Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο. Περιεχόμενα παρουσίασης Σκοπός Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο για την τουριστική οικονομία Όραμα Οργανωτικές και θεσμικές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Ενότητα Α2 Ο Ρόλος του Τουρισμού στις Πολιτικές Αύξησης της Απασχόλησης και στην Αντιμετώπιση της Ανεργίας Εισηγητές: κκ. Π. Παπαγεωργίου, Ι. Χασσίδ Καθηγητές,
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Region of Western Macedonia Intermediate Managing Authority ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ενδιάμεση.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Περιεχόμενο παρουσίασης
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EX ANTE ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ 4Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Παρουσίαση: Μιράντα Θεοδωροπούλου Ε.Υ.Σ.ΕΚΤ - Στέλεχος.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. Περιφερειακή.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
MINISTRY OF ECONOMY AND FINANCE MANAGING AUTHORITY CSF «Συντονισμός διαδικασιών Σχεδιασμού 4ης Προγραμματικής περιόδου » Ειδική Υπηρεσία.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Προγραμματική Περίοδος
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο

Περιεχόμενα παρουσίασης Σκοπός Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο για την τουριστική οικονομία Όραμα Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης Ο ανθρώπινος παράγοντας Συμπεράσματα

Σκοπός Να προταθούν οι κατευθύνσεις και το πλαίσιο του νέου αναπτυξιακού μοντέλου για τον Ελληνικό Τουρισμό. Το νέο μοντέλο, πρέπει: Να καταστήσει σαφή τον πρωταγωνιστικό ρόλο του τουρισμού στην οικονομία. Να αναδείξει τον τουρισμό στις προτεραιότητες του κυβερνητικού έργου. Να δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις στην τουριστική ανάπτυξη. Να υποστηρίξει τη μετάβαση της τουριστικής πολιτικής από το βερμπαλιστικό μιμητισμό στην ορθολογική δράση. Να δημιουργήσει τις αναγκαίες προϋποθέσεις για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού. Να είναι ελκυστικό σε νέες επενδύσεις. Να συμβάλλει στη διάχυση των ωφελειών του τουρισμού στη κοινωνία.

Το όραμα για το 2020 Οραματιζόμαστε μια Ελλάδα που πάνω από όλα θα εξασφαλίζει υψηλό βιοτικό επίπεδο για τους κατοίκους της, μια Ελλάδα όπου όλοι οι πολίτες του κόσμου θα ήθελαν να ζουν, είτε μόνιμα είτε προσωρινά. Ευχάριστη για τους μόνιμους κατοίκους της, άρα ευχάριστη κι ελκυστική για τους επισκέπτες της.

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις Κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας Ιδιωτικός τομέας Δίκτυα διανομής Διαδικτυακή παρουσία Εταιρεία Μάρκετινγκ Συμμαχίες Brand

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας 1992 – 2010: 18 χρόνια 48 πρόσωπα στην πολιτική ηγεσία Αυτόνομο Υπουργείο Τουρισμού Μόνιμος ΓΓ Τουρισμού Γραμματείες Τουρισμού στα συναρμόδια Υπουργεία Εποπτεία–συντονισμός από το γραφείο του Πρωθυπουργού

Περιφερειακή διοίκηση με τον «Καλλικράτη»Περιφερειακές μονάδες μάρκετινγκ Πηγή: Πηγή: ΣΕΤΕ, 2004 Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας

Ενδεικτικό μίγμα προϊόντος ανά περιφέρεια.... Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - εκπροσώπηση

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση

Think Tank Να αναλύει τις εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό περιβάλλον (από πολιτικοοικονομικές κρίσεις μέχρι νέες ρυθμίσεις που αφορούν και θα επηρεάσουν τον τομέα). Να αναπτύσσει/διαχέει ιδέες και να προβάλλει πολιτικές θέσεις, οι οποίες να προωθούν τον ελληνικό τουρισμό. Να συμβάλλει στη διαμόρφωση, παρακολούθηση, και αξιολόγηση της εφαρμογής της στρατηγικής ανάπτυξης της τουριστικής οικονομίας. Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση

Διαδικτυακή παρουσία Εταιρεία Μάρκετινγκ Συμμαχίες Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις δίκτυα διανομής

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις δίκτυα διανομής - διαδικτυακή παρουσία

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις δίκτυα διανομής - Εταιρεία Μάρκετινγκ

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις δίκτυα διανομής - συμμαχίες Πηγή: ΣΕΤΕ, προσαρμογή από Ministry of Economy and Innovation, 2007, National Strategic Plan for Tourism-Portugal

Explore your senses ’06 Live your myth in Greece ’05 ’07 - ‘08 The true experience Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις brand 2011

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Ποσοτική προσέγγιση Υπολογισμός υπερπροσφοράς Ποιοτικά χαρακτηριστικά Πρωτογενές Προϊόν + Προστιθέμενη Αξία = Τελικό Προϊόν Χάσμα προσδοκιών και Value for Money Σύνδρομο anti - service Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς υπερπροσφορά Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων ΕΛ.ΣΤΑΤ., ΞΕΕ, ΣΕΕΔΔΕ

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς ποιοτικά χαρακτηριστικά Τελικό προϊόν ΜΕΤΡΙΟ, ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ, ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ Πρωτογενές προϊόν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΠροστιθέμενη αξία ΑΡΝΗΤΙΚΗ

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς χάσμα προσδοκιών και value for money underpromise - OVER DELIVER Πηγή: ΣΕΤΕ

