Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3

4

5

6

7 Γενικοί Παράγοντες Αγοράς
Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011: -1,4%). Στάδιο στον ΚΖΠ: Ωρίμανσης Κυκλικότητα Πωλήσεων: Δεν παρατηρείται σημαντική κυκλικότητα Κέρδη: Πτώση 25% των κερδών κατά την τελευταία τετραετία Εποχικότητα: Mόνο ως προς τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας κατά τους θερινούς µήνες Παράγοντες Περιβάλλοντος Νομικό: Αρκετοί περιορισμοί Πολιτικό: Κυβερνητική Αστάθεια (Αβέβαιο περιβάλλον) Οικονομικό: Αβέβαιο περιβάλλον Κοινωνικό & Δημογραφικό: Μεγάλη ευαισθησία σε θέματα εκμετάλλευσης ζώων, Αύξηση στην αγορά ανδρικών καλλυντικών Τεχνολογικό: Επένδυση σε νέα τεχνολογικά μέσα παρασκευής Παράγοντες Βιομηχανίας Απειλή Εισόδου Νέων Ανταγωνιστών: Μικρή Εμπόδια: Υψηλά κεφάλαια εισόδου, Εταιρίες – Κολοσσοί, Τεράστια αναγνωρισιμότητα ορισμένων brand Διαπραγματευτική Δύναμη Αγοραστών: Μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη Διαπραγματευτική Δύναμη Προμηθευτών: Μικρή διαπραγματευτική δύναμη Ένταση Ανταγωνισμού: Μεγάλη Πίεση από Υποκατάστατα Προϊόντα: Σχετικά Μικρή

8 Στοιχεία Έρευνας Κοινωνικές Ψυχογραφικές 36 ερωτήσεις Likert
Συμπεριφορικές Δημογραφικές 36 ερωτήσεις Likert 3 πολλαπλής επιλογής 19 κλειστού τύπου Στοιχεία Έρευνας Συμβουλή ειδικού για ορισμό κύριων χαρακτηριστικών Μοιράστηκαν 15 πιλοτικά ερωτηματολόγια Αφορά τη μελέτη στάσεων ανδρών και γυναικών για σαμπουάν

9 Δημογραφικά Στοιχεία Δείγματος
Σύνολο: 167 άτομα Φύλο Ηλικία Οικογενειακή Κατάσταση Εισόδημα

10 Στοιχεία Δείγματος Άλλο Σύνολο: 167 άτομα Dove 2.4% Fructis Gliss
Head & Shoulders 5.4% Herbal Essences 1.8% Le Petit Marseillais 0% Orzene 3.6% Sunsilk 0.6% Timotei Ultrex 4.8% Wash N' Go 1.2% Επαγγελματικά σαμπουάν 6.6% Φαρμακευτικά σαμπουάν 7.8%

11 Στοιχεία Δείγματος Σύνολο 39 20 Άνδρες: 77 Ηλικία Εισόδημα 18 – 25 18
0 – € 5.001 – € 18 – 25 18 5 1 26 – 35 19 15 10 36 – 45 - 3 46 + 4 Σύνολο 39 20

12 Στοιχεία Δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Άνδρες: 77 Κανένα Τριχόπτωση
Λιπαρά - Πιτυρίδα Αδύναμα Ερεθισμό ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

13 Καταστήματα Καλλυντικών
Στοιχεία Δείγματος Άνδρες: 77 Super Market Φαρμακείο Καταστήματα Καλλυντικών Κομμωτήριο Μίνι Μάρκετ Internet Σημεία Αγοράς

14 Στοιχεία Δείγματος Σύνολο 44 32 14 Γυναίκες: 90 Ηλικία Εισόδημα
0 – € 5.001 – € 18 – 25 23 8 2 26 – 35 20 21 6 36 – 45 1 3 46 + - 4 Σύνολο 44 32 14

15 Στοιχεία Δείγματος ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Γυναίκες: 90 Κανένα Λιπαρά Αδύναμα
Τριχόπτωση Ερεθισμό – Πιτυρίδα Ξηροδερμία Ψαλίδα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

