ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Θέμα:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η παρουσίαση θα γίνει από την Άννα Στεργιανούδη της ΣΤ τάξης.
Advertisements

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ,Η ελληνιδα που συγκίνησε το κόσμο
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε-Α.Π.Θ.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Η εθνική αντίσταση μέσα από την τέχνη της χαρακτικής
0,20 € 1 € 2 € 4 € 6 € 9 € 12 € 0,10 € 3 € Ποιό ήταν το νόμισμα της Ελλάδας πριν το ευρώ (€);
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ερευνητική εργασία Α΄τετραμήνου Θέμα: Οι ελληνικές αρχαιότητες στα μουσεία του κόσμου Σχολικό έτος: Τάξη: Β5.
Ο Αμβρακικός Κόλπος ως Ιστορικός Χώρος: Προοπτικές Ανάπτυξης και η Απαίτηση για Ένα Συνολικό και Πολυεπίπεδο Προγραμματισμό και Χωρικό Σχεδιασμό Δρ. Παύλος.
Ανακαλύπτοντας την εποχή του Μ
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Ο «χρυσός αιώνας» της τέχνης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ο ΕΚΑΤΟΜΠΕΔΟΣ ΝΑΟΣ Υπήρξε ο αρχαιότερος σημαντικός ναός στην Ακρόπολη.
Αντικείμενο, συνθήκες και προβλήματα της δραστηριοποίησης των Ελλήνων Τεχνικών στο εξωτερικό Εισήγηση Θεόδωρου Δραγκιώτη, Γ. Γραμματέα ΔΕ ΤΕΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Παρθενώνας O Παρθενώνας είναι ναός χτισμένος προς τιμήν της Αθηνάς, προστάτιδας της πόλης της Αθήνας. Χτίσηκε το 448/ π.Χ. Η εποχή της κατασκευής.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Ιουστινιανός Οι μεταρρυθμίσεις του Ιουστινιανού έβαλαν τάξη στη λειτουργία του κράτους και επέβαλαν έλεγχο στα έσοδα των Δήμων. Αυτό όμως ενόχλησε τους.
Ιουστινιανός Οι μεταρρυθμίσεις του Ιουστινιανού έβαλαν τάξη στη λειτουργία του κράτους και επέβαλαν έλεγχο στα έσοδα των Δήμων. Αυτό όμως ενόχλησε τους.
ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Κτίζουμε επιχειρήματα Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πληροφορική υποστήριξη στο μάθημα της Επιστήμης.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
4ο ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ 2013 Πάουλα Σαλομπεχάι Λουίζα Σαλομπεχάι
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Οι τέχνες της ελληνιστικής εποχής
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Μουσεία και Θέατρα της Λεμεσού Ηλιάνα Αχιλλέως. Μουσεία Αρχαιολογικό επαρχιακό μουσείο: Το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού ιδρύθηκε στα 1948 και.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Β1, Β2 Ιστορία. Ύλη διαγωνίσματος για το α΄ τρίμηνο  Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη (σελίδες 7 – 9)  Ο Ιουστινιανός και το έργο του (σελίδες 16 – 18)  Οι.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Η ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Α. Μητρογιαννοπούλου Σχ. σύμβουλος ΠΕ3 - Επιμορφώτρια Ε.Ε.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΡΙΑΔΝΗ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ Δ1.
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
Νεοελληνική Ιστορία. Εισαγωγικά 1η Συνάντηση 5/10/20126
ΦΑΙΔΡΑ Δ’1 a.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Ερευνητική Εργασία Η ιστορία του νομού Σερρών Β΄ τετράμηνο
8.6. Πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ε.Ε.
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
για να σχηματίσω τη λέξη
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Το Ζάππειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Θέμα: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Θέμα: Tα γλυπτά του Παρθενώνα Η επιστροφή τους στην Ελλάδα (το «όραμα» της Μελίνας)

Σ Τ Ο Χ Ο Ι: Nα γνωρίσουμε την ιστορική περίοδο και τις συνθήκες που δημιούργησαν τον Παρθενώνα, αλλά και ον πλούτο της επιστήμης που εφαρμόστηκε στην κατασκευή του. Να παρακολουθήσουμε το «χρονικό» των καταστροφών και της αφαίρεσης των μαρμάρων Να ενημερωθούμε και να παρακολουθήσουμε την ιστορία και την πορεία της διεκδίκησης της επιστροφής τους Να μάθουμε τα επιχειρήματα των Βρετανών Να συμμετάσχουμε ενεργά στην παγκόσμια καμπάνια για την «επανένωση»

Τρόπος εργασίας/ μέθοδος: Oμαδοσυνεργατική/Έ ρ ε υ ν α-Δ ρ ά σ η Το χρονικό της κατάστροφής / αφαίρεσης των μαρμάρων Οι ιστορικές συνθήκες που οδηγησαν στο «χρυσό αιώνα» Η οικοδόμηση- φιλοτέχνηση Αντιλογία/debate “the Greeks v. The British” το αίτημα της επιστροφής

Μια ειρηνική e - διαδήλωση Σύνθεση: ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΡΑΣΗΣ Μια ειρηνική e - διαδήλωση

1η ομάδα ( αρχαιογνωσία, ιστορία) Οι ιστορικές συνθήκες που οδήγησαν στο «χρυσό αιώνα»

2η ομάδα (φυσική, μαθηματικά, τέχνη) 2η ομάδα (φυσική, μαθηματικά, τέχνη) Η οικοδόμηση- φιλοτέχνηση

3η ομάδα (ελληνιστικοί, ρωμαϊκοί χρόνοι, Βυζάντιο, Τουρκοκρατία, Έλγιν) Το χρονικό της κατάστροφής / αφαίρεσης των μαρμάρων

Η πορεία του Παρθενώνα στο χρόνο

Η αφαίρεση και κλοπή των γλυπτών

4η ομάδα (Δεκαετία του 1980. Σύγχρονη ιστορία. Ενεργοποίηση πολιτών) το αίτημα της επιστροφής

5η ομάδα (τι ισχυρίζονται οι Βρετανοί-Αγώνας λόγου) Αντιλογία /debate “the Greeks v. The British”

Όλοι μαζί…. ας ενεργοποιηθούμε. Σύνθεση: ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΡΑΣΗΣ

Ας φτιάξουμε τη δική μας αφίσα…

Η πολιτιστική μας κληρονομιά είναι μια ασφαλής και σταθερή βάση πάνω στην οποία μπορούμε να στηρίζουμε την εθνική μας αξιοπρέπεια. Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας