8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΜΑ: Πρακτική άσκηση-Μαθητεία. Θεσμικό Πλαίσιο και Ελληνική Εμπειρία
Advertisements

Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Μηχανικός Δομικών Έργων
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (Heal-Link)
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
 Με τι ασχολείται η παθολογία  Σπουδές  Μειονέκτημα  Χαρακτηριστικά του μελλοντικού γιατρού  Τι χρησιμοποιεί ένας παθολόγος  Τομείς απασχόλησης.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 3ου ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ηλεκτρεγερτική δύναμη (ΗΕΔ) πηγής
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Ειδικότητα: Σχεδιαστής Δομικών Έργων
Κωνσταντίνου Ελισάβετ
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Επιμέλεια: Αρίστη Παραδείση
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία  Συντελεστές βαρύτητας
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Β Ι Ο Λ Ο ΓΙ Κ Ο Σ Κ Α Θ Α Ρ Ι Σ Μ Ο Σ
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
Οικονομικός Απολογισμός για την περίοδο από 01/06/2012 έως 31/05/2013
για να σχηματίσω τη λέξη
Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας. Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας.
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου Η «ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 1. Υπόθεση. 2. Συλλογή κ΄επεξεργασία στοιχείων. 3. Συνεντεύξεις. 4. Συμπεράσματα.

ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΙΣ Κ΄ ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΙΣ Κ΄ ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Παθολογίας 124 Παιδιατρικής 108 Μικροβιολογίας 90 Ρευματολογίας 7 Παιδοψυχιατρικής 5 Πλαστικής Χειρουργικής 3 Αλλεργιολογίας 2 Παθολογικής Ογκολογίας 2 ( άνεργοι ) Ακτινοθεραπευτικής 1 Δημόσιας Υγείας κ΄ Παιδαγωγικής Στοιχεία « Ιατρικού Συλλόγου Ηρακλείου ».Έως 31-1-2005.

Α Ν Τ Ι Σ Τ Ο Ι Χ Ι Α Κ Α Τ Ο Ι Κ Ω Ν Α ΝΑ Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Α Κ΄ Γ Ι Α Τ Ρ Ο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΝΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΓΙΑΤΡΟ Νομός Ηρακλείου 1063 166 Δήμος Ηρακλείου 519 81 Υπόλοιποι Δήμοι 544 85

Α Ρ Ι Θ Μ Ο Σ Α Ν Ε Ρ Γ Ω Ν ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Α Ρ Ι Θ Μ Ο Σ Α Ν Ε Ρ Γ Ω Ν ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο N Ε Σ 3 Γ Ι Α Τ Ρ Ο Ι 94 Ο Δ Ο Ν Τ Ι Α Τ Ρ Ο Ι 11 Κ Τ Η Ν Ι Α Τ Ρ Ο Ι

Συνέντευξη αρχιτέκτονα. Συνέντευξη αρχιτέκτονα.   ● Φιλοσοφία της αρχιτεκτονικής επιστήμης ( Πολυτεχνείο ). ● Εφαρμογή κ΄ υλοποίηση των επιστημονικών γνώσεων ( Επαγγελματική μαθητεία ). ● Απαραίτητη η « επαγγελματική μαθητεία » κατά την διάρκεια των σπουδών. .

Συνέντευξη αρχιτέκτονα. Συνέντευξη αρχιτέκτονα. ● Οι ανάγκες του νομού Ηρακλείου απαιτούν περισσότερους καλούς αρχιτέκτονες , όχι απλώς περισσότερους .   ● Οι αρχιτέκτονες βρίσκουν πιο δύσκολα εργασία στον δημόσιο παρά στον ιδιωτικό τομέα .   ● Αρχιτέκτονες κ΄ των δύο φύλων έχουν ίσες δυνατότητες στην « αγορά εργασίας » , αρκεί η γυναίκα να ξέρει να κινηθεί εκτός γραφείου .

Συνέντευξη αρχιτέκτονα. Συνέντευξη αρχιτέκτονα. ● Η « διά βίου εκπαίδευση » είναι απαραίτητη για την πρόσβαση , παραμονή κ΄ επικράτηση στην « αγορά εργασίας » .

Συνέντευξη με γιατρό .   ● Σκοπός η αυτοπραγμάτωση κ΄ όχι το οικονομικό όφελος . ● Εγκατάσταση πολλών γιατρών στον νομό κ΄ ειδικά στον δήμο Ηρακλείου .  ● Οι ανάγκες του νομού Ηρακλείου δεν απαιτούν περισσότερους γιατρούς , απαιτούν ορισμένες ειδι- κότητες κ΄ εξειδικεύσεις . ● Οι γιατροί βρίσκουν πιο εύκολα εργασία στον ιδιωτικό παρά στον δημόσιο τομέα .

Συνέντευξη με γιατρό .   ● Η γυναίκα γιατρός βρίσκει πιο δύσκολα εργασία από έναν άνδρα , λόγω προκαταλήψεων των κα -τοίκων του νομού Ηρακλείου . ● Γιατροί κ΄ των δύο φύλων βρίσκουν πρόσβαση στην « αγορά εργασίας » της Μ . Βρετανίας κ΄ της Σουηδίας ● Η « διά βίου εκπαίδευση » είναι απαραίτητη γιά την πρόσβαση , παραμονή κ΄ επικράτηση στην « αγορά εργασίας » .

Συμπεράσματα ▼ Οι μαθητές κ΄ οι μαθήτριες του 8ου Ε. Λ. Η. : ▼ Οι μαθητές κ΄ οι μαθήτριες του 8ου Ε. Λ. Η. : ► Δεν έχουν επαρκή πληροφόρηση για την ΄ « αγορά εργασίας » του νομού Ηρακλείου , στα επαγγέλματα : Αρχιτέκτονας – Γιατρός .   ► Επηρεάζονται πολύ από την « αγορά εργασίας » στην επιλογή του επαγγέλματος .

Συμπεράσματα ▼ Οι μαθητές κ΄ οι μαθήτριες του 8ου Ε. Λ. Η. : Συμπεράσματα   ▼ Οι μαθητές κ΄ οι μαθήτριες του 8ου Ε. Λ. Η. : ► Έχουν επίγνωση της επίδρασης που ασκεί η « διά βίου εκπαίδευση » στην « αγορά εργασίας » για το επάγγελμα του γιατρού , ενώ το ίδιο δεν συμβαίνει για το επάγ- γελμα του αρχιτέκτονα .  

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η « διά βίου εκπαίδευση » ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η « διά βίου εκπαίδευση » του αρχιτέκτονα κ΄του γιατρού, είναι ανάλογη της « αγοράς εργασίας » που τους αντιστοιχεί.

Π ω ς θ α μ α θ η τ ε ύ σ ε ι δ ί π λ α Ο κ α θ έ ν α ς α π ο φ α σ ί ζ ε ι : Τ ι τ ο ν α φ ο ρ ά .   Π ω ς θ α μ α θ η τ ε ύ σ ε ι δ ί π λ α σ τ ο χ ώ ρ ο κ΄ σ τ ο χ ρ ό ν ο . Π ω ς θ α ζ ή σ ε ι .

Η ομάδα του 8ου Ε.Λ.Η. Σας ευχαριστούμε