Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Σενάριο.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Η επιστήμη του Web.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 2 Γιατί φέρνουμε ένα εικονικό μουσείο στη σχολική τάξη; επισκεπτόμαστε γεωγραφικά απομακρυσμένα μουσεία η σχέση των παιδιών με το βιβλίο - έντυπο χαλαρώνει συνεχώς => αναζητούμε νέους τρόπους για τη μεταφορά γνώσης μπορούμε να μεταφέρουμε τις συλλογές στο ανακατασκευασμένο φυσικό ιστορικό τους περιβάλλον => το εικονικό μουσείο μετατρέπεται σε ζωντανό μνημείο οργανώνουμε θεματικές μελέτες

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 3 Ψηφιακά Μουσεία Διαδίκτυο : (+) δυναμική πολυμεσική βιβλιοθήκη γνώσης (-) χαμηλή ταχύτητα και αξιοπιστία CD-ROM : (+) εύχρηστο και αξιόπιστο (-) περιορισμένη, μη ανανεώσιμη πηγή DVD : (+) υψηλή ποιότητα εικόνας και ήχου (-) χαμηλή διαλογικότητα σύγχρονων παραγωγών Πρόταση: Αξιοποίηση τεχνικών εικονικής πραγματικότητας (VR) για πρόσβαση μέσω δικτύου στο εικονικό μουσείο

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 4 Το πρόγραμμα VRLearners Virtual Reality Learning Environment for Network of Advanced Educational Multimedia Resource Centers, Museums and Schools το εικονικό μουσείο: - τρισδιάστατο μοντέλο του κτιρίου - παρουσία χρήστη, πρόσβαση με γραμμές ISDN - ψηφιοποιημένα τρισδιάστατα εκθέματα - ιδιότητες αντικειμένων σε μορφή εικόνας, ήχου, κειμένου, video, συνδέσμων

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 5 Παιδαγωγικά πλεονεκτήματα 1) ελκυστικό διαλογικό περιβάλλον 2) απεριόριστος όγκος εκθεμάτων - μουσείων 3) συνεχής εμπλουτισμός και εξέλιξη (υλικού - περιβάλλοντος) 4) θεματικές μελέτες σε ένα ή πολλά μουσεία => ερευνητική και συνθετική αξιοποίηση της γνώσης 5) εικονική παρουσία και επικοινωνία χρηστών 6) εισαγωγή πρωτοποριακών εργαλείων εικονικής συνεργασίας => Collaborative Virtual Environments CVE

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 6 Συνεργάτες 1) εταιρίες πληροφορικής και εφαρμογών πολυμέσων 2) παροχείς Διαδικτύου 3) μουσεία 4)σχολεία Κάθε παράγοντας με καλά καθορισμένο ρόλο στις φάσεις: - σχεδίασης - ανάπτυξης - αξιολόγησης της εφαρμογής

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 7 Η αρχιτεκτονική του δικτύου Resource Center σχολείο Resource Center ΑΤΜ connection μουσείο σχολείο ISDN connection Platform: dVS/dVISE over: - Unix - NT The VR-LEARNERS project:development of a VR environment providing αccess to digital museums, N.Kladias, T. Pantazidis, M.Avagianos, I. Kalamas, Y. Kopidakis, M. Labbri, EVA 98, Florence

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 8 Υλοποίηση του προγράμματος ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ -συλλογή και ψηφιοποίηση εκθεμάτων -εμπειρίες δασκάλων και μαθητών -ανάλυση προδιαγραφών λογισμικού -εκπαιδευτική και παιδαγωγική αξία ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ - σειρά δοκιμών για τη ρύθμιση -μέθοδοι για την ανάπτυξη και αξιοποίηση τεχνικών παραμέτρων εκπαιδευτικών VR εφαρμογών -τεχνολογίες αιχμής στο χώρο της εκπαίδευσης Φάση 1 Φάση 2

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 9 Ανάλυση απαιτήσεων προφίλ χρηστών παρουσίαση πληροφορίας για μουσείο, συλλογές, εκθέματα, εποχές, συνδέσεις λειτουργίες εφαρμογής : θεματικές παρουσιάσεις, οδηγός, σημειώσεις, bookmarks, βιβλιογραφία - Web links, εικονική τάξη, αναμνηστικά, πίνακες ανακοινώσεων - εντυπώσεων - συζητήσεων τρόποι χρήσης του συνεργατικού περιβάλλοντος

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 10 Αξιολόγηση της εφαρμογής Συνολική αξιολόγηση με τρεις συνδυαζόμενους τρόπους: ο εκπαιδευτικός καταγράφει τις πρώτες αντιδράσεις των μαθητών κατά την εικονική επίσκεψη οι μαθητές συμπληρώνουν ερωτηματολόγια που αφορούν το περιεχόμενο και το περιβάλλον της εφαρμογής ( μερικές ημέρες μετά την εικονική επίσκεψη) συγκρίνουμε με μια πραγματική επίσκεψη που πραγματοποιείται μετά την εικονική

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 11 Συμπέρασμα Ι Οι μαθητές κινήθηκαν με άνεση στο περιβάλλον εικονικής επίσκεψης πολύ γρηγορότερα από το αναμενόμενο. Βασικός ανταγωνιστής μιας εφαρμογής VR: τα ηλεκτρονικά παιχνίδια Το 60% των μαθητών είχε ήδη αρκετά καλή εξοικείωση με τεχνικές εικονικής πραγματικότητας.

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 12 Συμπέρασμα ΙΙ Η “αισθητική της εφαρμογής” είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία των εκπαιδευτικών στόχων μιας εικονικής επίσκεψης. Σχεδιαστική πρακτική: επένδυση στην προσεγμένη οργάνωση και παρουσίαση του παιδαγωγικού υλικού του μουσείου, παρά στην εξαντλητική καταγραφή του συνόλου των εκθεμάτων.

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 13 Συμπέρασμα ΙΙΙ Ο μαθητής χάνει πολύ εύκολα τον εκπαιδευτικό προσανατολισμό της εικονικής επίσκεψης και αφομοιώνει λίγα στοιχεία του παιδαγωγικού περιεχομένου της. Παρατήρηση: όσο πιο εντυπωσιακό είναι το περιβάλλον της εφαρμογής, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος απώλειας του εκπαιδευτικού χαρακτήρα της επίσκεψης. Λύση: καθοδήγηση από εκπαιδευτικό σύμφωνα με λεπτομερή, παιδαγωγικά σχεδιασμένα σενάρια χρήσης του συστήματος.

Γιάννης Κοπιδάκης, Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" 14 Σχεδιασμός εκπαιδευτικών σεναρίων χρήσης Κάθε σύστημα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από προκαθορισμένα σενάρια χρήσης ανάλογα με : τις επιλογές που προσφέρει η εφαρμογή την ηλικία των μαθητών τους εκπαιδευτικούς στόχους της επίσκεψης τη σύνδεση με άλλα γνωστικά αντικείμενα για να αξιοποιηθεί πραγματικά με παιδαγωγικό τρόπο η εικονική επίσκεψη.