Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Τι είναι ολοκλήρωση. Ανάλυση των διαφορετικών μορφών ολοκλήρωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Προώθηση της Ολοκλήρωσης στο Σχεδιασμό και την Παροχή Κοινωνικών Υπηρεσιών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση μέσω της κατάρτισης του προσωπικού της – Μοχλός για.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Ανακεφαλαίωση των βασικών αρχών της ολοκλήρωσης Καραμπέρη Χριστίνα,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη Δικτύων ΠΦΥ στην Τοπική Κοινωνία Επίπεδο ωρίμανσης του πληθυσμού: α) προ σχέδιο, β) σχέδιο, γ) προετοιμασία, δ)
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Προγραμματική Περίοδος
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ειδικό Διοικητικό Δίκαιο Δημόσιες επιχειρήσεις
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Best practices - Benchmarking
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Τι είναι ολοκλήρωση. Ανάλυση των διαφορετικών μορφών ολοκλήρωσης και παρουσίαση των χαρακτηριστικών τους Καραμπέρη Χριστίνα, EU Project Management (e-Trikala SA) “PRISSM” 1ο Workshop, Trikala 04-05 February 2014

Τι είναι ολοκλήρωση Το σύνολο προσεγγίσεων και μεθόδων που αποσκοπεί στον καλύτερο συντονισμό και στη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών υπηρεσιών Βασικός στόχος: H επίτευξη των βέλτιστων αποτελεσμάτων Ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες που τους παρέχονται Μείωση του κόστους στο επίπεδο του σχεδιασμού, της οργάνωσης και της λειτουργίας των εν λόγω υπηρεσιών Η ολοκλήρωση δύναται να είναι μερική ή ολική.

Διαφορετικοί βαθμοί ολοκλήρωσης Διαφορετικοί βαθμοί ολοκλήρωσης Κατακερματισμός των υπηρεσιών (αυτονομία) Συντονισμός υπηρεσιών Ολοκληρωμένο μοντέλο δομικής ολοκλήρωσης Κάθε βαθμίδα έχει εσωτερικές διαβαθμίσεις Η δομική ολοκλήρωση δεν είναι πάντα η βέλτιστη Κανένας βαθμός δεν είναι ανώτερος από τους άλλους Η επιλογή εξαρτάται από την κατάσταση της υπηρεσίας, τον στόχο και τις θεσμικές πρακτικές

Κάθετη και Οριζόντια Ολοκλήρωση «ένα ενιαίο σύστημα σχεδιασμού και/ή παροχής υπηρεσιών που υλοποιείται και τελεί υπό την από κοινού διαχείριση μεταξύ εταίρων (συγγενικών οργανισμών), οι οποίοι, είτε παραμένουν ανεξάρτητοι σε νομικό επίπεδο είτε αλληλοεξαρτώνται νομικά.» η κάθετη ολοκλήρωση στη μακροοικονομική κλίμακα, αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται για έναν πιο στενό συντονισμό ανάμεσα στους οργανισμούς και στη διαχείριση των υπηρεσιών στα διαφορετικά επίπεδα (εθνικό, περιφερειακό και τοπικό) Η οριζόντια ολοκλήρωση: πρόκειται για μέτρα που αποσκοπούν στη συγκέντρωση υπό την ίδια σκέπη μεγάλων δημόσιων υπηρεσιών, οι οποίες ήταν μέχρι πρότινος χωρισμένες

Αμφίπλευρο κέρδος μέσω της ολοκλήρωσης Γιατί ολοκλήρωση; Άμεσα Οφέλη: Μείωση κόστους, συντονισμός παραγωγής δεδομένων, κοινή χρήση δεξιοτήτων και μέσων Έμμεσα Οφέλη: ανάπτυξη δεξιοτήτων, ανταλλαγή εμπειριών, εξοικονόμηση χρόνου, μεγαλύτερη ακρίβεια, ποιοτική προπαρασκευαστική διεργασία Αμφίπλευρο κέρδος μέσω της ολοκλήρωσης

Τα διαφορετικά επίπεδα ολοκλήρωσης Αυτονομία Συντονισμός Ολοκλήρωση 9. Case management 8. Δομική ολοκλήρωση 7. εταιρική σχέση 6. κέντρο εξυπηρέτησης μίας στάσης 5. δίκτυο 4. Ad hoc συνεργασία   3. Διατμηματική εργασία 2. Σύνδεση 1. Κατακερματισμός υπηρεσιών