16 Καταστήματα Καλλυντικών
Στοιχεία Δείγματος Γυναίκες: 90 Super Market Καταστήματα Καλλυντικών Κομμωτήριο Φαρμακείο Internet Μίνι Μάρκετ Σημεία Αγοράς

17 Επίδραση προσφορών στην αγορά σαμπουάν
Ευρήματα Δείγματος Επίδραση προσφορών στην αγορά σαμπουάν

18 Προβλήματα που αντιμετωπίζουν
Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Προβλήματα που αντιμετωπίζουν

19 Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Προτίμηση Μάρκας Γυναίκες: 90
Άνδρες: 77

20 Μ.Ο Βαθμολόγησης Χαρακτηριστικών Προτίμησης
Ευρήματα Δείγματος Μ.Ο Βαθμολόγησης Χαρακτηριστικών Προτίμησης Σύνολο: 167 άτομα Pantene Pro - V Elvive Syoss

21 Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Γυναίκες: 69 Άνδρες: 45

22 Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Γυναίκες: 41 Άνδρες: 12

23 Ευρήματα Δείγματος Σύνολο: 167 άτομα Γυναίκες: 46 Άνδρες: 29

24 Στόχοι Marketing Μερίδιο Αγοράς: Αύξηση κατά 2% (Σημερινό Μερίδιο 7,4%) Αγορά – Στόχος: Διατήρηση του υπάρχοντος αγοραστικού κοινού και εστίαση σε καταναλωτές ηλικίας 18 – 35, οι οποίοι δείχνουν προτίμηση σε προϊόντα με φυσικά χαρακτηριστικά Πωλήσεις: Αύξηση πωλήσεων κατά 10% Κέρδος: Αύξηση κερδοφορίας κατά 4%

25 Στρατηγική Μίγματος Marketing
Διείσδυση Αγοράς: Μέσω της αύξησης της χρήσης του προϊόντος επιτυγχάνεται η υπενθύμιση της θέσης που κατέχει αυτό, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων του ίδιου προϊόντος στην ίδια αγορά χωρίς να υπάρξει αλλαγή στη συνολική εικόνα του προϊόντος και στους υπάρχοντες καταναλωτές. Ανάπτυξη Αγοράς: Μέσω της δημιουργίας και προώθησης ενός νέου προϊόντος, το οποίο θα δημιουργήσει ένα νέο κοινό – στόχο και το οποίο θα επιφέρει αύξηση στις πωλήσεις και τα κέρδη της εταιρείας

26 Στρατηγική Διείσδυσης
Προϊόν Βελτίωση αρώματος Τιμή Διατήρηση της ίδιας τιμολογιακής πολιτικής Συσκευασία Επανασχεδίαση συσκευασίας για καλύτερη εφαρμογή στο χέρι Δίκτυο Διανομής Διατήρηση υπάρχοντος δικτύου ευρείας και επιλεκτικής διανομής και σύναψη συνεργασίας με γυμναστήρια Yava Fitness Centers Προώθηση Price Bundle με Near Pack Premium: Σαμπουάν + Προϊόντα περιποίησης μαλλιών

27 Στρατηγική Ανάπτυξης Αγοράς - Προϊόντος
Φυσικά συστατικά Ελκυστικό άρωμα Προϊόν μη δοκιμασμένο σε ζώα με πιστοποίηση από την PETA Συσκευασία Ελκυστική συσκευασία – Διαφορετική για κάθε δίκτυο διανομής Ειδικό σήμα πιστοποίησης προϊόντος μη δοκιμασμένου σε ζώα Τιμή Το προϊόν θα διατίθεται σε Premium τιμή (Ενδεικτική Λιανική Τιμή Πώλησης 6,9€) Δίκτυο Διανομής Δίκτυο Κομμωτηρίων Δίκτυο Φαρμακείων Προώθηση Τοποθέτηση ειδικών στα επιλεγμένα δίκτυα διανομής για δειγματισμό του προϊόντος Social Media Campaign Τοποθέτηση προϊόντος σε εκπομπές

28

29

30


Κατέβασμα ppt "Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google