Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή Θεσσαλονίκης ΥΠΕΧΩΔΕ, Μάρτιος 2002.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
( χρυσή) Η Πύλη του Βαρδάρη
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΕΡΓΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 14/01/2014.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ & ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ. Εισαγωγή •Το 1997 καταργήθηκε (προσωρινά) ο σταθμός Κεραμεικός της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας, λόγω μη έγκρισης διέλευσης.
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΝΙΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
«ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Κεντρική Υποδομή Διασύνδεσης (SIX)»
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
Αντικείμενο Μελέτης Εντοπισμός Προβλημάτων και Πρόταση Ανάπτυξης της Παραλιακής Ζώνης της Πειραϊκής Μελέτη Βομβίλας Μάνος 2012.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΖΕΙΜΠΕΚΗ Υ.Π.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Μεταφορές και Logistics
Ποια προοπτική για το Σειχ-Σου; Ενδοαστικό πάρκο ή περιαστικό δάσος; Γιώργος Μπλιώνης "Σέϊχ-Σου: η σημερινή κατάσταση και το μέλλον του περιαστικού δάσους.
Μία Νέα Προσέγγιση και Φιλοσοφία στις Μελέτες Αυτοκινητοδρόμων. Εφαρμογή στο ΒΟΑΚ. Β. Ψαριανός, Καθ. ΕΜΠ Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας, ΤΕΕ/ΤΑΚ, Ηράκλειο
« Επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου » 1.
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Το Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών: με βασικό στόχο αποτελεί τη βασική υποδομή για την ανάπτυξη Ευρυζωνικών Υπηρεσιών στα όρια του Δήμου Κοζάνης με βασικό.
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ένα μεγάλο έργο για την Πελοπόννησο - Ο αγωγός φυσικού αερίου υψηλής πίεσης Άγιοι Θεόδωροι - Μεγαλόπολη.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΣΧΑΡΑΣ ΠΛΑΚΟΔΟΚΩΝ
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
Πεζόδρομοι και δίκτυα πεζοδρόμων: ελληνική και διεθνής εμπειρία
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / 2015 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015  Πως τοποθετούνται τα καθίσματα της αίθουσας στο πάνω και κάτω τμήμα του.
Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 2: Πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384 Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Γενική Συνέλευση 17 Μαρτίου 2017
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών Δήμου Πτολεμαΐδας
ΕΠΑ.Λ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Ρωμαϊκή Αγορά Θεσσαλονίκης
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή Θεσσαλονίκης ΥΠΕΧΩΔΕ, Μάρτιος 2002

Ένα έργο που αλλάζει την εικόνα της Θεσσαλονίκης

Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή Θεσσαλονίκης Η Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας δεν είναι ένα απλό συγκοινωνιακό έργο, αλλά μια ευρεία κυκλοφοριακή, πολεοδομική και αρχιτεκτονική επέμβαση στον κεντρικό τομέα της Θεσσαλονίκης με ευεργετικές επιδράσεις στην ευρύτερη περιοχή.

Οι Στόχοι Του Έργου Το έργο θα επιτρέψει την παράκαμψη του ιστορικού κέντρου της πόλης από τα διερχόμενα οχήματα. Θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση, την ανάπλαση, την αναβάθμιση της περιοχής. Θα αναδείξει την ιστορική φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης.

Το Έργο Οδική Αρτηρία παράκαμψης του κέντρου, με υπόγεια και υποθαλάσσια σήραγγα, καθώς και τις ράμπες πρόσβασης Κατασκευή κόμβων σε κρίσιμες θέσεις (Δικαστικό Μέγαρο, παλιά Ηλεκτρική Εταιρεία) Πολεοδομικές επεμβάσεις και αναπλάσεις των επιφανειακών χώρων (περιοχής Δικαστικού Μεγάρου και Λιμένα, Λεωφόρου Νίκης, Λευκού Πύργου, Στρατοπέδου Τσιρογιάννη, Νέας Παραλίας, Τσιμισκή και Βασ. Γεωργίου)

Σχεδίαση Η αρτηρία θα συνδέει τη νέα Δυτική Είσοδο με την παραλιακή Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου (Νέα Παραλία). Συνολικό μήκος αρτηρίας3.780 μ. Μήκος υποθαλάσσιας σήραγγας1.240 μ. Μήκος χερσαίων σηράγγων, εκατέρωθεν του υποθαλασσίου τμήματος2.140 μ. Συνολικό μήκος ανοικτών ραμπών στα άκρα400 μ.

