Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ της σχολικής μονάδας
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μάριος Στυλιανίδης Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ 26/2/2011
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ-Διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας Ι.Ε.Π.- Υ.ΠΑΙ.Θ. ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ανάπτυξη μεθόδων και εργαλείων έρευνας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ-Διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας ΘΕΜΑ: «Διαδικασίες γενίκευσης του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού έργου για τη νέα σχολική χρονιά
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΕΔΕ ΥΠΠ
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Αξιολόγηση / Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) στη σχολική μονάδα: Υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα και στον ευρωπαϊκό χώρο. Δυνατότητες.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Best practices - Benchmarking
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός της Αυτοαξιολόγησης

Η Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας Συλλογική παρατήρηση - διερεύνηση Συλλογική παρατήρηση - διερεύνηση Περιοδική αποτίμηση Ε.Ε. Περιοδική αποτίμηση Ε.Ε. Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Έρευνα δράσης Πρωτοβουλίες βελτίωσης Ε.Ε. Πρωτοβουλίες βελτίωσης Ε.Ε. Καινοτόμες δράσεις Καινοτόμες δράσεις Υποστήριξη Εκπαιδευτικών - Μαθητών Υποστήριξη Εκπαιδευτικών - Μαθητών Συνεργασία με γονείς και φορείς Συνεργασία με γονείς και φορείς Ενδοσχολική επιμόρφωση Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού Επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού Αξιολόγηση ομοτέχνων = = + +

Η φιλοσοφία της ΑΕΕ Συνεργασία Εμπιστοσύνη Συλλογικότητα Αυτοδέσμευση Άνοιγμα του σχολείου στην Κοινωνία Αξιολόγηση εκ των κάτω προς τα πάνω Συμμετοχή στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό Ανάπτυξη κουλτούρας αξιολόγησης ε ε κ κ π π α α ι ι δ δ ε ε υ υ τ τ ι ι κ κ ό ό έ έ ρ ρ γ γ ο ο ι ι κ κ ό ό ι ι κ κ ό ό έ έ ρ ρ γ γ ο ο έ έ ρ ρ γ γ ο ο τ τ υ υ ε ε δ δ ι ι α α π π κ κ ε ε έ έ ρ ρ γ γ ο ο

Σκοπός Σκοπός δεν είναι ο έλεγχος, αλλά η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου Στόχοι Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων Προώθηση της καινοτομίας Άρτια διοίκηση και λειτουργία του σχολείου Αναβάθμιση διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών Διάχυση καλών πρακτικών Βέλτιστη αξιοποίηση μέσων και πόρων Η σχολική μονάδα: βασικός φορέας προγραμματισμού και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου

Τι πρόοδο κάναμε; Με ποια μέσα και ποιο τρόπο θα φθάσουμε ως εκεί; Ποια η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο μας σήμερα; Ποιο το όραμά μας για το μέλλον; Βασικά ερωτήματα Ποιες ‘καλές πρακτικές’ αναδείχτηκαν στην προσπάθειά μας ; Σε ποιους τομείς βελτιώθηκε η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου & η εικόνα του σχολείου μας;

Όραμα για το μέλλον Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία Σχετική σχολική αυτονομία (κατά τόπους και συνθήκες λειτουργίας) Ανάπτυξη και διάχυση καλών πρακτικών Ενίσχυση των ευκαιριών μόρφωσης και κοινωνικής ένταξης

Υποστηρικτικές δομές της ΑΕΕ Παρατηρητήριο της ΑΕΕ  Ιστοχώρος ενημέρωσης και πληροφόρησης της εκπαιδευτικής κοινότητας  Φόρουμ επικοινωνίας μεταξύ των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και των Εκπαιδευτικών

=> Δίκτυο Πληροφόρησης σε εθνικό επίπεδο για:  την επεξεργασία των δεδομένων των σχολικών μονάδων και  την πληροφόρηση των εκπαιδευτικών αρχών. Υποστηρικτικές δομές της ΑΕΕ