Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
HISTÓRIA REAL DE DOIS MÚSICOS Η πραγματική ιστορία των δύο τενόρων! Η πραγματική ιστορία των δύο τενόρων!
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Μια φορά και έναν καιρό κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων ένας ζαχαροπλάστης έφτιαχνε τα γιορτινά γλυκά.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Οι εργαζόμενοι με χαρτιά στα χέρια τους δίνουν την εντύπωση σκληρά εργαζόμενων υπαλλήλων που πηγαίνουν σε σημαντικά meeting. Όσοι περιφέρονται στον εργασιακό.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Το Μυρμήγκι Λία & Αθανασία Στ’2 109 Δημοτικό σχολείο Οδυσσέας Ελύτης
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
1. Πριν λίγες μέρες ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Συνεδρίου της ΚΕΔΕ.Εσείς πιστεύετε ότι :
Πρόκειται για μια ψευδή ιστορία, ένα μύθο που λίγοι το γνωρίζουν… Άγνωστος ο μυθοπλάστης Βλέπε: Σημείωση:
Αναστάσιος ΣΤ’ 1 109Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Το μυρμήγκι Ένα παραμύθι… ή όχι….
ΑΝΕΡΓΙΑ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Τα προβλήματα στην διαχείριση της πληροφορίας μέσα στην επιχείρηση
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Τα ΠΛΗΚΤΡΑ του πιανου Όταν το πιάνο εφευρέθηκε ως ένα μουσικό όργανο, είχε εντελώς διαφορετική όψη από ότι στις μέρες μας. Έβλεπες μόνον άσπρα πλήκτρα.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Πανηγυράκη Χρυσούλα Β3. ► Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια μηλιά και αγαπούσε πολύ ένα αγοράκι, το οποίο κάθε μέρα πήγαινε και την «φρόντιζε» και την «συντρόφευε».
Security and Confidentiality Ασφάλεια και Εμπιστευτικότητα.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Είναι μία ιστορία που λίγοι την γνωρίζουν…
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
HISTÓRIA REAL DE DOIS MÚSICOS Η πραγματική ιστορία των δύο τενόρων!
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευδοξία-Ηλιάνα ΣΤ΄2 109 Ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Οδυσσέας Ελύτης»

 Ήταν μια φορά κι έναν καιρό ένα ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι που ξεκινούσε κάθε μέρα, πρωί-πρωί, για τη δουλειά του. Περνούσε όλη μέρα δουλεύοντας και τραγουδώντας, μέσα στην καλή χαρά! 2 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Του άρεσε πάρα πολύ να εργάζεται και φυσικά, η απόδοσή του ήταν εξαιρετική! Μόνο που, δυστυχώς, στην επιχείρηση δεν υπήρχε manager να τον κατευθύνει! 3 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Ο Κηφήνας πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, αποφάσισε πως αυτή η κατάσταση δεν μπορούσε να συνεχιστεί κι έτσι δημιούργησε μία θέση manager, για την οποία προσέλαβε μια ιδιαίτερα έμπειρη Πασχαλίτσα. 4 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Πρώτο μέλημα της Πασχαλίτσας ήταν να εποπτεύσει το ωράριο του Μυρμηγκιού και γι'αυτό προχώρησε αμέσως στην οργάνωση ενός συστήματος ελέγχου με κάρτες.  Βέβαια, σύντομα, χρειάστηκε να προσλάβει μία γραμματέα που ανέλαβε να ετοιμάσει τους φακέλους αναφοράς, με τη βοήθεια μίας νέο - προσληφθείσας Αράχνης. 5 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Η Αράχνη επιφορτίστηκε με το σύστημα αρχειοθέτησης, καθώς και με το τηλεφωνικό κέντρο. Στο μεταξύ, το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι συνέχισε να δουλεύει, να δουλεύει, να δουλεύει… 6 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Ο Κηφήνας, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ήταν τόσο ευχαριστημένος με τις καθημερινές αναφορές που λάμβανε από την Πασχαλίτσα, ώστε της ζήτησε να του ετοιμάσει μία συγκριτική μελέτη, με γραφήματα και ανάλυση τάσεων. 7 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Έτσι, απευθύνθηκαν σε μία Κατσαρίδα, στην οποία αγόρασαν μάλιστα ένα νέο σετ υπολογιστή – εκτυπωτή, για να βοηθήσει στην εκπόνηση της μελέτης. 8 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι άρχισε δειλά- δειλά να διαμαρτύρεται για όλη αυτή τη γραφειοκρατία και το χαρτοβασίλειο. Μοιραία, οι ρυθμοί της δουλειάς του άρχισαν να μειώνονται… 9 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Ο Κηφήνας, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης, αποφάσισε πως έπρεπε να πάρει αμέσως μέτρα γι‘ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση και έφερε επειγόντως έναν ειδικό διευθυντή, αρμόδιο να επιβλέπει το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι. 10 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Τη θέση, λοιπόν, να καλύψει ένας Τζίτζικας που άλλαξε αμέσως τη φθαρμένη επίπλωση του γραφείου και ζήτησε μια ειδική, εργονομική πολυθρόνα κι έναν υπολογιστή με επίπεδη οθόνη. Βέβαια, με τόσους υπολογιστές πια, η εταιρία προχώρησε, αναγκαστικά στην αγορά ενός server. 11 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Ο νέος διευθυντής ένιωσε σύντομα την ανάγκη να φέρει έναν υπό-διευθυντή ( που ήταν, παλιά, βοηθός του) ώστε, με τη βοήθειά του, να καταστρωθεί ένα στρατηγικό πλάνο, καθώς και ο προϋπολογισμός του νέου αυτού τμήματος. 12 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Όσο γίνονταν όλα αυτά, το Μυρμήγκι ένιωθε όλο και λιγότερο ευτυχισμένο, όλο και λιγότερο παραγωγικό… 13 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Ο Τζίτζικας δεν έχασε χρόνο: «Πρέπει να παραγγείλουμε μία έρευνα σχετικά με τα προβλήματα του επαγγελματικού περιβάλλοντος και τις αντιδράσεις των εργαζομένων», είπε. Μόνο που, μία μέρα, μελετώντας τις αναφορές και τα στοιχεία, ο Κηφήνας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, συνειδητοποίησε ότι ο τομέας στον οποίο προσέφερε τις υπηρεσίες του το ευτυχισμένο, παραγωγικό Μυρμήγκι, δεν ήταν πλέον τόσο κερδοφόρος. 14 Ευδοξία και Ηλιάνα

 Αμέσως ζήτησε μία περιζήτητη σύμβουλο, την Κουκουβάγια, να γνωμοδοτήσει πάνω στο θέμα και να εισηγηθεί κάποιες λύσεις. Τρείς μήνες αργότερα η Κουκουβάγια έφερε την έκθεσή της, που κατέληγε ως εξής: 15 Ευδοξία και Ηλιάνα

16 Ευδοξία και Ηλιάνα