Κατασκευή της σήραγγας Τα χερσαία τμήματα της σήραγγας θα κατασκευασθούν με τη μέθοδο ανοικτής εκσκαφής (Cut & Cover) Το υποθαλάσσιο τμήμα θα διαμορφωθεί με προκατασκευασμένα κιβώτια Τα κιβώτια θα κατασκευασθούν σε ειδική λεκάνη από την οποία θα ρυμουλκηθούν στις θέσεις όπου θα ποντισθούν για να τοποθετηθούν στην τάφρο, που θα εκσκαφτεί στον πυθμένα. Διαστάσεις κιβωτίων: πλάτος 33,00 μ.,ύψος 9,20 μ. και μήκος 130,00 μ.

Η υποθαλάσσια σήραγγα (ένα ρεύμα)

Η υποθαλάσσια σήραγγα (τομή)

Η Δυτική Είσοδος

Ο κλάδος κυκλοφορίας από Β.Δ. προς Ν.Α. (Δυτική Είσοδος προς Λεωφ. Μεγ. Αλεξάνδρου) έχει είσοδο με δύο (2) λωρίδες από τη Δυτική Είσοδο και μία ακόμη είσοδο με μία λωρίδα από την οδό Κουντουριώτη, απέναντι από το Δικαστικό Μέγαρο. Η έξοδος του κλάδου αυτού γίνεται στη Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, λίγο μετά το Ξενοδοχείο «Μακεδονία Palace».

Το ενδιάμεσο τμήμα Στο μεσαίο της τμήμα η Αρτηρία έχει τρεις (3) λωρίδες ανά κατεύθυνση, που είναι ο μέγιστος αριθμός λωρίδων που μπορεί να διαμορφωθεί.

Η Ανατολική Είσοδος

Ο κλάδος κυκλοφορίας από Ν.Α. προς Β.Δ. έχει είσοδο με δύο (2) λωρίδες από τη Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου στην περιοχή της παλιάς Ηλεκτρικής Εταιρείας και μία ακόμη είσοδο με μία (1) λωρίδα από τον κόμβο Καυταντζόγλου – Λεωφόρου Στρατού. Ο κλάδος αυτός έχει κύρια έξοδο με δύο (2) λωρίδες στη Δυτική Είσοδο και μία ακόμη έξοδο (διακλάδωση) προς την οδό Πολυτεχνείου, αμέσως μετά το πολυώροφο Parking, για την εξυπηρέτηση των κινουμένων προς το Δικαστικό Μέγαρο και την Πλατεία Δημοκρατίας (Βαρδαρίου).

Υποθαλάσσια διέλευση Το μεσαίο τμήμα της αρτηρίας διέρχεται από υποθαλάσσια σήραγγα, σε απόσταση 120 μ. από το κρηπίδωμα της Παλιάς Παραλίας, έτσι ώστε να μην αλλοιώνει τη φυσιογνωμία του θαλάσσιου μετώπου της πόλης Επιπλέον, βρίσκεται μακριά από τη περιοχή, όπου μπορεί να υπάρχουν τεμάχια αρχαιοτήτων, που χρησιμοποιήθηκαν στα μέσα του προηγούμενου αιώνα για την κατασκευή του υπάρχοντος κρηπιδώματος.

Ασφάλεια και Πυροπροστασία Η σήραγγα θα είναι εφοδιασμένη με όλα τα σύγχρονα συστήματα ηλεκτρομηχανολογικών και ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων (πυρανίχνευσης, πυρόσβεσης, φωτισμού, τηλεοπτικής παρακολούθησης, ρύθμισης και ελέγχου της κυκλοφορίας, τηλεπικοινωνίας κα).

