SWOT ANALYSIS
SWOT ANALYSIS Στρατηγική ανάλυσης Αυτοανάλυση της επιχείρησης Επισκόπηση του συγκεκριμένου επιχειρησιακού περιβάλλοντος, της συγκεκριμένης επιχείρησης, του συγκεκριμένου τμήματος Μελέτη των δυνάμεων της Επόμενο βήμα από την 4P’S Analysis
SWOT ANALYSIS Α’ ΒΗΜΑ: 4P’S ANALYSIS Β’ ΒΗΜΑ: SWOT ANALYSIS
SWOT ANALYSIS S (Strengths): Δυνάμεις – Δυνατά σημεία W (Weaknesses): Αδυναμίες – Αδύνατα σημεία O (Opportunities): Ευκαιρίες T (Treats) : Απειλές
SWOT ANALYSIS
SWOT ANALYSIS ΔΥΝΑΜΕΙΣ (W) ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΠΑΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΠΑΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ (Ο) ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (Τ)) ΑΠΕΙΛΕΣ
(S) : ΔΥΝΑΜΕΙΣ Εντοπίζουμε όλα τα δυνατά σημεία της επιχείρησης: Τι πλεονεκτήματα έχει; Τι κάνουμε καλύτερα ; Ποιοι από τους πόρους είναι μοναδικοί ;
(W) : ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Εντοπίζουμε όλα τα αδύνατα σημεία της επιχείρησης: Τι μειονεκτήματα έχει; Τι πρέπει να αποφεύγει ; Τι πρέπει να βελτιώσει ; Υπάρχουν προβλήματα ρευστότητας ;
(Ο) : ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Εντοπίζουμε τις ευκαιρίες : Τι τάσεις προβλέπουμε; Ποιες ευκαιρίες δημιουργούνται από την καινοτομία ; Ποιες είναι «καλές» ευκαιρίες ;
(Τ) : ΑΠΕΙΛΕΣ Εντοπίζουμε τις απειλές : Τι εμπόδια αντιμετωπίζουμε; Πως κινείται ο ανταγωνισμός; Οι μεταβολές στο εξωτερικό περιβάλλον(π.χ στην τεχνολογία) αποτελεί απειλή ;
SWOT ANALYSIS Για να έχουμε ένα επιτυχημένο business plan πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε Swot Analysis!