ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ WWW Σύγχρονες τάσεις στις δικτυακές κοινότητες στο Internet και τον Παγκόσμιο Ιστό. Η π ερί π τωση των blogs. Ε π ι π τώσεις στην κοινωνική.
Η κοινωνική διάσταση της ΚτΠ ΑΘΗΝΑ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2004 « Ευ π αθείς Κοινωνικά Ομάδες και ΚτΠ » ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΛΥΒΑ ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Οικογενειακό δικαστήριο ως μέσο π ροστασίας της οικογένειας ειδικά για την π ροστασία των ανηλίκων, την ενδοοικογενειακή βία και η ανάγκη διαμεσολάβησης.
Υ π ουργός Οικονομικών Οκτώβριος 2011 Προϋ π ολογισμός 2012 Στοχεύσεις – Βασικές Πρόνοιες – Συνοδευτικές Πολιτικές 1.
Swansea University Καθηγητής Αντώνης Κ Σημηντήρας School of Business and Economics Swansea University « Η Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σύνδεσή της.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Έρη Τσούνη Μ Ο Ρ Φ Ε Σ Π Ε Ι Θ Ο Υ Σ Εκτός από τους τρόπους άσκησης πειθούς δεχόμαστε στην καθημερινότητά.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.2 Δ ικαίωμα συμμετοχής και επίσημες απαιτήσεις.
Θεωρία της σχετικότητας. Η Γενική θεωρία της Σχετικότητας είναι η θεωρία βαρύτητας π ου π ροτάθηκε α π ο τον Άλμ π ερτ Αϊνστάιν, και η ο π οία π εριγράφει.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Υ π ουργός Οικονομικών Νοέμβριος 2012 Προϋ π ολογισμός 2013 και Μεσο π ρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Ανθρώπινα προβλήματα Καταστροφές - Κατακλυσμοί Από τον Διδάσκαλο Paramahansa Yogananda.
Τήρηση οδηγιών, κίνητρα και εμ π όδια στην άσκηση Σημειώσεις Bijal Ganatra FPP
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 1: Αναγνώριση Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011.
Ασθένειες και καταστάσεις που οφείλονται στην κακή διατροφή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Μ ΟΝΑΔΕΣ & Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΟΥΣ Η συμβουλή της ημέρας.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο. Εισαγωγή Υ π οθέστε ότι ενώ, για κά π οιο λόγο, α π ουσιάζετε α π ό τον χώρο εργασίας σας, χρειάζεστε ένα έγγραφο π.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ Τι π εριλαμβάνει το μάθημα ; Τι π εριλαμβάνει το μάθημα ; Δεξιότητες ενός συμβούλου διατροφής Δεξιότητες.
Leadership Development Bonus για Directors Λαμβάνετε bonus σε μετρητά για κάθε νέο Manager π ου ανα π τύσσετε στην Προσω π ική σας Ομάδα : 12% x 3 καταλόγους.
1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των.
Βήματα και αρχές για τη διαμόρφωση της ομάδας Μείζον Πρόγραμμα Ε π ιμόρφωσης.
ΓΡΑΦΗΜΑΤA ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ C.B.M. ΠΑΠΑΚΟΣΜΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ.
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
Κεφάλαιο 12 Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων
Κεφάλαιο 8 Δειγματοληπτική έρευνα
Κεφάλαιο 7 Κοινωνικά πειράματα
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Βασίλης Τσινό π ουλος Τηλέφωνο Α π ρίλιος Dun & Bradstreet Online Trust Solutions and.
Κεφάλαιο 1 Βασικές αρχές
Κεφάλαιο 13 Ανάλυση ποσοτικών δεδομένων
Κεφάλαιο 3 Δόμηση ενός ερευνητικού προγράμματος
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Κεφάλαιο 4 Κοινωνική μέτρηση
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2015.
Ε στιάζοντας την προσοχή σε ό,τι δεν αποτελεί πρόβλημα ( Μαριάννα Αργυροπούλου Έλενα Παππά.
Οκτώβριος 2015 ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ INTERNATIONAL RELATIONS FOR CULTURE Με την υποστήριξη :
‘’ Η ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ’’ ( ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ : 404 ΠΧ -362 ΠΧ ) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ : Νικήτρια του π ολέμου η Σ π άρτη. Όμως αθετεί.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Λήψη ομαδικών αποφάσεων και ΣΥΟΑ.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Γραμμικός Προγραμματισμός και Ανάλυση Ευαισθησίας.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Φαρμακοβιομηχανία και Οικονομική Ανάπτυξη Κωνσταντίνος Παναγούλιας Αναπληρωτής Πρόεδρος ΣΦΕΕ Athens Intercontinental 17 Μαρτίου 2016.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ Τι περιλαμβάνει το μάθημα; Δεξιότητες ενός συμβούλου διατροφής : Επιστημονικές γνώσεις Πρόσφατη ενημέρωση με τα νέα επιστημονικά στοιχεία Επικοινωνιακές δεξιότητες: λεκτικές μη-λεκτικές Συμβουλευτικές δεξιότητες που αφορούν στη διατροφική συμπεριφορά

