Επιμορφωτικές-Ενημερωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών A Π 633 /5.10.2012 ΕΚΦΕ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ, ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
24/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2013 Μάριος Μιλτιάδου.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
«Ένα παράδειγμα αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στη διδακτική της τραγωδίας: Δημιουργία ψηφιακών κόμικς με βάση την Ελένη του Ευριπίδη (Γ΄ Γυμνασίου)» B. Καμπουρέλλη,
Παραολυμπιακοί αγώνες
Η Ακολουθία της Οξφόρδης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφωτικές-Ενημερωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών A Π 633 / ΕΚΦΕ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ, ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ /12/20141

1. Προγραμματισμός διδακτέας ύλης και 2. Αξιολόγηση μαθητών. Κ ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΧ ΣΥΜΒ ΠΕ04 11/12/20142

Στοιχεία «καλής διδασκαλίας» Πριν από τη διδασκαλία: Καλό εκπαιδευτικό/παιδαγωγικό κλίμα!!! Βιβλίο του μαθητή Επάρκεια εκπαιδευτικού: Γνώση του αντικειμένου (Βιβλίο του μαθητή, βιβλίο του εκπαιδευτικού, Εργ. Οδηγός…), του Αναλυτικού Προγράμματος και των σχετικών Οδηγιών του ΥΠΑΙΘΠΑ Προγραμματισμός (βραχυπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος) Θεωρίας και Εργαστηρίου Συνεχής ενημέρωση - να στέλνουμε mail;;;;; Συνεργασίες (ΕΚΦΕ)- θέλετε να βοηθήσετε;;;;;; Άλλα κόλπα (ΤΠΕ, Διαγωνισμοί ΕΕΦ-ΕΕΧ, ΕUSO κλπ)- θέλετε να συμετάσχετε;;;; 11/12/20143

Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας: Καλό εκπαιδευτικό/παιδαγωγικό κλίμα!! Σύνδεση με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος Ανάπτυξη του μαθήματος με σαφή μαθησιακά βήματα (διαβαθμισμένη δομή, έλεγχος κατανόησης, σύνδεση με τους στόχους, επισήμανση κύριων στοιχείων μαθήματος) Σύνδεση αποκτημένων γνώσεων με την κοινωνία Ευελιξία στη διδακτική πρακτική-εναλλακτικές διαδρομές Αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου (έγκαιρη ολοκλήρωση του μαθήματος- όχι χρόνο από το διάλειμμα!!) Αξιοποίηση των εποπτικών μέσων και ΤΠΕ Υιοθέτηση καινοτομιών Σωστή διαχείριση και αξιοποίηση των εργασιών 11/12/20144

Στοιχεία Ποιότητας μάθησης (Ποια είναι η ‘καλή’ διδασκαλία;) Παιδαγωγικό κλίμα της τάξης Συνεργασία με τους μαθητές Διάλογος, ενεργοποίηση, ενθάρρυνση Ποικιλία μεθόδων προσέγγισης νέας γνώσης Προώθηση ομαδικής εργασίας, ενίσχυση υπευθυνότητας Παιδαγωγική αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών 11/12/20145

Αξιολόγηση μαθητών Η αξιολόγηση στη σχολική πράξη είναι μια διαδικασία που έχει στόχο την αποτίμηση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και γενικά της συμπεριφοράς των μαθητών σε σχέση με τη μαθησιακή διαδικασία. Η διαγνωστική αξιολόγηση Η διαμορφωτική αξιολόγηση και η αθροιστική αξιολόγηση, που κυρίως χρησιμοποιείται και στοχεύει πρωτίστως στην βαθμολόγηση των μαθητών 11/12/20146

Σύνδεση στόχων-αξιολόγησης Η αξιολόγηση των μαθητών συνδέεται άμεσα με τους διδακτικούς στόχους του κάθε μαθήματος, ή μιας διδακτικής ενότητας, οι οποίοι με τη σειρά τους βασίζονται στους τρεις τομείς της νοητικής ανάπτυξης των μαθητών, δηλαδή το γνωστικό, τον ψυχοκινητικό και το συναισθηματικό. Καλά διατυπωμένοι διδακτικοί στόχοι εμπεριέχουν τις εκτιμήσεις της αναμενόμενης απόδοσης και του επιπέδου επιτυχίας που πρόκειται να πραγματοποιήσει ο μαθητής 11/12/20147

Ο τρόπος αξιολόγησης επηρεάζει τη μάθηση- Είδη ερωτήσεων Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής Ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης Ερωτήσεις τύπου δοκιμίου Οι ποσοτικές μετρήσεις στη διδακτική των Φ.Ε. (μαθηματικοποιημένα προβλήματα) Η χρήση των γραφικών παραστάσεων στην αξιολόγηση των μαθητών Οι ερωτήσεις Σωστό - Λάθος 11/12/20148

