ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Ιστορία του Ιντερνετ.
Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Διαταραχη εθισμου στο διαδικτυο και εφηβεια
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ταξιδεύοντας, τα όνειρα αποκτούν Υπόσταση
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τα θετικά του διαδικτύου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE ΜΜΕ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Ως Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή Επικοινωνίας (ΜΜΕ) εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Τα ΜΜΕ χωρίζονται σε: Ασύγχρονα μέσα, όπως είναι ο τύπος και το διαδίκτυο, καθώς η πληροφορία τους μεταδίδεται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές για κάθε διακριτό χρήστη. Σύγχρονα μέσα, όπως είναι το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, καθώς όλοι οι χρήστες λαμβάνουν την πληροφορία συγχρόνως. Ενίοτε ανακύπτουν υποψίες για μερικά ΜΜΕ, ότι επιδίδονται σε Παραπληροφόρηση.

ΜΜΕ Τύπος Ο Τύπος διαχωρίζεται πλέον σε ηλεκτρονικό και παραδοσιακό. Ηλεκτρονικός Τύπος είναι η τηλεόραση, οι ιστοσελίδες (sites) κλπ. Παραδοσιακός Τύπος είναι οι εφημερίδες, τα περιοδικά κλπ. Κάπου ανάμεσα είναι και το ραδιόφωνο. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί εκδοτικοί οίκοι και παράγονται πάρα πολλά περιοδικά αναλογικά με τον πληθυσμό. Ραδιόφωνο Τηλεόραση Η Τηλεόραση στην Ελλάδα γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη κυρίως μετά την δημιουργία των Ιδιωτικών σταθμών το 1990 Internet / Διαδίκτυο Η καθημερινή ενημέρωση από ελληνικά και ξένα sites έχει μπει ολοένα και περισσότερο στη ζωή του Ελληνικού κοινού. Τα ελληνικά sites προσφέρουν στην πλειοψηφία τους άμεση ενημέρωση, ενώ ο ευξανόμενος αριθμός τους εγγυάται πλουραλισμό απόψεων. Επιπλέον, σε αυτή την κατεύθυνση βοηθάει και η παρουσία εκατοντάδων ενημερωτικών blogs.

ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΜΕ Τα νέα είδη του Ιντερνέτ: Facebook, Youtube αποτελούν το νέο, εναλλακτικό δικτυακό Τύπο, κάτι που αλλάζει εντελώς τη δημόσια σφαίρα. mediagenique, συμβολική κοινωνική ζωή των ανθρώπων και κατά πόσο επηρεάζει την αληθινή κοινωνική ζωή. Εδώ έχει να κάνει με την άμεση αλληλεπίδραση των χρηστών. Οι New York Times, η πρώτη εφημερίδα, ξεκίνησε το chat στα Μέσα. Το Facebook είναι φτιαγμένο από ερασιτέχνες που νιώθουν ιδιαίτερα περήφανοι για το έργο τους αλλά και την απήχηση που έχει σε ολόκληρο τον κόσμο. Αποτελεί ‘καθρέφτη’ των μίντια όπως και το twitter που απαιτεί διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών. communalisation, κοινωνικές σχέσεις. Οι κοινωνικές σχέσεις αναπτύσσονται via Internet. Πρέπει όμως να ανήκεις στην ίδια νοοτροπία και κουλτούρα με τους υπόλοιπους χρήστες. Γιγαντοποίηση των νέων Μέσων και της επικοινωνίας. Εύκολη πρόσβαση πλέον στη μόρφωση λόγω Μέσων. Ευκαιρίες για επικοινωνία με ανθρώπους που έχουν παρόμοια προβλήματα αλλά και κοινή κουλτούρα. Αμφίδρομες σχέσεις

ΤΟ ΤΟΠ10 ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ 1)Το ίντερνετ επιτρέπει τις συζητήσεις μεταξύ ανθρώπων, πράγμα που δεν είναι δυνατό στο κλάδο των μαζικών μέσων ενημέρωσης. 2)Οι αγορές γίνονται πιο έξυπνες, με μεγαλύτερη πληροφόρηση και πιο οργανωμένες. Η συμμετοχή στην αγορά μέσω του ίντερνετ αλλάζει τον κόσμο πιο ουσιαστικά. 3)Δεν υπάρχουν μυστικά. Αν το καινούριο είναι καλό ή κακό μαθαίνεται από όλους. 4)Οι εταιρίες μπορούν τώρα να επικοινωνήσουν με τις αγορές ευθέως. Αν τα τινάξουν όλα στον αέρα μπορεί να είναι και η τελευταία τους ευκαιρία. 5)Οι εταιρίες που δεν ανήκουν σε μια κοινότητα, δε θα υπάρχουν πια. 6)Οι έξυπνες εταιρίες θα βοηθήσουν το αναπόφευκτο να γίνει πιο γρήγορα.

7)Είμαστε οι εργάτες που κάνουν τις εταιρίες σας να γίνονται καλύτερες 7)Είμαστε οι εργάτες που κάνουν τις εταιρίες σας να γίνονται καλύτερες. Θέλουμε να μιλάμε στους πελάτες ευθέως με τις δικές μας φωνές και όχι με κοινότοπες παρατηρήσεις γραμμένες σε ένα κείμενο. 8)Μπορεί να εντυπωσιάζετε τους επενδυτές σας, μπορεί να εντυπωσιάζετε την Wall Street.Δεν εντυπωσιάζετε εμάς. 9)Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε από το ανησυχούμε για το πότε θα μπείτε στην επιχείρηση μας. Η δουλειά είναι μόνο ένα μέρος από τις ζωές μας. Σκεφτείτε το: ποιος χρειάζεται ποιον? 10)Η πίστη μας είναι στους εαυτούς μας, στους φίλους μας, στους καινούριους μας συμμάχους, στους γνωστούς μας ακόμα και στους συντρόφους μας που έχουν διασκορπιστεί. Οι εταιρίες που δεν παίρνουν μέρος σε αυτό τον κόσμο δεν έχουν κανένα μέλλον.