ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Στόχος του προγράμματος
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
ΕπιχειρησιακΟ Σχεδιο (Business Plan)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
13 / 02 / 04ΓΓΕΤ1 Γενική Γραμματεία Ερευνάς & Τεχνολογίας Διευθυνση Τεχνολογικής Ανάπτυξης Παρουσίαση : Β. Τσούλκας.
Κ.Π. EQUAL / ΣΥΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ Α.Σ.
SWOT ANALYSIS.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικο σχεδιο
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
στο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ MARKETING
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
5 ο εξάμηνο Διδάσκοντες: Σπύρος Αβδημιώτης Αθανάσιος Δερμετζόπουλος.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. Ρόλος της Ε.Ε. στη διεθνή σκηνή πρωταγωνιστικός σημαντικός οικονομικός, εμπορικός και χρηματοδοτικός ρόλος κυριότερος.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 7 & 8: Επιχείρηση & Περιβάλλον - SWOT, PEST & Porter Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Ανάλυση
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Α’
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Η αναλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS MSc Αντωνία Μανιάτη

PEST ANALYSIS Στρατηγική ανάλυσης Αυτοανάλυση της επιχείρησης Επισκόπηση του γενικότερου επιχειρησιακού περιβάλλοντος που δρα η επιχείρηση Μελέτη των εξωτερικών δυνάμεων της MSc Αντωνία Μανιάτη

PEST ANALYSIS Οι εξωτερικοί παράγοντες είναι οι εξής: P (Political): Πολιτική E (Economic): Οικονομία S (Social): Κοινωνία Τ (Technology): Τεχνολογία MSc Αντωνία Μανιάτη

P(Political) Η πολιτική κατάσταση που επι- κρατεί στη χώρα: Η πολιτική σταθερότητα Κυβερνητικές πολιτικές για το εμπόριο Συμφωνίες εμπορικές της χώρας για συνεργασία με άλλα κράτη MSc Αντωνία Μανιάτη

Ε(Economic) Η υφιστάμενη οικονομική κατάσταση της χώρας: Οικονομική κρίση Επιτόκια δανεισμού Ύψος πληθωρισμού Επίπεδα ανεργίας MSc Αντωνία Μανιάτη

S(Social) Οι κοινωνικοί & πολιτισμικοί παράγοντες : Γλώσσα & Θρησκεία Τρόπος ζωής (lifestyle) Ηλικιακή διαστρωμάτωση του αγοραστικού κοινού MSc Αντωνία Μανιάτη

Τ(Τechnology) H εξέλιξη και η τρέχουσα φάση της τεχνολογίας: Τεχνολογία που επιτρέπει τη δημιουργία καινοτομικών προϊόντων – υπηρεσιών Τεχνολογία που παρέχει νέα κανάλια διανομής Τεχνολογία που επιτρέπει νέα κανάλια προβολής Τεχνολογία που επιτρέπει την παραγωγή ανταγωνιστικών προϊόντων MSc Αντωνία Μανιάτη

PEST ANALYSIS Η Pest Analysis είναι χρήσιμο ερ- γαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων: Βοηθά στην καταγραφή και κατανόηση της υφιστάμενης κατάστασης της αγοράς Προσανατολίζει σωστά στον προγραμματισμό και στη λήψη αποφάσεων Είναι απαραίτητο εργαλείο για την ανάλυση SWOT Είναι απαραίτητο εργαλείο για την κατάστρωση επιχειρηματικού σχεδίου – business plan MSc Αντωνία Μανιάτη

PEST ANALYSIS Για να έχουμε ένα επιτυχημένο business plan πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος! MSc Αντωνία Μανιάτη