Γιατί Επιλέχθηκε αυτή η Μέθοδος Τα μεγάλα ευθύγραμμα τμήματα και οι μεγάλες ακτίνες καμπυλότητας εξασφαλίζουν καλή ορατότητα και παρέχουν ασφαλείς συνθήκες οδήγησης. Διασχίζει υποθαλασσίως τον όρμο Θεσσαλονίκης και έτσι δεν αλλοιώνει το πρόσωπο της πόλης από την θάλασσα. Διατάσσεται μακριά από την παλιά παραλία και δεν θα προκαλέσει περιβαλλοντικές και κυκλοφοριακές οχλήσεις κατά το στάδιο της κατασκευής. Δεν παρεμποδίζει την ελεύθερη απορροή των αγωγών που εκβάλλουν κατά μήκος της παλιάς παραλίας

Ακόμη Δεν θίγει το παλιό κρηπίδωμα και έτσι δε θα απαιτήσει χρονοβόρες αρχαιολογικές έρευνες. Προβλέπεται είσοδος στην Αρτηρία από την Λεωφόρο Μεγ. Αλεξάνδρου και έτσι εκτρέπεται -μέσω των καθέτων οδών- σημαντικό μέρος της κυκλοφορίας του συμφορημένου άξονα Βασ. Ολγας – Βασ. Γεωργίου προς την παραλιακή λεωφόρο που αμφιδρομείται. Αναβαθμίζεται μεγάλη περιοχή της πόλης και μειώνεται σημαντικά ο χρόνος διαδρομής των οχημάτων, που έρχονται από το Ν.Α. τμήμα της πόλης (περιοχή 25ης Μαρτίου, Καλαμαριά κ.λπ.) και διασχίζουν το ιστορικό κέντρο της πόλης

Και τέλος Έχει τη δυνατότητα να συνδυασθεί με μελλοντικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της περιοχής του Ποσειδωνίου Αθλητικού Κέντρου και του Μεγάρου Μουσικής Έχει όλες τις τεχνικές προϋποθέσεις για να επεκταθεί μελλοντικά, τόσο προς την κατεύθυνση της Καλαμαριάς, όσο και προς την κατεύθυνση της οδού Καυταντζόγλου και Νέας Εγνατίας.

Τα οφέλη από το έργο (1) Κυκλοφοριακά οφέλη: – Μείωση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης (Π.χ. στην Τσιμισκή κατά 40%). – Γενική αύξηση (περίπου 35%) της μέσης ταχύτητας των οχημάτων στις ώρες αιχμής. – Μείωση των χρόνων διαδρομής: Από Βασ. Ολγας (Δελφών) μέχρι Δικαστήρια, μέσω της Αρτηρίας, μείωση κατά 70% στις ώρες αιχμής Εγνατία (ώρες αιχμής) : μείωση κατά 30-45%

Τα οφέλη από το έργο (2) Περιβαλλοντικά και πολεοδομικά οφέλη: – Μείωση κατανάλωσης καυσίμων (λόγω της γενικής βελτίωσης της κυκλοφορίας). – Μείωση των συνολικών εκπομπών αέριων ρύπων από την κυκλοφορία κατά 35% γενικά και έως 40% κατά τις ώρες αιχμής. – Πεζοδρόμηση Παλιάς Παραλίας (Λεωφ. Νίκης), – Διαπλάτυνση πεζοδρομίων οδού Τσιμισκή – Αποσυμφόρηση και ανάπλαση άξονα Βασ. Ολγας-Βασ. Γεωργίου – Πεζοδρομήσεις και διαμορφώσεις επιφανειακών χώρων και αρχιτεκτονικές διαμορφώσεις πλατειών και χώρων

Προϋπολογισμός Έργου Συνολικό κόστος300 εκ. ευρώ περίπου -

Χρηματοδότηση - Τέλη Διέλευσης Η χρηματοδότηση του Εργου είναι εξασφαλισμένη. Το ποσοστό συμμετοχής του Ελληνικού Δημοσίου με εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, καθώς και ο τρόπος καταβολής του, θα προκύψουν στο τέλος Απριλίου 2002 από την υποβολή της τελικής χρηματο-οικονομικής μελέτης Από την ίδια μελέτη θα προκύψουν επίσης το είδος, το ύψος και ο τρόπος καταβολής των τελών διέλευσης

Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης Προανακοίνωση του Εργου στην Εφημερίδα της Ε.Ε.: Μάρτιος 2002 Πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος:Μάιος 2002 Οριστικοποίηση λίστας προεπιλεχθέντων:Νοέμβριος 2002 Δημοπράτηση του Εργου:Δεκέμβριος 2002 Συνολική Περίοδος κατασκευής Εργου από την ανάθεση:4 χρόνια