Επαγγελματική Αυτογνωσία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ MT «Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών» και «Διεθνής Ημέρα Μουσείων» Κυριακή 11 Μαΐου «Οι συλλογές, συναρπάζουν, απογειώνουν και ενώνουν.
ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Προσωπικές δεξιότητες
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Κοινωνικές Δεξιότητες
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Coaching : Διαφορετική οπτική στην κρίση
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
«Ο Θησαυρός της Εφηβείας» «Αντιμετωπίζοντας τα Παιδιά με Διαφορετικότητα (με Μαθησιακές Δυσκολίες)» Τζίνα Γ. Θανοπούλου, M.A., Ed.M. Harvard University.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Τι είναι η κινητικότητα;
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Σύγχρονες Τάσεις Συμβουλευτικής
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΟΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΘΡΗΝΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επαγγελματική Αυτογνωσία Ανακαλύψτε, αναδείξτε και ενδυναμώστε την Επαγγελματική σας Ταυτότητα «Συνεξέλιξις» Κέντρο Ψυχολογικής Υποστήριξης, Συμβουλευτικής και Εκπαίδευσης Μάιος 2012 Ανθούλα Αθανασιάδου Χαριτίνη Καρρά

Επαγγελματικοί προβληματισμοί Αντιμετωπίζετε συχνά προβλήματα υγείας που σχετίζονται με το στρες στο χώρο που εργάζεστε. Παρατηρείτε ότι κάνετε τη δουλειά σας μηχανικά, χωρίς ενδιαφέρον. Βιώνετε συχνά συναισθήματα περιορισμού και εγκλωβισμού στον επαγγελματικό σας χώρο και αναρωτιέστε αν θα πρέπει να αλλάξετε απασχόληση Ονειρεύεστε ένα άλλο επαγγελματικό μέλλον. Φαντάζεστε τον εαυτό σας σε μια άλλη επαγγελματική συνθήκη. Παρατηρείτε ότι αντλείτε μικρή ικανοποίηση από τη δουλειά σας το τελευταίο διάστημα. Αισθάνεστε συχνά κούραση και απογοήτευση από τη δουλειά σας. Έχετε την αίσθηση ότι η επαγγελματική σας δραστηριότητα δεν ανταποκρίνεται στις ικανότητές σας - και το αντίστροφο: Αντιλαμβάνεστε ότι έχετε ικανότητες που μοιάζουν να μένουν αναξιοποίητες στο χώρο που εργάζεστε. Αισθάνεστε την ανάγκη επαναπροσδιορισμού και αναθεώρησης του νοήματος που αντλείτε από τη δουλειά σας, ειδικά μέσα στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης. Βιώνετε συχνές συγκρούσεις με τους συναδέλφους ή τους προϊσταμένους σας στη δουλειά κι έχετε την αίσθηση ότι περισσότερο αναπαράγονται παρά επιλύονται.

Επαγγελματική Ταυτότητα Έχετε αναρωτηθεί κατά πόσον αυτή η πραγματικότητα συνδέεται με την Επαγγελματική σας Ταυτότητα και τη σχέση σας μαζί της; Γνωρίζετε ποιά είναι η φύση της δικής σας Επαγγελματικής Ταυτότητας ; Η Επαγγελματική μας Ταυτότητα αποτελεί ένα ζωντανό κομμάτι του εαυτού μας, που ζει και εξελίσσεται μαζί μας. Δεν είναι τυχαία, ούτε κληρονομική. Έχει δυνατές ρίζες στο παρελθόν καθώς διαμορφώνεται από την ιστορία, τις εμπειρίες και τις επιλογές μας. Στο παρόν αποτελεί μια στέρεα βάση, από την οποία προσδιορίζεται και τροφοδοτείται η επαγγελματική μας στάση και δραστηριοποίηση. Εφ’ όσον τη διερευνήσουμε, τη γνωρίσουμε και συνδεθούμε συνειδητά μαζί της, απογειώνεται σαν «μαγικό χαλί» και γίνεται το όχημα, με το οποίο θα ταξιδέψουμε στο μέλλον. Η Επαγγελματική μας Ταυτότητα προσδιορίζεται από την Επαγγελματική Κουλτούρα και Φιλοσοφία μας. Καθορίζει την Επαγγελματική μας Στάση, η οποία είναι αυτή που τελικά δίνει το νόημα στο τι κάνουμε ως επαγγελματίες και στο πώς το κάνουμε. Και φυσικά, επιδρά καθοριστικά τόσο στην αποτελεσματικότητα της δουλειάς μας, όσο και στην ποιότητα των σχέσεων στο χώρο εργασίας μας.

