Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. Ύδρας 10, 4 ος όροφος , Καβάλα Τηλ Fax e- mail : 11η Επιτροπή Παρακολούθησης.
Advertisements

Παρουσίαση του Συμφώνου των Δημάρχων
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
Προσέλκυση Επενδύσεων στον τομέα του Ιαματικού Τουρισμού
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 15 Μαρτίου στην προστασία του Περιβάλλοντος στη στήριξη του Πολιτισμού στη στήριξη κοινωνικών ομάδων στη συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΡΗΤΗ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Η ανάπτυξη των Δημόσιων Οπτικών Μητροπολιτικών Δικτύων στο πλαίσιο.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Ελληνική ξενοδοχειακή αγορά
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Economics of Marine Tourism
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για τη συνολική αξιοποίηση και των τουριστικών λιμένων στην Ελληνική Επικράτεια. Αφορά την αξιοποίηση περίπου 46 τουριστικών λιμένων, στους οποίους περιλαμβάνονται μαρίνες, τουριστικά καταφύγια και αγκυροβόλια. Προωθείται αξιοποίηση μέσω της δημιουργίας ομάδων (clusters) αλλά και της ανάδειξης μεμονωμένων τουριστικών λιμένων. Ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού Ενίσχυση της ανάπτυξης του εγχώριου θαλάσσιου τουρισμού (ιστιοπλοΐας / σκαφών αναψυχής), και δυνατότητα αξιοποίησης της μεγαλύτερης ακτογραμμής στη Μεσόγειο. Αναβάθμιση των υποδομών των τουριστικών λιμένων. Προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επαγγελματικών & ιδιωτικών σκαφών αναψυχής. Πλήρης κάλυψη των λειτουργικών και επενδυτικών αναγκών των τουριστικών λιμένων από τους ιδιώτες επενδυτές. Αύξηση των διανυκτερεύσεων των σκαφών αναψυχής και παράπλευρα κέρδη για τις τοπικές κοινωνίες. Βελτίωση υποδομών με βάση το σχεδιασμό ομαδοποίησης. Τοποθέτηση των μικρών νησιών στον τουριστικό χάρτη λόγω της σύνδεσή τους με μαρίνες – κόμβους («Κεντρική Μαρίνα») Το έργοΧάρτης Κριτήρια Συμμετοχής διαγωνισμού Επόμενα Βήματα ΤΑΙΠΕΔ Σταδίου & Κολοκοτρώνη 1, Αθήνα, Ελλάδα  : 1η διαγωνιστική διαδικασία - Κεντρική μαρίνα: Άλιμος -3 περιφερειακοί τουριστικοί λιμένες: Νέα Επίδαυρος, Ύδρα, Πόρος  Β΄Τρίμηνο 2013: 5 διαγωνιστικές διαδικασίες - Τουριστικοί λιμένες της Πύλου, της Χίου, της Αρετσούς, του Λαυρίου (mega yacht μαρίνα), και του Αργοστολίου (μαρίνα πολυτελείας)

Ενίσχυση των τοπικών οικονομιών Δημιουργία ενός καλύτερου και ασφαλέστερου περιβάλλοντος στην περιοχή του τουριστικού λιμένα, με ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στο θαλάσσιο μέτωπο και στις εγκαταστάσεις. Υλοποίηση έργων για την ανάπτυξη μαρίνων (συμβατικές υποχρεώσεις επενδυτών). Αξιοποίηση εγκαταστάσεων που δεν χρησιμοποιούνται και δεν αποφέρουν οφέλη. Υλοποίηση άλλων μικρών έργων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας σε συνεργασία με τον επενδυτή. Επεξεργασία σε εξέλιξη μηχανισμού οικονομικής ενίσχυσης από το Δημόσιο που θα υπολογίζεται ως ποσοστό του ετησίου μισθώματος που θα καταβάλλει ο επενδυτής, για κάθε Δήμο που διαχειρίζονταν (άμεσα ή έμμεσα) τον αντίστοιχο τουριστικό λιμένα που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ. Ομάδα (Cluster) Αλίμου Το παράδειγμα της Ισπανίας  Για κάθε 100 νέες θέσεις σκαφών σε τουριστικούς λιμένες δημιουργούνται 4,4 νέες θέσεις εργασίας στη μαρίνα και 100 θέσεις εργασίας σε υποστηρικτικούς κλάδους της τοπικής οικονομίας.  Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ισπανικής Ένωσης Τουριστικών Λιμένων, κάθε τουρίστας που ξοδεύει €100 σε έναν τουριστικό λιμένα, ξοδεύει επιπλέον €450 στην τοπική οικονομία.  Στο ίδιο πλαίσιο, μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις των επενδυτών θα είναι η υλοποίηση έργων για την ανάπτυξη τουριστικών λιμένων. Με βάση τα ίδια στοιχεία από την Ισπανία κάθε €1 άμεσων ξένων επενδύσεων δημιουργεί €1,5 άμεσης οικονομικής δραστηριότητας στους τουριστικούς λιμένες και €6,84 έμμεσης οικονομικής δραστηριότητας στην τοπική οικονομία. Ομάδες Τουριστικών Λιμένων (clusters) Μεμονωμένοι Τουριστικοί Λιμένες Κριτήρια για την επιλογή της Κεντρικής Μαρίνας  Κατασκευασμένες μαρίνες που έχουν χωροθετηθεί σύμφωνα με την Εθνική Νομοθεσία  Εγγύτητα σε (διεθνές) αεροδρόμιο  Εγγύτητα σε πόλη ή σε σημαντικά αρχαιολογικά / τουριστικά μέρη  Σημαντικό αριθμό θέσεων ελλιμενισμού  Χερσαία ζώνη προς ανάπτυξη Κριτήρια για την επιλογή Περιφερειακών Τουρ. Λιμένων  Εγγύτητα σε Κεντρική Μαρίνα  Βασικές υποδομές  Εγγύτητα σε άλλους τουριστικούς λιμένες (~ 30 ναυτικά μίλια)  Το σύνολο της ομάδας να μην ξεπερνάει τις θέσεις ελλιμενισμού Κριτήρια για την επιλογή mega yacht μαρίνας  Εγγύτητα στο διεθνή αερολιμένα, Ελ. Βενιζέλος  Εγγύτητα σε αστική περιοχή  Επάρκεια υφιστάμενων λιμενικών υποδομών Κριτήρια για την επιλογή luxury μαρίνας  Εγγύτητα σε διεθνές ή/και εθνικό αερολιμένα  Τουριστικά ανεπτυγμένη περιοχή  Ελάχιστη χωρητικότητα 150 θέσεων ελλιμενισμού  Χερσαία ζώνη προς ανάπτυξη