Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH :

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Υιοθεσία Αρχαίου Θεάτρου Αχαρνών» 7 Φεβρουαρίου 2013
Advertisements

Θεατρική συγγραφή/Θεατρική διασκευή Υποκριτική
Επανομή.
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Διδακτική ΙΙ Ομάδες, Εργασίες, Ημερομηνίες Παρουσίασης.
Ομάδες Διδακτική ΙΙ.
 1 η υποομάδα: φθινόπωρο Αγγελακοπούλου Μαρία Κόκκας Ηλίας Κοντογιάννης Δημήτρης Μπέλλου Μαρία Σταυροθεόδωρος Στέφανος.
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Dευτέρα 23 Μαρτίου 2009 Ώρα 12:00 Παρουσίαση Γιορτής:
Ομάδα: Πανδώρα &Πλάτωνας.. Το συμβόλαιο μας Σήμερα Παρασκευή 04/10/2013 συγκεντρωθήκαμε για να συντάξουμε το συμβόλαιο της ομάδας ‘’Πανδώρα και Πλάτωνας’’,
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
INSTALLATION ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΡΥΣΙΝΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Οι επιδόσεις των ομάδων που συμμετείχαν: Έπαινοι και Βραβεία
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
«ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ» Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 Δευτέρα 28 Νοεμβρίου :00 μμ 12:00 μμ Το Πολυμέρειο Λύκειο.
Ερευνητικη Εργασια Ά Ταξησ Λυκειου Μyρινα ετοσ ο Τετραμηνο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Στα πλαίσια του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και της Αρχαιογνωσίας προωθείται η δημιουργικότητα με τους εξής τρόπους:
Το δίκαιο Αρχαία Αθήνα.
Μελετώ το ηλιακό σύστημα και ομορφαίνω την τάξη μου
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δραματική Ποίηση Σοφοκλέους Αντιγόνη
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Ερευνητική εργασία της Β΄ Λυκείου
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Υπεύθυνη εργασίας Θεοδωρούδη Ελένη
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
Η ΑΡΓΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Δραματική ποίηση, Ευριπίδη Ελένη Α΄ Στάσιμο, στίχ
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ Σοφία Περδετζόγλου Δήμητρα Νασσάρ Γιώργος Πράσσας.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Θέμα : « Στα χνάρια των Πορφυρογένηδων στον τόπο και στο χρόνο»
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε 2.
ΤΥΜΒΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Υπεύθυνες καθ/τριες
Η ΛΑΡΙΣΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Στα πλαίσια της διερευνητικής εργασίας μας χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες και ασχοληθήκαμε με την αρχιτεκτονική της Λάρισας.
«Η Τέχνη του Αρχαίου Θεάτρου μας ενώνει – Die Kunst des altgriechischen Theaters vereint uns» 2 ο Βραβείο Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning 2009 Ιωάννα Χαρδαλούπα.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Από τις μαθήτριες της Στ΄1: Σαλώμη Ρουμπά Αμαρυλλίς Αριστάρχου.
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ.
Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Θέτουμε ερωτήματα:  Πότε ανακαλύφθηκε η φωτογραφία και από ποιόν;  Ποιος την κατασκεύασε και πως εξελίχθηκε η φωτογραφική.
Κομοτηνή Η Κομοτηνή πρωτεύουσα της ελληνικής Θράκης, βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Ελλάδας, στο νομό Ροδόπης.
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Πρόσκληση Στο πλαίσιο Εκστρατείας Ενημέρωσης με θέμα:
Γυμνάσιο Στρυμονικού << Όσοι έπεσαν στο χώρο ετούτο εγείρονται
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
ΤΑ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου
11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ Ευαισθητοποίηση εκπ/κών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων (Κ.Ε.Θ.Ι) Μάιος 2007.
Τα ψηφιδωτά του Βυζαντίου
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
Αρχαίο θέατρο Αχαρνών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑριστοτEλειο ΠανεπιστΗμιο ΘεσσαλονΙκηΣ ΣχολΗ ΚαλΩν ΤεχνΩν
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH : Υπεύθυνοι καθηγητές: Σεστρίνη Άντζελα Παπακωνσταντίνου Ιωάννης

Μελετώντας την Αντιγόνη του Σοφοκλή και του Jean Anouilh εκπονήσαμε: τη μελέτη του έργου και της ηρωίδας σε σχέση με την χρονική περίοδο της συγγραφής του έργου την μέθεξη στις διαχρονικές αξίες που προβάλουν τα δυο έργα και αναζητήσαμε αναλογίες με το σήμερα την έρευνα και γνωριμία με το αρχαίο ελληνικό θέατρο και το γαλλικό θέατρο του 20ου αιώνα

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης της Αντιγόνης του J.Anouilh

Ομάδα 1: Κώστας Παναγιώτης,Φέκου Γεωργία,Ζάβαλη Μαρία, Μαργώνη Μαρία . Ασχολήθηκε με το θέατρο και πιο συγκεκριμένα τα θεατρικά κινήματα τη σκηνοθεσία –σκηνογραφία και την ενδυματολογία-παραγωγή ενός έργου τα χορικά μέρη της τραγωδίας

Ομάδα 2: Παυλόπουλος Άγγελος ,Παπανικολάου Θανάσης, Σκρέμπος Κωνσταντίνος ,Τζώνη Δανάη. Μελέτησε: τη θέση της γυναίκας από την αρχαιότητα έως και σήμερα το χαρακτήρα της Αντιγόνης στα δυο έργα την επίδραση της εποχής στα δυο έργα

Ομάδα 3: Γεωργακοπούλου Έλλη,Κατσίκα Ελίνα,Παπαγεωργίου Μαριάννα, Φωτιάδη Ευδοκία. Διερεύνησε : τις αξίες και τα μηνύματα των δυο έργων τις αναλογίες με τη σημερινή εποχή τους άγραφους θεσμούς σε σύγκριση με τους γραπτούς νόμους της εξουσίας

Ομάδα 4: Αντωνόπουλος Γιάννης, Ζαχαροπούλου Ηλιάννα, Αντωνίου Μαρία. Μελέτησε: τη προέλευση της τραγωδίας, την ιστορία και τους χαρακτήρες των έργων την βιογραφία των δυο δημιουργών .

Ομάδα 5: Παπαδοπούλου Σοφία ,Μίνα Μαρούση, Ευστράτογλου Αναστασία, Φωτοπούλου Κατερίνα. Ασχολήθηκε με τη την ανάλυση των δυο έργων την επίδραση των δυο έργων στην κοινωνία