Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Σενάριο.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Κινητικά Παιχνίδια στο φυσικό περιβάλλον
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Δημιουργία σεναρίου.
Hot Potatoes.
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
2ο Εκπαιδευτικό σενάριο
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ : ΓΛΩΣΣΑ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ : ΓΛΩΣΣΑ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ :  ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ  ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ ΣΤΟΝ Η/Υ  ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ «DRΑG & DROP» ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ :  ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ  ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ ΣΤΟΝ Η/Υ  ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ «DRΑG & DROP»

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ  Να μάθουν να ξεχωρίζουν τα γράμματα που γνωρίζουν και έχουν διδαχθεί.  Να εντοπίζουν και να αναγνωρίζουν το αρχικό γράμμα της κάθε λέξης και να κατηγοριοποιούν τις λέξεις με βάση το αρχικό τους γράμμα.  Να συντονίσουν χέρι και μάτι με σκοπό να πετύχουν να πιάσουν το πλαίσιο κειμένου με την κάθε λέξης και να το σύρουν στη σωστή θέση.  Να εξασκηθούν στη χρήση του ποντικιού στον Η/Υ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ  Να μάθουν να ξεχωρίζουν τα γράμματα που γνωρίζουν και έχουν διδαχθεί.  Να εντοπίζουν και να αναγνωρίζουν το αρχικό γράμμα της κάθε λέξης και να κατηγοριοποιούν τις λέξεις με βάση το αρχικό τους γράμμα.  Να συντονίσουν χέρι και μάτι με σκοπό να πετύχουν να πιάσουν το πλαίσιο κειμένου με την κάθε λέξης και να το σύρουν στη σωστή θέση.  Να εξασκηθούν στη χρήση του ποντικιού στον Η/Υ. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ – ΤΡΟΠΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ  Η δραστηριότητα αυτή θα διαρκέσει 5’ ανά παιδί. Επειδή θα χρησιμοποιηθεί ο Η/Υ της τάξης και λόγω του ότι σε αυτόν δεν μπορεί να δουλεύει πάνω από ένα παιδί, προτείνεται να γίνει στο χρόνο των ελεύθερων ενασχολήσεων των παιδιών στις γωνιές.  Κάθε παιδί μαζί με τον/την νηπιαγωγό θα κάνει την δραστηριότητα εξατομικευμένα, και τα υπόλοιπα θα απασχολούνται στις διάφορες γωνιές μέσα στην τάξη. Δραστηριότητα

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ: Η δραστηριότητα θα γίνει στο χώρο της τάξης όπου υπάρχει ο Η/Υ αλλά και οι υπόλοιπες γωνιές. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ: Η δραστηριότητα θα γίνει στο χώρο της τάξης όπου υπάρχει ο Η/Υ αλλά και οι υπόλοιπες γωνιές. ΒΗΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:  Ο/Η νηπιαγωγός παρουσιάζει το πρόγραμμα KIDSPIRATION σε όλα τα παιδιά.  Αφού κάνει ολιγόλεπτη επίδειξη με σκοπό να τραβήξει το ενδιαφέρον των παιδιών, με τις κατάλληλες ερωτήσεις τα οδηγεί ώστε να ζητήσουν να ασχοληθούν με τον υπολογιστή και το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό λογισμικό (λειτουργεί ως αφόρμηση)  Κατόπιν ανοίγει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα και εξηγεί αναλυτικά το σκεπτικό της αλλά και τα σημεία στα οποία πρέπει να δώσουν τα παιδιά σημασία.  Εκτελεί τη δραστηριότητα «προσπαθώντας» να πιάσει τα συννεφάκια με τις λέξεις και να τα σύρει σε κάποια θέση, ρωτώντας για την κάθε κίνηση αν είναι σωστή ή λανθασμένη.  Τέλος, αλλάζει τις λέξεις στα συννεφάκια και ορίζει τη σειρά με την οποία θα ασχοληθούν τα παιδιά στη δραστηριότητα. Δραστηριότητα

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ – (ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ) ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ  Τα παιδιά απασχολούνται στον Η/Υ σε ζευγάρια. Το ένα παιδί εκτελεί τη δραστηριότητα και το άλλο ελέγχει την ορθότητα των απαντήσεων. (ομαδοσυνεργατικός τρόπος πραγματοποίησης). ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ  Εκτυπώνουμε την δραστηριότητα και την φωτοτυπούμε για κάθε παιδί. Κόβουμε τα διάφορα μέρη και δίνουμε σε κάθε παιδί να κολλήσει με κόλλα το σωστό «συννεφάκι» στο σωστό πίνακα – φωλιά.  Εκτυπώνουμε την δραστηριότητα και την φωτοτυπούμε για κάθε παιδί και τα ζητάμε να ενώσουμε με μια γραμμή το κάθε «συννεφάκι» με το σωστό πίνακα – φωλιά. Δραστηριότητα

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ - ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ : Μετά την εφαρμογή της δραστηριότητας αξιολογούμε εάν :  Ήταν ανάλογη με την ηλικία των παιδιών καθώς επίσης και με τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους.  Η επιλογή του λογισμικού ήταν σωστή.  Το λογισμικό ήταν φιλικό, ευνόητο και ευκολόχρηστο για τα παιδιά.  Η δραστηριότητα ήταν σωστά δομημένη ώστε να γίνει κατανοητή από τα παιδιά.  Ήταν εφικτό να πραγματοποιηθεί από τη συγκεκριμένη ομάδα παιδιών.  Επιτεύχθηκαν οι στόχοι που τέθηκαν στην αρχή.  Τα παιδιά ήταν πρόθυμα να ασχοληθούν με αυτήν.  Τελικά αποκόμισαν κάτι παραπάνω με την πραγματοποίησή της και  Εάν ψυχαγωγήθηκαν.

Δραστηριότητα Εικόνα του φύλλου εργασίας στο λογισμικό KIDSPIRATION