Αυτονομία 1. κατακερματισμός/ διαχωρισμός των υπηρεσιών - Δεν μεταφέρεται ο έλεγχος μίας υπηρεσίας σε μία άλλη - Δεν αφομοιώνονται οι ειδικές αρμοδιότητες μίας υπηρεσίας από μία άλλη υπηρεσία - Η διαδικασία λήψης αποφάσεων είναι ανεξάρτητη -παντελής έλλειψη συντονισμού ανάμεσα στις δημόσιες υπηρεσίες - Τα συστήματα είναι άτεγκτα, επέρχεται διαχωρισμός σε όλα τα επίπεδα, η προσέγγιση είναι αμιγώς τυποποιημένη - Στερείται καθολικής προσέγγισης των αναγκών των χρηστών

Αυτονομία 2. Σύνδεση μεταξύ υπηρεσιών Αυτονομία 2. Σύνδεση μεταξύ υπηρεσιών - Οι οργανισμοί έρχονται σε συμφωνίες - Δημιουργούν διαύλους για τη διάχυση πληροφοριών - Υιοθετούν πρωτόκολλα για τη διευκόλυνση των μελλοντικών συνεργασιών, για την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των χρηστών - Ο οργανισμός εξακολουθεί να λειτουργεί αυτόνομα: έχει τους δικούς του κανόνες αποδοχής, αξιολόγησης, διοίκησης και διαδικασίας λήψης αποφάσεων

Τα διαφορετικά επίπεδα ολοκλήρωσης Αυτονομία Συντονισμός Ολοκλήρωση 9. Case management 8. Δομική ολοκλήρωση 7. εταιρική σχέση 6. κέντρο εξυπηρέτησης μίας στάσης 5. δίκτυο 4. Ad hoc συνεργασία   3. Διατμηματική εργασία

Συντονισμός 3. Διατμηματική ομάδα/ εργασία - Μπορεί να εφαρμοστεί γρήγορα σε τοπικό επίπεδο - Επικεντρώνεται κυρίως στη διαδικασία/ αποστολή και όχι στη δομική ολοκλήρωση οργανισμών επιφορτισμένων με διαφορετικές υπηρεσίες - Πολύ περιορισμένη (τοπική εμβέλεια) - Πολύ ασθενής φορμαλισμός: απαιτείται σχεδιασμός , διαβούλευση και προετοιμασία του προσωπικού και τον σχεδιασμό της αποστολής εμπειρικά

Συντονισμός 4. Ad hoc συνεργασία - Διάχυση της πληροφορίας - Η δραστηριότητα (συνδεδεμένη με το περιβάλλον - Πιθανή συνειδητοποίηση της ανάγκης για υιοθέτηση υψηλότερου βαθμού ολοκλήρωσης - Περιορισμένης εμβέλειας: δεδομένου ότι συνδέεται με μία κατάσταση κρίσης, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επίσημη δέσμευση για υλοποίηση μεγαλύτερη ολοκλήρωση των διάφορων υπηρεσιών

Συντονισμός 5. Δίκτυο - Συμβουλευτική διαδικασία λήψης αποφάσεων Συντονισμός 5. Δίκτυο - Εθελοντική οργάνωση επαγγελματιών, που μοιράζονται τα μέσα και τους πόρους για την ίδια ομάδα χρηστών - Σχεδιασμένη προσέγγιση - Διατήρηση δομής των οργανισμών - Έντονη διάχυση της πληροφορίας -μέτρα για την ενδυνάμωση της συνεργασίας - Βήμα προς ένα ολοκληρωμένο σύστημα - Χαμηλό κόστος και λιγότερο σημαντικές αλλαγές - Συμβουλευτική διαδικασία λήψης αποφάσεων - Αβεβαιότητα για το βαθμό οργανωτικής δέσμευσης  

Συντονισμός 6. Υπηρεσία ή κέντρο εξυπηρέτησης μιας στάσης - Πρόσβαση σε πολλές υπηρεσίες σε ένα κτήριο - Προοπτική στενής συνεργασίας - Καλύτερη ανταλλαγή των πληροφοριών και από κοινού εργασία του προσωπικού διαφορετικών υπηρεσιών - Έντονη προβολή στην τοπική κοινωνία - Απλοποίηση της διαδικασίας για τους χρήστες - Έντονος βαθμός οργανωτικής δέσμευσης - Διαμόρφωση υπηρεσιών σε πρότυπα σούπερ-μάρκετ - Δυσκολία προσανατολισμού σε περίπτωση απουσίας υπηρεσίας υποδοχής

Συντονισμός 7. Εταιρικές Σχέσεις Συντονισμός 7. Εταιρικές Σχέσεις Η ανάπτυξη μιας τυπικής/άτυπης εταιρικής σχέσης έχει τρεις βασικούς σκοπούς: να παράσχει συντονισμένες υπηρεσίες στους χρήστες, να ικανοποιήσει το γενικό συμφέρον/να επιλύσει προβλήματα που ξεπερνούν τα στεγανά των παραδοσιακών υπηρεσιών και τα επαγγελματικά όρια να μετριάσει τις συνέπειες του οργανωτικού κατακερματισμού, απορροφώντας τους αρνητικούς κραδασμούς που συνεπάγεται Το μοντέλο εταιρικής σχέσης θα επιλεχθεί εξαρτάται από πολλούς παράγοντες: τοπικές ιδιαιτερότητες, προτιμήσεις των εταίρων και θέματα που σχετίζονται με το κόστος.

