2.4.Λήψη αποφάσεων. Οι αποφάσεις χωρίζονται: Απλές ή σύνθετες -ανάλογα το μέγεθός τους Ατομικές ή ομαδικές -ανάλογα το πόσους αφορούν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Προσωπικές δεξιότητες
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Team Building στο χώρο εργασίας
2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΑΡΜΟΝΙΑ.
3.1.Οικονομικοί πόροι και οικονομία
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
Διδακτικοί στόχοι.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 22-24/10/2007 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Λήψη Αποφάσεων στην Ομάδα Γιάννης Ρουσσάκης.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Αξιολόγηση Επενδύσεων στη Γεωργία (διάλεξη 5η)
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
O η στέρηση της προσωπικότητας από την δυνατότητα να κρίνει ορθολογικά και να εφαρμόζει τις δημιουργικές της δυνάμεις o η γενικευμένη χρήση της τεχνολογίας.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Διάστημα εμπιστοσύνης για τη διακύμανση. Υπολογισμός Διακυμάνσεως και Τυπικής Αποκλίσεως Όταν τα δεδομένα αφορούν πληθυσμό – μ είναι ο μέσος του πληθυσμού.
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εργαστήριο: Τεχνητή Νοημοσύνη.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
εκπαιδευτικη μεταβαση
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Δουλεύοντας σε ομάδες Together we stand, Divided we fall.. Page  1.
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Σε όλα τα όργανα της Ε.Ε. αντιπροσωπεύονται τα κράτη-μέλη.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Σχέση μεταξύ δυο ποσοτικών μεταβλητών & Μονοπαραγοντική γραμμική εξάρτηση 2017.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Μια φαρμακευτική εταιρία σκέφτεται να χρηματοδοτήσει μια ερευνητική ομάδα για να ανακαλύψει ένα φάρμακο για μια σπάνια νόσο και ο αντιπρόεδρος ερευνών.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Η Εθνική Τράπεζα σκοπεύει να καταθέσει πρόταση εξαγοράς, είτε στην Eurobank, είτε στην Alpha Bank προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της και να αποφύγει.
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2.4.Λήψη αποφάσεων

Οι αποφάσεις χωρίζονται: Απλές ή σύνθετες -ανάλογα το μέγεθός τους Ατομικές ή ομαδικές -ανάλογα το πόσους αφορούν

2.4.Λήψη αποφάσεων Οι πιο δύσκολες αποφάσεις είναι οι αποφάσεις που αφορούν πολλούς (ομαδικές) και είναι και σύνθετες Σε πολλές περιπτώσεις οι αποφάσεις δεν είναι μόνες τους αλλά είναι σύνθετες – αλληλοεξαρτώμενες από άλλες αποφάσεις απλούστερες

Αναγνωρίζουμε το πρόβλημα Εντοπίζουμε τις εναλλακτικές λύσεις Επιλέγουμε την καλύτερη λύση Εφαρμόζουμε την απόφαση που θεωρούμε καλύτερη Αξιολογούμε το αποτέλεσμα 2.4.Λήψη Διαδικασία λήψης απόφασης:

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την λήψη μίας «καλής» απόφασης θεωρούνται οι εξής: Η βούληση Η νοητική ωριμότητα και πληρότητα Η συναισθηματική ωριμότητα και ηρεμία Η ισορροπία μεταξύ γνωστικού και συναισθηματικού στοιχείου Το άτομο πρέπει να έχει την αυτογνωσία και την αυτοαντίληψη του αν μπορεί να λειτουργήσει σε μια κατάσταση απόφασης Ο βαθμός ελευθερίας που έχει το άτομο για να πάρει τη συγκεκριμένη απόφαση Το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η απόφαση για το κάθε άτομο

Βιωματικό εργαστήριο: Λήψη απόφασης