Μάθημα 4ο 03/11/2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύλλογος για την διάδοση της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας «συν Αθηνά».
Advertisements

ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ Ο ΓΝΩΜΩΝ Eίναι ένα μέσον με το οποίο Γνωρίζουμε κάτι: ένας Δείκτης. Αρχικά εμφανίζεται ως αστρονομικό όργανο μέτρησης χρόνου.
Μάθημα 7ο.
Μάθημα 2ο 20/10/2012.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ Από τις μαθήτριες: Αναστασούλη Μυρσίνη Γκέκα Μαρία
2. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 2.2.
Εργασια στα κειμενα νεολληνικησ λογοτεχνιασ *βιβλιοπαρουσιαση*
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ μια πολύ παλιά ιστορία…. Νίκη Μαματσή Φυσικός.
Οι πλανήτες είναι οι εξής:
Oι τέχνες και τα γράμματα στα ελληνιστικά χρόνια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΧΑΊΑΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ )
Η προσέγγιση της αλήθειας:
Μάθημα 3ο 27/10/2012.
Από τι είναι φτιαγμένος ο κόσμος μας;
Μάθημα 6ο.
Κοσμολογία και Αρχαία Ελλάδα
Θαλής ο Μιλήσιος (περ π.Χ.)
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Η Δημιουργικότητα της Αρχαίας Ελληνικής Μαθηματικής Παιδείας μετά τον Ευκλείδη.
Διερεύνηση του 2ου νόμου του Newton
“ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ” ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
«ΤΟ ΝΕΡΟ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ» ΗΛΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 12ο Γυμνάσιο Πάτρας
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ)
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
BIG BANG Πτολεμαϊκό και Κοπερνίκειο Σύστημα
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Αρχαία Ατλαντίδα μύθος ή πραγματικότητα;
Ποταμός Νείλος Από τους μαθητές της Στ΄ τάξης
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΤΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Θεωρίες που αναπτύχθηκαν στην αρχαία Ελλάδα για το ηλιακό μας σύστημα
ΜΥΘΟΙ ΣεΙσΜώΝ.
Θαλής ο Μιλήσιος (640 ή 624 π.Χ π.Χ.)
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
Χαράλαμπος Μεγαλοκονόμος
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
υπατιΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3
Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σχολικό έτος: 2013 – 2014 Ονοματεπώνυμο: Άννα – Χριστίνα Φοντούλη Μάθημα: Θρησκευτικά Τάξη: Γ’3.
Ερωτήσεις για την αξιολόγηση του βαθμού κατανόησης των αντιλήψεων περί των φαινομένων της ζωής κατά την Αρχαιότητα και τον Μεσαίωνα Τι είναι τελεολογία,
Από τι είναι φτιαγμένος ο κόσμος μας; Ποιο είναι το πιο έξυπνο παιγνίδι του κόσμου;
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Θαλής ο Μιλήσιος Ο Θαλής γεννήθηκε στη Μίλητο το 640 ή 624 π.Χ. (οι ακριβείς ημερομηνίες της γέννησης και του θανάτου του Θαλή δεν είναι γνωστές, αλλά.
Το φαινόμενο της έκλειψης Αντωνία Χρυστάλλα. ΕΡΩΤΗΣΗ 1. Γιατί η σελήνη φαίνετε να αλλάζει σχήμα ; ΑΠΑΝΤΗΣΗ * Το φεγγάρι είναι ένας κόσμος όπως η Γη. Όπως.
Κωσταντiνοσ ΠλΙΩτασ Σεπτέμβριος 2015 Στ’2.
Αλέξανδρος Φίκας Βαγγέλης Φούντας
5ο δημοτικό Σχολείο Καβάλας Τμήμα Δ2
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Διερεύνηση του 2ου νόμου του Newton
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ)
Τι είναι; Τι περιλαμβάνει;
Ηλιακά ρολόγια Πηγή:
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Ο απέραντος κόσμος !!!.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
Η κατανομή του πληθυσμού της Γης
ΓΕΩΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Το πείραμα του Ερατοσθένη Νίκος Βουδρισλής Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο Ντύσσελντορφ.
Η ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα 4ο 03/11/2012

Αναξίμανδρος ο Μιλήσιος 610-547 π.Χ. Αναξίμανδρος ο Μιλήσιος 610-547 π.Χ. Αναξίμανδρος

Σχετικά με την ζωή του Αναξίμανδρου: Ο νεότερος μαθητής του Θαλή και υπήρξε και διάδοχος στη σχολή του. Δεν ήταν μόνο φιλόσοφος αλλά και μεγάλος αστρονόμος, γεωγράφος, μετεωρολόγος και βιολόγος. Εισήγαγε για πρώτη φορά την χρήση του γνώμονα στην Αρχαία Ελλάδα. Χάραξε χάρτη που αναπαριστά την γη σε σχήμα κυλίνδρου και οι άνθρωποι κατοικούν στην πάνω επιφάνεια. Έγραψε πρώτος βιβλίο με τις σκέψεις του σε πεζό λόγο. Ο πρώτος που μεταχειρίσθηκε τη λέξη αρχή και θεωρούσε ότι είναι το άπειρο.

Το έργο του Αναξίμανδρου: Εξήγησε την δημιουργία του κόσμου, ξεκινώντας από το άπειρο. Διατύπωσε μια κυκλική διαδικασία για την δημιουργία της θάλασσας, λόγω της αποξήρανσης της γης από τον Ήλιο. Διατύπωσε την πρώιμη Δαρβινική θεωρία σχετικά με την ζωή. Στον αγώνα των 4ων στοιχείων θα έπρεπε να υπάρχει κάτι που να είναι ουδέτερο, οπότε όρισε το άπειρο (α + πέρας= χωρίς τέλος ή α + περάω= αδιαπέραστο). Διαφωνεί με τον μέντορά του Θαλή, ότι το νερό δεν μπορεί να είναι η αρχή των πάντων. Το άπειρο είναι η αρχή και είναι η ύλη που περιέχει τα πάντα.

Σημαντικότερα αποφθέγματα του Αναξίμανδρου : Του απείρου ουκ έστι αρχή. Είη γαρ αν αυτού πέρας = Στο άπειρο δεν υπάρχει αρχή, διότι τότε θα υπήρχε και τέλος. Φθόνου απέχου = Να μη φθονείς. Δεν υπάρχει χρόνος που να μην υπήρξε: Το τέλος και η αρχή είναι όνειρα. Πραγματικός ήρωας είναι εκείνος που κατορθώνει και νικά τα πάθη του.