Επαγγελματική Αυτογνωσία Τι είναι λοιπόν αυτό που σας αρέσει να κάνετε; Τι σας λένε οι ικανότητές σας; Πού είναι η καρδιά σας; Τι δίνει ζωή στην επαγγελματική σας στάση και εξέλιξη; Με τι ενθουσιάζεστε επαγγελματικά; Από πού αντλείτε έμπνευση για το επαγγελματικό σας μέλλον; Τι σας επηρεάζει στις επαγγελματικές σας επιλογές; Ανακαλύψτε, αναδείξτε και ενδυναμώστε την Επαγγελματική σας Ταυτότητα!

Επαγγελματική Ανάπτυξη Σας προσκαλούμε σε ένα ενδιαφέρον ταξίδι Επαγγελματικής Αυτογνωσίας, όπου «συνομιλώντας» με την Επαγγελματική σας Ταυτότητα, θα έχετε την ευκαιρία να συστηθείτε μαζί της, να τη γνωρίσετε να προσδιορίσετε τα δυνατά της σημεία, τις ικανότητες που εμπεριέχει, τις αξίες που υπηρετεί και τις πηγές υπερηφάνειάς της να ανακαλύψετε και να εντοπίσετε τα στοιχεία που σας κινητοποιούν επαγγελματικά και στα οποία μπορείτε με ασφάλεια να βασίζετε τις κινήσεις και τα βήματά σας να εστιάσετε την προσοχή σας σε αποτελεσματικές ενέργειες στο χώρο της δουλειάς σας, προκειμένου να αποφύγετε να «καταναλώνεστε» σε πρωτοβουλίες που «δεν λειτουργούν» να ξεκαθαρίσετε τι έχετε στα χέρια σας προκειμένου να το αξιοποιήσετε για να δείτε πού θέλετε να πάτε και πώς θέλετε να διαμορφώσετε το επαγγελματικό σας μέλλον. Μια διεργασία με πολύτιμα και απολύτως ορατά αποτελέσματα για την αίσθηση νοήματος που αποκομίζουμε, όταν επιλέγουμε συνειδητά τον τρόπο που λειτουργούμε σαν επαγγελματίες

Πληροφορίες ΧΡΟΝΟΣ: Το Σεμινάριο θα γίνει το διήμερο Παρ 25/5/12, 17.30 με 21.30 και Σαβ 26/5/12, 11.00 με 19.00 ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΕΣ: Ανθούλα Αθανασιάδου Ψυχολόγος, οικογενειακή θεραπεύτρια, συστημική σύμβουλος & εκπαιδεύτρια Χαριτίνη Καρρά Ψυχολόγος, οικογενειακή θεραπεύτρια, συστημική σύμβουλος ΧΩΡΟΣ: «Συνεξέλιξις»: Ψυχολογική Υποστήριξη, Συμβουλευτική και Εκπαίδευση Χρ. Λαδά 15, Χαλάνδρι (απέναντι από το Νοσοκομείο «Υγεία») synexelixis@gmail.com Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα 210 67 11 250 και 6977 470 741 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: Το σεμινάριο βασίζεται στις αρχές της διαδραστικής διεργασίας και της βιωματικής μάθησης, καθώς και στις αρχές της «καταφατικής προσέγγισης» (appreciative approach) ΚΟΣΤΟΣ: 120 Ευρώ (με δυνατότητα συνεννόησης σε περίπτωση δυσκολίας) Προκαταβολή συμμετοχής 60 Ευρώ στον αρ. λογ/σμού 170-00-2310027755 (Ανθούλα Αθανασιάδου) Alpha Bank