Είδη ερωτήσεων Ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων/επιλογής Ερωτήσεις συμπλήρωσης και αντιστοίχησης. Άλλα κόλπα: Κριτήρια (διαγωνίσματα) που εμπεριέχουν και τις απαντήσεις Η διόρθρωση των κριτηρίων από τους μαθητές Η αξιολόγηση των εργαστηριακών δραστηριοτήτων 11/12/20149

Τι γίνεται με τους ‘αδιάφορους’ μαθητές; 1. Να χρησιμοποιούνται διαγράμματα και εικόνες (γλωσσολογικές δυσκολίες) 2. Να δίδονται θέματα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των μαθητών 3. Δώστε χρόνο! 4. Να δίδονται σαφείς οδηγίες. 5. Το περιεχόμενο των κριτηρίων πρέπει να βασίζεται στην ευφυΐα και στη γνώση που είναι οικεία στην ομάδα που εξετάζεται (διαφοροποιημένη διδασκαλία - εξατομικευμένη μάθηση). 11/12/201410

Οδηγός εκπόνησης τεστ ΠΡΙΝ: Είναι μέσα διάγνωσης και μάθησης. Δεν τιμωρούμε τους μαθητές μας. Λαμβάνουμε υπόψη τον παράγοντα χρόνο Τοποθετούμε τις πιο εύκολες ερωτήσεις στην αρχή Ελέγχουμε όλα τα επίπεδα γνώσεων Λίγες ερωτήσεις συμπλήρωσης και αντιπαραβολής. Αξιολογήσουμε όλα τα αντικείμενα - (τα περισσότερα) ΕΝΤΟΣ της ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ύλης και εντός ΟΔΗΓΙΩΝ!!!!!!!!!!! ΜΕΤΑ: Αναλύουμε τις ερωτήσεις που δεν απάντησαν. Δεν αποτελούν το μοναδικό μέσο αξιολόγησης (ότι λέει ο νόμος). Ερωτούμε πως αισθάνονται οι μαθητές μας Φροντίζουμε να είναι εύκολος ο τρόπος βαθμολογίας του. 11/12/201411

Εναλλακτικοί τρόποι βαθμολόγησης (πότε πότε εφαρμόζουμε τελείως άλλα κόλπα- όταν τα γνωστά κόλπα δεν αποδίδουν!) Η αυτο-αξιολόγηση, Η περιγραφική αξιολόγηση ( επιτυχίες, αδυναμίες του μαθητή) Η αξιολόγηση της επιτυχίας ή της αποτυχίας, όπου οι μαθητές αντί για βαθμό μαθαίνουν απλά αν πέρασαν ή όχι. Η ίδια βαθμολογία για όλους τους μαθητές Κρυφή βαθμολόγηση Ένα συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο, θα πρέπει να ολοκληρωθεί, προκειμένου να αποδοθεί ένας συγκεκριμένος βαθμός Συμβόλαιο καθηγητή - μαθητή, όπου ο εκπαιδευτικός σε συνεργασία με το μαθητή προσδιορίζει την ποσότητα του έργου που πρέπει να γίνει για να βαθμολογηθεί με άριστα, λίαν καλώς κ.λ.π. 11/12/201412

Κι άλλα ‘άλλα κόλπα….’ Αξιολόγηση βασισμένη στην απόδοση του μαθητή: η συμμετοχή του μαθητή στην τάξη, αλλά και στο εργαστήριο, εργασίες, Συνθετικές εργασίες, ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, εννοιολογικοί χάρτες … Η δημιουργική αξιολόγηση: Σ’ αυτή τη μορφή αξιολόγησης δίδεται η ευκαιρία στους μαθητές να δείξουν τι έχουν μάθει μέσα από μια μη συμβατική διδασκαλία …. Περιοδικές συνεντεύξεις, Αξιολογηση με χαρτοφυλάκιο (portfolio), Αξιολόγηση εργαστηριακών δραστηριοτήτων, Επίλυση προβλημάτων, Κριτήρια αξιολόγησης με διαγράμματα και εικόνες, Αυτοαξιολόγηση … 11/12/201413

Εγκυρότητα Αξιοπιστία Εγκυρότητα (έγκυρα αποτελέσματα = μετράμε πχ πραγματικά το γνωστικό υπόβαθρο του μαθητή) Αξιοπιστία (όσες φορές και αν επαναλάβουμε την αξιολόγηση, κάτω από τις ίδιες συνθήκες, θα έχουμε ίδια ή παρεμφερή αποτελέσματα) Π.χ. με την ‘αντιγραφή’ ή τα εκτός ύλης θέματα σε διαγώνισμα, καταργούνται και η εγκυρότητα και η αξιοπιστία! 11/12/201414

