All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
1o ΕΛΛΗΝΟΚΙΝΕΖΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Μαΐου, 2013.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά
Επιχειρηματικό Σχέδιο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Κλάδος Βασικών Μετάλλων
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
1 1 Act local – Go Global 26/9/2013 Δρ Γιώργος Ξηρογιάννης Senior Advisor.
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
«Επιχειρώντας μέσα στην Κρίση: Στρατηγικός επενδυτής & προετοιμασία για την «Επόμενη Μέρα» Κωνσταντίνος Μπακάλμπασης Managing Partner Emerging Markets.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
22 Δεκεμβρίου Επιχειρηματικές αποστολές - Επενδύσεις ●Αποστολές στο εξωτερικό: 66 αποστολές & επαφές με περισσότερες από 1930 επιχειρήσεις 2012:
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Επίσημοι Έλεγχοι Γεωργικών Φαρμάκων
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Αξιολόγηση Διεθνών Αγορών
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική Γιάννης Μωύσογλου Executive Officer, Trade

All rights reserved | AmCham Greece 2014 προετοιμασία Παραγωγική Δυναμικότητα Χαρτογράφηση Σχέδιο Δράσης Συνεργασίες – Εταιρίες All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Δίκτυα Κατά τη χαρτογράφηση της Αμερικανικής Αγοράς είναι εξαιρετικά σημαντικό να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση για τη διάρθρωσή της

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Δίκτυα – Παντοπωλεία All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Δίκτυα – Παντοπωλεία All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Εμπόριο Λιανικής Παντοπωλείου Χαρτογράφηση 2014 Πηγή AHEI, AmCham Greece

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Εμπόριο Λιανικής Παντοπωλείου Στοιχεία 2014 Πωλήσεις Delicatessen Προοπτικές Πηγή : AHEI, AmCham Greece, αύξηση 9,8% ($1,01Β) Σταθερή πτώση Καταναλωτική τμηματοποίηση Εκπτωτικά – αύξηση Υπεραγορές – αύξηση Λαϊκή Αγορά Online Λιανική Πώληση

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Εμπόριο Λιανικής Παντοπωλείου Στοιχεία Συσκευασμένου Τροφίμου 2014 σε εκατ. $ Πηγή AHEI, AmCham Greece All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Καταναλωτική Συμπεριφορά 2014 Δαπάνη σε φαγητό αύξηση 14,3% ($ 670Μ) Αύξηση τιμών Αμερικανικής Κατοικίας Μ.O. εβδομαδιαίας κατανάλωσης $30.62/καταναλωτή 1.6 επισκέψεις Πηγή : AHEI, AmCham Greece, 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Κατά κεφαλήν δαπάνη 2014 Τρόφιμα & Μη-αλκοολούχα εκατ. $ Πηγή AHEI, AmCham Greece All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 ελληνικά προϊόντα All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 «Οι ΗΠΑ μπορούν να αποτελέσουν μία πολύ σημαντική αγορά για το Ελληνικό Ελαιόλαδο και θα πρέπει να τοποθετηθεί σε Niche αγορές» Παράδειγμα Στόχευση στην LETSMOVE πρωτοβουλία για την παιδική παχυσαρκία σε παιδιά από 5 έως 16 ετών νοοτροπία DNA All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 VS ελληνική νοοτροπία ≠ διεθνής ανταγωνισμός All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Σχέδιο Δράσης πρώτα βήματα 1.Λεπτομερής Έρευνα Αγοράς (καταναλωτικές συνήθειες, ανταγωνισμός, επίπεδο τιμών κ.α.) 2.Ανάλυση δεδομένων – Προσδιορισμός Πολιτείας – Περιοχών στόχευσης στις ΗΠΑ 3.Περιορισμοί Εισαγωγής 4.Prior Notice για Εισαγόμενα Προϊόντα 5.Πιστοποιητικά Ποιότητας 6.Σχεδιασμός Συσκευασίας 7.Ετικέτα 8.Συσκευασία 9.Αμερικανοί Εισαγωγείς

All rights reserved | AmCham Greece 2014 DOs  Δέσμευση – Αφοσίωση – «Επένδυση» για είσοδο στις ΗΠΑ  Πολύ καλή διερεύνηση των καταναλωτικών συνηθειών και του ανταγωνισμού σε συγκεκριμένες Πολιτείες Πόλεις/περιοχές-στόχους  Εξαιρετικό και στοχευμένο marketing (marketing- oriented market)  Οικονομική, προσεγμένη στις λεπτομέρειες, ανακυκλώμενη συσκευασία

All rights reserved | AmCham Greece 2014 DON’Ts  Κινήσεις βραχυπρόθεσμου κέρδους και πώληση δίχως τοποθέτηση  επιπόλαιες αποφάσεις για να επιτευχθεί η πολυπόθητη «πώληση-εξαγωγή»  Τυχαία επιλογή εισαγωγέων-διανομέων αντιπροσώπων  Ψευδαίσθηση για πραγματοποίηση πωλήσεων μέσω του Διαδικτύου

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου American-Hellenic Enterprise Initiative ΣΤΟΧΟΣ Το Ελληνινο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητηρίο, ως Country Export Expert για τις ΗΠΑ, να συμβάλει στην αύξηση των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων στις ΗΠΑ από 1,8% σε 5% μέχρι το All rights reserves | AmCham Greece 2014

All rights reserved | AmCham Greece 2014 Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου American-Hellenic Enterprise Initiative Υποστηρικτικές Υπηρεσίες προς Εξαγωγείς Εκπαίδευση – Σεμινάρια & Συνέδρια Ειδικό Τμήμα Εκπόνησης Ερευνών Αγοράς Επιτροπή Διεθνούς Εμπορίου Συμμετοχή σε Εκθέσεις & Β2Β Συναντήσεις Επιχειρηματικές Αποστολές

All rights reserved | AmCham Greece 2014 thank you Head Office Λεωφ, Μεσογείων Politia Business Center, Αθήνα Branch Office Βασιλέως Ηρακλείου 47, Θεσσαλονίκη