ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
Το δίλλημα του μάνατζερ Πως ο μάνατζερ θα ΄΄βάλει΄΄ τους διαφορετικούς ανθρώπους της επιχείρησης στην κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων του οργανισμού;
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
5 ο εξάμηνο Διδάσκοντες: Σπύρος Αβδημιώτης Αθανάσιος Δερμετζόπουλος.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Οικονομικοί οργανισμοί και Περιβάλλον Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ Α΄ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων -
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Α’
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΕΡΟΣ V & VI: Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος επιχείρησης
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Η έννοια της επιχείρησης
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
Οικονομικοί οργανισμοί και Περιβάλλον
Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση: πληθωρισμός, ΑΕΠ, ανεργία) Κοινωνικό-δημογραφικό / πολιτιστικό περιβάλλον (θεσμοί, τάσεις, πρότυπα) Τεχνολογικό περιβάλλον (καινοτομίες, τεχνολογική υποδομή, δαπάνες για έρευνα)

OPEN MODEL SYSTEM ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ανθρώπινοι πόροι Μη-ανθρώπινοι πόροι: φυσικοί, τεχνολογικοί, οικονομικοί επιχειρηματικό κλίμα ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: οικονομικό (ΑΕΠ, ανεργία) πολιτικό (νομοθεσία) κοινωνικό (αξίες, δημογραφικές τάσεις) τεχνολογικό(τεχνολογία αιχμής, καινοτομία, μεταφορά τεχνολογίας)

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 1) ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΓΟΡΑΣ: (Δυνητική αγορά) Καταναλωτής: - Επιχείρηση: -Ενδιαφέρον κατανάλωσης - Δυνατότητα εξυπηρέτησης -Δυνατότητα κατανάλωσης - Δυνατότητα προσέγγισης -Εμπειρία κατανάλωσης -Δυνατότητα διανομής 2) ΔΟΜΗ ΑΓΟΡΑΣ: Βαθμός συγκέντρωσης αγοράς (αριθμός-μερίδιο επιχ.) Βαθμός συγκέντρωσης εκροών (μερίδιο 2-3 μεγάλων επιχειρήσεων στο σύνολο) Διαφοροποίηση προϊόντος Ευκολία πρόσβασης (νομικά εμπόδια-συγκριτικά πλεονεκτήματα-buyer loyalty)

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

ΘΕΩΡΙΑ MASLOW: 5 ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ: -κοινωνικές(αίσθημα ανήκειν, φιλία) -ασφάλειας (προστασία από απειλή, κίνδυνο) -φυσιολογικές (πείνα, δίψα, ύπνος κοκ) ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: - αυτοπραγμάτωση (αυτοανάπτυξη-αυτοσεβασμός) - σεβασμού, εκτίμησης (γόητρο, κύρος)