρνουν να βοηθήσουν την Νανσύ να βρει τον παλιό της εαυτό . Όταν πια η ιστορία έχει τελειώσει ,η Κόννη πρέπει να γυρίσει πίσω . Στο αεροδρόμιο θα προσπαθήσουν τα «τσιρακια»του Λυκιδη να την μπλέξουν, καθώς της δίνουν ένα βαλιτσάκι γεμάτο ναρκωτικά . Και εκεί που βρίσκεται στην αστυνομία του αεροδρόμιου, περίεργοι ήχοι ακούγονται , σαν αυτοκίνητο που έχει τρακάρει . Ήταν ο Λυκιδείς ο όποιος μόλις είχε σκοτωθεί σε τροχαίο . Ο Σωτήρης, εμφανίστηκε εκεί διπλά της να την αποχαιρετά . Και εδώ τελειώνει το βιβλίο με την Κόννη στο αεροπλάνο να λέει παραμύθι στην μικρή συνεπιβάτρία της .

Κόννη Είναι μια έφηβη καλά ενημερωμένη σε θέματα όπως τα ναρκωτικά. Έξυπνη , με αξίες που αγαπάει την οικογένεια της και ιδιαίτερα την παιδική της φίλη Νάνση . Επίσης είναι πολύ δυναμική και έχει κοινά ενδιαφέροντα με τον Σωτήρη . Ας μην ξεχνάμε κιόλας ότι είναι πολύ ώριμη αφού παίρνει σοβαρές και κρίσιμες αποφάσεις .

Σωτήρης Είναι ένας σοβαρός νέος , που νοιάζεται για το περιβάλλον και την κοινωνία . Βοηθάει πολύ την Κάννη στην περιπέτεια της και της στέκεται σαν πραγματικός καλός φίλος . Ο λόγος και η υπόσχεση του είναι εγγύηση . Είναι υποστηρικτικός καθώς στηρίζει τη μητέρα του σε όλες τις δύσκολες στιγμές . Ακόμη βοηθάει και τη γιαγιά της Κόννη.

Λυκίδης Είναι πολύ πονηρός καθώς προσπαθεί να μυήσει την Kόννη στον κόσμο των ναρκωτικών . Επιπλέον είναι επιφανειακός αφού άλλος δείχνει και άλλος χαρακτήρας είναι πραγματικά. Σίγουρα φοβάται την Αστυνομία γιατί όταν είχε κινήσει υποψίες στον Σωτήρη και στην Κόννη , εξαφανίστηκε.

Η γνώμη μας Βρήκαμε το βιβλίο εξαιρετικό, με πολλές ωραίες ιδέες και απόψεις. Αναφέρεται επίσης και στο θέμα των ναρκωτικών, το οποίο θεωρούμε πολύ σημαντικό καθώς έχει κοστίσει σε πολλούς έφηβους την ίδια τους την ζωή. Τέλος, θα προτείναμε σε όλα τα παιδία της ηλικίας μας να διαβάσουν αυτό το βιβλίο γιατί θα μάθουν πολλά πράγματα!