Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Βιολογία Γυμνασίου.
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη Στοχοκεντρική Προσέγγιση Στα Μαθηματικά ‘Η Έννοια του Μήκους’ Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη

Μέτρηση μηκών σε εκατοστά και χιλιοστά Μετρώ το ύψος μου 27/11/2010 Μέτρηση μηκών σε εκατοστά και χιλιοστά Μετρώ το ύψος μου Βιωματική προσέγγιση – Ενδιαφέρον των μαθητών Διαθεματικότητα: Γλώσσα ‘Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας’ (Ενότητα 1.1.4) Μελέτη Περιβάλλοντος ‘Ζούμε Μαζί και Συνεργαζόμαστε-Χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον’ (Ενότητα 1 – Κεφ. 1) Συμμετοχή των μαθητών της Τρίτης και της Τετάρτης τάξης Κεφάλαιο 8ο Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

Στόχοι 27/11/2010 Να αντιμετωπίσουν καταστάσεις από την καθημερινή ζωή που απαιτούν μέτρηση μήκους και να χρησιμοποιήσουν το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του Να ξέρουν να χρησιμοποιούν ως μονάδα μέτρησης το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του, δηλαδή το εκατοστό και το χιλιοστό Να μάθουν τις σχέσεις μεταξύ του μέτρου, του εκατοστού και του χιλιοστού Να ασκηθούν περαιτέρω στις πράξεις με διψήφιους και τριψήφιους αριθμούς και στις σχέσεις μεταξύ τους ως μονάδα μήκους

Στόχοι-Διαθεματική Προσέγγιση 27/11/2010 Στόχοι-Διαθεματική Προσέγγιση Γλώσσα: Να περιγράφει το σχολείο του Να προτείνει σχολικές δραστηριότητες Να διατυπώνει προτάσεις αισθητικής βελτίωσης ενός χώρου Να περιγράφει έναν οικείο χώρο σε συνδυασμό με φωτογραφικό υλικό

Στόχοι-Διαθεματική Προσέγγιση 27/11/2010 Στόχοι-Διαθεματική Προσέγγιση Μελέτη Περιβάλλοντος Να οικοδομήσουν την έννοια αρχικά της τάξης και στη συνέχεια της ευρύτερης κοινότητας που ανήκουν, μέσα από την περιγραφή των μεταξύ τους σχέσεων όπως αυτές διαμορφώνονται.

Δραστηριότητα 1η Μέτρηση του ύψους των παιδιών 27/11/2010 Δραστηριότητα 1η Μέτρηση του ύψους των παιδιών Στη δραστηριότητα αυτή ζήτησα από τα παιδιά αρχικά να εκτιμήσουν το ύψος τους και να υποθέσουν αν είναι ψηλότεροι ή κοντύτεροι από το διπλανό τους. Στη συνέχεια σηκώνονταν σε ομάδες στον τοίχο και ο καθένας μετρούσε το ύψος του διπλανού του. Στη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά εκτίμησαν το ύψος τους. Στη συνέχεια σηκώθηκαν σε ομάδες στον τοίχο και ο καθένας μετρούσε το ύψος του διπλανού του με την βοήθεια του μέτρου ή της μεζούρας.

27/11/2010 Μετρώ το ύψος μου...

27/11/2010 Δραστηριότητα 2η Μετρώ την τάξη μου και αντικείμενα που υπάρχουν μέσα σε αυτή...

Δραστηριότητα 3η Ομαδική 27/11/2010 Δραστηριότητα 3η Ομαδική ΟΜΑΔΕΣ (2) ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ (Ομάδα Αγοριών) (Ομάδα Κοριτσιών)

Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες... 27/11/2010 Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες...

27/11/2010 Οικολογικό σχολείο

Το Ατελιέ των Κοριτσιών 27/11/2010 Το Ατελιέ των Κοριτσιών

Αξιολόγηση 27/11/2010 Τρόπος Αξιολόγησης Γνώσεων και Δεξιοτήτων με Δραστηριότητες στο: Σχολικό Εγχειρίδιο –Βιβλίο Μαθηματικών & Τετράδιο Εργασιών Προτεινόμενο εκπαιδευτικό λογισμικό από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Στόχοι που Επιτεύχθηκαν: Οι μαθητές κατανόησαν ότι πρέπει να τοποθετούν το προς μέτρηση αντικείμενο στο σημείο (0) και όχι στην αρχή του χάρακα Οι μαθητές κατανόησαν τη σχέση μεταξύ του μέτρου, του εκατοστού και του χιλιοστού Οι μαθητές κατανόησαν την χρήση του μέτρου στην καθημερινή ζωή, καθώς και τις υποδιαιρέσεις του. Οι μαθητές εξασφάλισαν αυθεντική επικοινωνία στην τάξη τους με όρους ισότιμης αλληλεπίδρασης σε ομάδες και ζευγάρια Οι μαθητές διατύπωσαν προτάσεις αξιοποίησης του σχολικού χώρου Βελτίωση της Διδακτικής Διαδικασίας : Εισαγωγή στην κλίμακα

27/11/2010 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!