Χρήσιμες διευθύνσεις (ΟΚΤ 2012) lib/axiologisi/hb_s_axiologisi.htm lib/axiologisi/hb_s_axiologisi.htm schools.gr/paideia_dialogos/aksiologisi.pdf schools.gr/paideia_dialogos/aksiologisi.pdf schools.gr/download/programs/erevnes/ax_poiot_xar_ prot_deft_ekp/poiot_ekp_erevn/s_241_280.pdf schools.gr/download/programs/erevnes/ax_poiot_xar_ prot_deft_ekp/poiot_ekp_erevn/s_241_280.pdf 11/12/201415Προγραμματισμός-Αξιολόγηση

Διευθύνσεις από άλλα ΕΚΦΕ (Πανεκφε 11/12/201416

ΠΔ 60 Αξιολόγηση Λυκείου F%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1/item/ %CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C- %CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1-60- %CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7- %CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD- %CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85- %CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85.html F%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1/item/ %CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C- %CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1-60- %CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7- %CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD- %CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85- %CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85.html 11/12/201417

Αξιολόγηση γυμνασίου ΦΕΚ 226/ Π Σαραντόπουλος (Σχ. Σύμβουλος ΠΕ04) Αξιολόγηση σχολείων Πιλοτικής: pdf Γ Βλάχος Gymn_2.pdf Gymn_2.pdf 11/12/201418

Προγραμματισμός Χημεία ´ôΓυμνασίου MEIA-GYMNASIOY.pdf MEIA-GYMNASIOY.pdf Χημεία Α΄ Λυκείου MEIA-A-GEL pdf MEIA-A-GEL pdf Χημεία Β΄ Λυκείου γενικής Παιδείας MEIA-gp-B-GEL-A-TETR pdf MEIA-gp-B-GEL-A-TETR pdf 11/12/201419

Αξιολόγηση του μαθητή (Π.Ι.) schools.gr/download/programs/erevnes/ax_p oiot_xar_prot_deft_ekp/poiot_ekp_erevn/s_2 41_280.pdf schools.gr/download/programs/erevnes/ax_p oiot_xar_prot_deft_ekp/poiot_ekp_erevn/s_2 41_280.pdf 11/12/201420

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Οδηγίες για τις γραπτές δοκιμασίες αξιολόγησης των μαθητών στο Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο (19 Οκτ. 2012) Δύο εγκυκλίους σχετικά με τις γραπτές δοκιμασίες αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου υπέγραψε ο Ειδικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Σωτήρης Γκλαβάς. Εδικότερα οι εγκύκλιοι, ορίζουν τα εξής: Λύκειο: ισχύουν οι διατάξεις του άρ. 7 του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ A΄ 65) Γυμνάσιο:ισχύουν οι διατάξεις του Π.Δ. 409/1994 (ΦΕΚ Α΄ 226) κλπ κλπ 11/12/201421

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Οδηγίες για τις γραπτές δοκιμασίες αξιολόγησης των μαθητών στο Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο (Οκτώβριος 2012) ekpaidefsi/defterovathmia/item/ ypoyrgeio-odigies-gia-tis-graptes-dokimasies- aksiologisis-ton-mathiton-sto-gymnasio-kai- geniko-lykeio.html ekpaidefsi/defterovathmia/item/ ypoyrgeio-odigies-gia-tis-graptes-dokimasies- aksiologisis-ton-mathiton-sto-gymnasio-kai- geniko-lykeio.html 11/12/201422

Η Αξιολόγηση των μαθητών στο γυμνάσιο Ι. Βλάχος Συμπεράσματα για τα θέματα: 25% δεν είναι εναρμονισμένα με τη νομοθεσία 50% προέρχονται από λίγα κεφάλαια 22% είχαν δύσκολες ερωτήσεις 30% είχαν μεγάλο αριθμό ερωτήσεων Ακολουθούν προτάσεις… Gymn_2.pdf Gymn_2.pdf 11/12/201423

Η αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο (από google) προσοχή στις ημερομηνίες ενημέρωσης!!! ?q=cache:sLqW8f5jDhYJ:users.sch.gr/mchatzi nik/axiologisimathiton.html+&cd=1&hl=el&ct =clnk&gl=gr pdf pdf Γιατί Οι Σημερινές 30άρες Τα Φτιάχνουν Με Μικρότερους; %CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82- %CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD- %CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF- %CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF- %CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF %CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82- %CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD- %CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF- %CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF- %CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF 11/12/201424