Προς τι η υποχρεωτική κατάταξη; Πηγή: Amadeus, 2010, Invent the future: the new normal for hotels in 2010 and beyond (προσαρμογή) Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς σύνδρομο anti-service

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς Υφιστάμενη προσφορά Δημιουργία νέας προσφοράς Α. Προσέγγιση «-ικός» B. Τουριστική Κατοικία Γ. Διατομεακή Προσέγγιση

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς υφιστάμενη προσφορά More Value for Money

Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων UNWTO, World Travel Monitor, 2009 Εξερχόμενος από Ευρώπη τουρισμός: γεωγραφικές και προϊοντικές αγορές, 2009 Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς δημιουργία νέας προσφοράς

Αξιολόγηση ανταγωνιστικότητας τουριστικών προϊόντων Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς προσέγγιση –ικός

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς τουριστική κατοικία Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων UNWTO, World Travel Monitor 2009 Εξερχόμενος από Ευρώπη τουρισμός: ταξίδια (000) προς τουριστική κατοικία, 2009

Γαστρονομία Αθλητισμός Ιατρικές Υπηρεσίες Εκπαίδευση Πολιτισμός Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης Ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά: Αγορές Εποχικότητα Δώδεκα (12) μήνες τουρισμός; Διαχείριση κρίσεων Ψηφιακή στρατηγική

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης αγορές - 10 top αγορές για την Ελλάδα Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων ΕΛ.ΣΤΑΤ., ΤτΕ

Μηνιαία κατανομή αφίξεων Πρόσθετη ζήτηση 3 εκατ.! Η απόδοση στο 80%! Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης 12 μήνες τουρισμός; Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων ΕΛ. ΣΤΑΤ

Θέλουν οι εργαζόμενοι στα τουριστικά επαγγέλματα να δουλεύουν περισσότερους μήνες; Θέλουν οι επαγγελματίες, όλων των υποστηρικτικών του τουρισμού δραστηριοτήτων, από mini markets και καταστήματα τουριστικών ειδών, μέχρι ενοικιάσεις moto και κέντρα διασκέδασης, να δουλεύουν περισσότερους μήνες; Αντιλαμβάνεται η πολιτεία ότι αντί να πληρώνει επιδόματα ανεργίας είναι προτιμότερο να μειώσει τις ασφαλιστικές εισφορές; Είναι διατεθειμένες οι εποχικές επιχειρήσεις να ξεκινούν τη τουριστική περίοδο, όχι απαραίτητα με υψηλές πληρότητες; Είναι έτοιμοι οι τουριστικοί προορισμοί (επιχειρηματίες και αυτοδιοίκηση) να συνεργαστούν με αεροπορικές εταιρείες για νέες/περισσότερες συνδέσεις; Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης εποχικότητα

Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία πρότασης PRC Group, THR, MRB, 2007, Σχέδιο Διαχείρισης Κρίσεων του Ελληνικού Τουρισμού Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης διαχείριση κρίσεων

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης ψηφιακή στρατηγική

Η ψηφιακή στρατηγική δεν ασχολείται με την τεχνολογία. Επικεντρώνεται στον άνθρωπο και στην επιθυμία του να συνδέεται με τα πράγματα που του αρέσουν. Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης ψηφιακή στρατηγική

Ο ανθρώπινος παράγοντας Πολιτική απασχόλησης για τον τουρισμό Τουριστική πολιτική για την απασχόληση Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού Εικόνα και κοινωνικό status

Ο ανθρώπινος παράγοντας πολιτική απασχόλησης για τον τουρισμό

Ο ανθρώπινος παράγοντας τουριστική πολιτική για την απασχόληση 100 κλίνες 16 θέσεις εργασίας 100 κλίνες 6 θέσεις εργασίας

Ο ανθρώπινος παράγοντας η εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού

Ο ανθρώπινος παράγοντας εικόνα και κοινωνικό status Εργαζόμενοι Υποτιμητικοί χαρακτηρισμοί Αίγλη στα τουριστικά επαγγέλματα Υπερηφάνεια στους εργαζόμενους Επιχειρηματίες Κοινωνικό στερεότυπο Κλαδική εσωστρέφεια Anti–partnership syndrome

Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο Ο τουρισμός πρωταγωνιστής στην οικονομική & κοινωνική ανάπτυξη της Ελλάδας Παρεμβάσεις Θεσμικές αυτόνομο Υπουργείο μόνιμος ΓΓ Τουρισμού γραμματείες τουρισμού στα υπουργεία περιφερειακή διοίκηση Οργανωτικές DMO Think Tank δίκτυα διανομής Εταιρεία Μάρκετινγκ διαδικτυακή παρουσία συμμαχίες δίκτυα επιρροής brand ψηφιακή στρατηγική διαχείριση κρίσεων Προσφορά μείωση υπερπροσφοράς underpromise-overdeliver value for money anti service syndrome διεθνοποίηση όχι άλλο -ικός διατομεακές συνέργιες: πολιτισμός, αθλητισμός ιατρικές υπηρεσίες, εκπαίδευση, γαστρονομία, τουριστική κατοικία ευελιξία Ζήτηση εποχικότητα νέες αγορές κουλτούρα μάρκετινγκ συνεχής έρευνα Ανθρώπινος Παράγοντας αίγλη στα τουριστικά επαγγέλματα υπερηφάνεια στους εργαζόμενους αναβάθμιση επιχειρηματικότητας εκπαίδευση-κατάρτιση βελτίωση παραγωγικότητας μείωση μη μισθολογικού κόστους