Εργασία για το σπίτι Καταγράψετε 8-10 λέξεις που σημαίνουν : ευτυχία λύπη φόβο αβεβαιότητα θυμό

Λεκτικές δεξιότητες Τρόπος συζήτησης Επίκεντρο της συζήτησης Τρόπος ακρόασης Αποσαφήνιση Παράφραση Αντανάκλαση Εξερεύνηση Αιτιολόγηση Αντιμετώπιση Ερμηνεία Προσωπικά στοιχεία Αμεσότητα Εκπαίδευση

Συμβουλευτικές δεξιότητες που αφορούν στη διατροφική συμπεριφορά Το μυστικό στην αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς βρίσκεται στην αυτο-διαχείριση Η έμφαση δίνεται στην ευθύνη του πελάτη για τη συμπεριφορά του, για την αντιμετώπιση της και το μελλοντικό σχεδιασμό της Ο διαιτολόγος δημιουργεί ένα περιβάλλον που αποτελεί ένα μεταβατικό σύστημα στήριξης στην προετοιμασία του πελάτη να αντιμετωπίσει κοινωνικές και προσωπικές απαιτήσεις πιο αποτελεσματικά Ο ρόλος του διαιτολόγου είναι να δημιουργήσει τις πιο κατάλληλες συνθήκες για την αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς

Συμβουλευτικές δεξιότητες και αλλαγή συμπεριφοράς Πως μπορεί να αποκτηθούν αυτές οι δεξιότητες; Πως μπορεί να εφαρμοστούν οι δεξιότητες στον τομέα της διαιτολογίας; Ποια προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσει ένας διαιτολόγος όσον αφορά στη συμμόρφωση στις συμβουλές του; Πως αντιμετωπίζει ένας διαιτολόγος τη μικρή συμμόρφωση στις συμβουλές του; Πως αντιμετωπίζει ένας διαιτολόγος την υποτροπή από ένα εφαρμοζόμενο πρόγραμμα διατροφής;

Αλλαγή διατροφικής συμπεριφοράς Η αλλαγή συμπεριφοράς ενός ατόμου είναι περισσότερο τέχνη παρά επιστήμη. Η αλλαγή συμπεριφοράς ενός ατόμου είναι ένας τομέας ρευστός και δυναμικός. Δεν ξέρεις πώς θα αντιδράσει ο πελάτης, τι θα πει ή ποια θα είναι η πορεία της συνέντευξης. Πρέπει να έχεις διάφορες απαντήσεις σε ετοιμότητα και να είσαι προετοιμασμένος για τη ροή της συνέντευξης έχοντας συγχρόνως τον έλεγχο της κατάληξης. Πρέπει να παρακολουθείς την πορεία της συνέντευξης και να την ενορχηστρώνεις ενώ ακούς και απαντάς αυθόρμητα στις ανησυχίες ή στις πράξεις του πελάτη. Η αλλαγή συμπεριφοράς απαιτεί χρόνο.

Συμβουλευτική για αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς O κίνδυνος που υπάρχει όταν διδάσκεται θεωρητικά ένα τέτοιο αντικείμενο με τη μορφή ενός μαθήματος στο πρόγραμμα σπουδών, είναι ότι χάνεται η τέχνη, και η προσέγγιση γίνεται μηχανιστική και άκαμπτη. Η συμβουλευτική δεν είναι τόσο λογική όσο φαίνεται θεωρητικά. Η

Η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών είναι δύσκολη Μακροχρόνιες συνήθειες του ατόμου Προσωπική ιδιοσυγκρασία Εθνική και πολιτιστική κληρονομιά Μορφωτικό επίπεδο Στάση απέναντι στη διατροφή Οικονομικοί περιορισμοί Τρόπος ζωής Περιβαλλοντικοί περιορισμοί

Η συμβουλευτική της διατροφής περιλαμβάνει Δημιουργία μιας αρμονικής σχέσης ανάμεσα στο σύμβουλο και τον πελάτη Καθορισμός στόχων Προσδιορισμός των θετικών αποτελεσμάτων της διαιτητικής τροποποίησης Ανίχνευση πιθανών προβλημάτων εφαρμογής των διαιτητικών αλλαγών Σχέδιο παρακολούθησης της πορείας της διαιτητικής τροποποίησης