Συντονισμός 7. Εταιρικές Σχέσεις - Καλύτερη προσαρμογή των υπηρεσιών στις ανάγκες των χρηστών - Καλύτερη χρήση των πόρων (διαδικασία πλαισίωσης) - Καλύτερη ανταλλαγή πληροφοριών (κοινή χρήση) - Υιοθέτηση δημιουργικών προσεγγίσεων, πειραματισμός, καινοτόμες βελτιώσεις των υπηρεσιών - Καλύτερη προβολή και θέση στο ανταγωνιστικό σύστημα, οικονομίες κλίμακας - Δυσκολία στην εκτίμηση του κόστους των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από τις εταιρικές σχέσεις

Τα διαφορετικά επίπεδα ολοκλήρωσης Αυτονομία Συντονισμός Ολοκλήρωση 9. Case management 8. Δομική ολοκλήρωση  

Ολοκλήρωση 8. Δομική Ολοκλήρωση (συγχώνευση) - Οι χρήστες ξέρουν που να απευθυνθούν - Απλοποίηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων (μείωση των εμπλεκόμενων υπαλλήλων, μείωση των προβλημάτων επικοινωνίας, δυνατότητα γρήγορης αντιμετώπισης συγκεκριμένων αναγκών) Θετική σχέση κόστους/ αποτελεσματικότητας (οικονομίες κλίμακα) - Ανάγκη για έγκριση μέσω αποφάσεων ανασύστασης - Αποκλίσεις στην κουλτούρα των διαφορετικών υπηρεσιών που συγχωνεύονται - Έλλειψη ικανής ή άμεσης δημόσιας χρηματοδότησης των υπηρεσιών - Πολυπλοκότητα του συστήματος - έλλειψη/ εξασθένηση ευθύνης - Η ολοκλήρωση γίνεται αυτοσκοπός και οι ανάγκες των χρηστών περνάνε σε δεύτερη μοίρα

Ολοκλήρωση 9. Εξατομικευμένη διαχείριση/ case management Η εξατομικευμένη διαχείριση (η οποία ενίοτε αποκαλείται και «διαχείριση φροντίδας» ή συστηματική παρακολούθηση του ασθενή) αποτελεί ένα μοντέλο ολοκλήρωσης των υπηρεσιών σε επίπεδο μεμονωμένου χρήστη. Η έννοια της «συνεχούς φροντίδας» («seamless care») καταδεικνύει το πώς θα έπρεπε ο χρήστης, υπό ιδανικές συνθήκες, να αντιλαμβάνεται την παροχή των υπηρεσιών – για παράδειγμα κοινωνικών υπηρεσιών ή υπηρεσιών υγείας – οι οποίες ανταποκρίνονται στις δικές του ιδιαίτερες ανάγκες.

Ολοκλήρωση 9. Εξατομικευμένη διαχείριση/ case management η παροχή τέτοιων συντονισμένων υπηρεσιών, επιτρέπει στους πιο ευάλωτους να παραμείνουν στην οικία τους: οι εν λόγω υπηρεσίες θεωρούνται πράγματι πιο σίγουρες, πιο αποτελεσματικές και πιο ενδεδειγμένες σε σχέση με άλλες λύσεις.  Επίσης, συμβάλλει στη μείωση της γραφειοκρατίας, στη διασφάλιση καλύτερης πρόσβασης στα κοινωνικά δικαιώματα και στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, στη μείωση του κόστους της παροχής των υπηρεσιών για τον οργανισμό

Τα διαφορετικά επίπεδα ολοκλήρωσης Αυτονομία Συντονισμός Ολοκλήρωση 9. Case management 8. Δομική ολοκλήρωση 7. εταιρική σχέση 6. κέντρο εξυπηρέτησης μίας στάσης 5. δίκτυο 4. Ad hoc συνεργασία Η δομική ολοκλήρωση δεν είναι πάντα η βέλτιστη Κανένας βαθμός δεν είναι ανώτερος από τους άλλους Η επιλογή εξαρτάται από την κατάσταση της υπηρεσίας, τον στόχο και τις θεσμικές πρακτικές   3. Διατμηματική εργασία 2. Σύνδεση 1. Κατακερματισμός υπηρεσιών

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