Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Διδακτικά σενάρια.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Δημιουργία σεναρίου.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α.ΜΑ.Π.

Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών και τμημάτων – Παιδαγωγικό ΑΠΘ – Πληροφορικής ΑΠΘ – Φυσικής ΑΠΘ Τρέχουσα έκδοση 2.4 – Συμβατό με Windows XP – Συμβατό με Windows 7, και της έκδοσης 64 bit Οδηγίες για αναφορά σφάλματος σε σχέση με java κατά την εκκίνηση του H/Y ΔΕΝ προτείνεται η εγκατάσταση του Windows XP Mode with Virtual PC και δεν λειτουργούν τα εργαστήρια γιατί δεν υποστηρίζει τα γραφικά που χρειάζεται το ΑΜΑΠ μέσω java3D – directX Διαθεσιμότητα – Ελεύθερο για εκπαιδευτικούς. Η παλιά έκδοση μαζί με οδηγίες εγκατάστασης στο

Απευθύνεται για την διδασκαλία φυσικής – Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο Περιλαμβάνει – Εικονικά εργαστήρια – Δραστηριότητες – Σενάρια Στην ύλη – Ηλεκτρισμού – Μαγνητισμού – Οπτικής

Λογισμικό πρακτικής και εξάσκησης Υπερκείμενα και ηλεκτρονικά βιβλία Συστήματα προσομοιώσεων Ανοιχτό περιβάλλον διερεύνησης ειδικών θεμάτων Προγραμματιζόμενο περιβάλλον Σύστημα μοντελοποίησης

Εικονικά εργαστήρια – Μαγνητισμού – Στατικού ηλεκτρισμού – Ηλεκτρικών κυκλωμάτων – Γεωμετρικής οπτικής – Κυματικής οπτικής – Σκιών και Χρωμάτων

Αντιγραφή σαν εικόνα για μετρήσεις Εμφάνιση ή Απόκρυψη τιμών

Χώρος δραστηριοτήτων με (15) βιβλία για – Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο Τετράδια σε κάθε βιβλίο

Χώρος βιβλιοθήκης, με ψηφιακό υλικό – Εικόνες – Applets

Χώρος μελέτης, για μετρήσεις και διαγράμματα

 Χώρος εργασιών, στον οποίο ο μαθητής συνθέτει τις εργασίες του

Τεχνικά εγχειρίδια- Εγχειρίδια Εγκατάστασης Εγχειρίδια Μαθητή ανά εκπαιδευτική βαθμίδα (Έτοιμα φύλλα εργασίας) Εγχειρίδια Καθηγητή ανά εκπαιδευτική βαθμίδα Οδηγίες χρήσης του Εργαλείου Σύνθεσης Δραστηριοτήτων (για τον Καθηγητή)

Εμπλοκή του μαθητή στην εκπαιδευτική διαδικασία με φύλλα εργασίας για τις ηλεκτρονικές δραστηριότητες που βασίζονται στην: – Διδακτική αξιοποίηση των ιδεών των μαθητών για τα φαινόμενα και τις έννοιες – Εκπαιδευτική διαδικασία «Πρόβλεψη – Παρατήρηση – Πειραματικός έλεγχος – Ερμηνεία – Επιβεβαίωση» για την εποικοδόμηση νέων γνώσεων – Καθοδηγούμενη πειραματική διερεύνηση – Καθοδηγούμενη διερεύνηση με αξιοποίηση πολυμεσικού υλικού – Προώθηση της συνεργασίας των μαθητών

Εργαζόμενοι σε ομάδες Καταγράψτε για τις παροχές του λογισμικού τις πιθανές διδακτικές χρήσεις σε σχέση με Διδακτικές δυσκολίες Ιδέες μαθητών Για τα γνωστικά πεδία που αναφέρεται το λογισμικό Κάθε ομάδα εστιάστε σε μια ή δύο παροχές

Παρουσίαση των σκέψεων Συζήτηση και οργάνωση για όλες τις πιθανές διδακτικές χρήσεις των παροχών

Ατομικά, δουλέψτε τα σενάρια που σας δίνονται – Εστιάστε στις παροχές του περιβάλλοντος που αξιοποιεί το σενάριο και καταγράψτε Διδακτικές χρήσεις των παροχών Διδακτικές στοχεύσεις Συζήτηση των καταγραφών – Ποιες παροχές αξιοποιούνται και με ποιο τρόπο – Ποιες παροχές δεν αξιοποιούνται

Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης: Τεύχος 5: Κλάδος ΠΕ04 – «Α.ΜΑ.Π.: Ανοιχτό Μαθησιακό Περιβάλλον» Σελίδα 103 και Σελίδα 207

Απαιτούνται οι παρακάτω ενέργειες για Windows 7/64 1.Στον φάκελο εγκατάστασης του ΑΜΑΠ υπάρχει ένα αρχείο με όνομα java_reg.vbs 2.Το ανοίγουμε με notepad ή notepad++ (δεξί κλικ κλπ) 3.Κάπου στις πρώτες γραμμές (μάλλον η 10η) έχει την εξής εγγραφή: strKeyPath = "SOFTWARE\JavaSoft\Java Runtime Environment" 1.Την αλλάζουμε σε: strKeyPath = "SOFTWARE\Wow6432Node\JavaSoft\Java Runtime Environment" Δηλαδή προσθέτουμε το Wow6432Node\ αμέσως μετά το SOFTWARE\ 1.Σώζουμε το αρχείο και κάνουμε διπλό κλιπ επάνω του για εκτέλεση