Βασικές οδηγίες στη συμβουλευτική Άκουσε Εξήγησε Αναγνώρισε Πρότεινε Διαπραγματεύσου Listen Explain Acknowledge Recommend Negotiate LEARN

ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΏΝ ΣΥΝΗΘΕΙΏΝ ΜΕΤΑ - ΘΕΩΡΗΤΙΚO ΜΟΝΤΈΛΟ Η ΔΙΑ - ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ TRANS - THEORETICAL MODEL

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ Η αλλαγή συμπεριφοράς περιλαμβάνει τη μετακίνηση μέσα από μια σειρά σταδίων Τα στάδια είναι: Προ-μελέτη Μελέτη Προετοιμασία Δράση Συντήρηση Υπάρχουν 2 πιθανά αποτελέσματα της συντήρησης: Υποτροπή Τερματισμός Το μοντέλο είναι κυκλικό Ο σύμβουλος προσεγγίζει τον πελάτη με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το στάδιο αλλαγής που βρίσκεται Κάθε στάδιο απαιτεί διαφορετικές δεξιότητες Παρουσιάζονται προβλήματα όταν ο διαιτολόγος χρησιμοποιεί στρατηγικές ακατάλληλες για το στάδιο αλλαγής

Τροχός της αλλαγής Είναι φυσιολογικό κάποιος που προσπαθεί να αλλάξει τις διατροφικές του συνήθειες να κάνει τον κύκλο πολλές φορές πριν κατορθώσει την αλλαγή Η υποτροπή είναι το πιθανότερο αποτέλεσμα του κύκλου αλλαγής Οι υποτροπές είναι φυσιολογικές στην πορεία της αλλαγής συμπεριφοράς Ένα άτομο μπορεί να κάνει τον κύκλο 3-7 φορές πριν τον τερματισμό

Μελέτη μιας περίπτωσης Η Μαρία ετοιμάζεται για διακοπές Αντιλαμβάνεται ότι δε χωρά στα περσινά ρούχα Σκέφτεται ότι ίσως πρέπει να χάσει βάρος πριν τις διακοπές Σκέφτεται όμως ότι ίσως είναι ευκαιρία να αγοράσει καινούρια ρούχα Σκέφτεται επίσης ότι η προοπτική να στερηθεί αγαπημένα τρόφιμα δεν αξίζει τον κόπο για μια βδομάδα διακοπών Πηγαίνει διακοπές

Περιγραφή του κύκλου αλλαγής Προ-μελέτη Μελέτη Προ-μελέτη

Την πρώτη μέρα στην παραλία οι φίλοι παρατηρούν έμμεσα ότι έχει βάλει βάρος Η Μαρία θυμώνει με τον εαυτό της Ξανασκέφτεται την προοπτική να χάσει βάρος Αποφασίζει ότι τα οφέλη της αλλαγής αξίζουν περισσότερο από το κόστος Δεσμεύεται να χάσει βάρος Κόβει τα γλυκά και μειώνει τα λιπαρά Σύντομα νοιώθει ότι η προσπάθεια δεν αξίζει το κόστος της στέρησης των γλυκών και επιστρέφει στην παλιά δίαιτα Πιστεύει ακόμα ότι το να χάσει βάρος θα ήταν καλό

Περιγραφή του κύκλου αλλαγής προ-μελέτη μελέτη προετοιμασία δράση μελέτη

Μετά από μερικούς μήνες στο στάδιο της μελέτης η Μαρία παρατηρεί ότι έβαλε κι άλλο βάρος Αποφασίζει να προσπαθήσει και πάλι να χάσει βάρος Αυτή τη φορά αποφασίζει να μη κόψει εντελώς τα γλυκά αλλά να τα μειώσει σε δυο τη βδομάδα Επίσης αποφασίζει να μειώσει τα λιπαρά και να περπατά καθημερινά 20 λεπτά Συνεχίζει αυτό το πρόγραμμα για 6 μήνες και χάνει 6 κιλά Προχωρά στη συντήρηση Δεν νοιώθει πια πειρασμό για γλυκά και έχει συνηθίσει το περπάτημα Τερματίζει τον κύκλο αλλαγής με νέο επίπεδο φυσικής δραστηριότητας

Εργασία για το σπίτι Η εκτίμηση του σταδίου αλλαγής στο οποίο βρίσκεται ένας πελάτης είναι πολύ σημαντική. Σκεφτείτε τρόπους εκτίμησης του σταδίου αλλαγής με ερωτήσεις. Αναφερθείτε σε όλα τα στάδια αλλαγής