ΗΡΑΚΛΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ημέρα Αναλυτών 12 Απριλίου 2006.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Advertisements

Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
your best ALTERnative mediTERRAnean choice
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Royal FrieslandCampina
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Διεπιστημονικό Ινστιτούτο Περιβαλλοντικών Ερευνών - ΔΙΠΕ
ΑσφαλΕΙς ΕργασΙες Συντηρησης
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΧΒ, ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Άρης Τσαουσάκης BASF ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΙΕΚ ΓΛΥΦΑΔΑΣ 2014 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΓΩΓΟΥΛΟΥ Φίλη Σταυρούλα Εργασία #4.1.
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (Heal-Link)
ΣΟΡΟΠΤΙΜΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «ΑΡΕΤΟΥΣΑ»
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Η Οδική Ασφάλεια στο Νομό Ευβοίας - Οι σύγχρονες εξελίξεις - Νέοι οδικοί άξονες και προσβάσεις-Χαλκίδα, 22/3/ Η οικονομική παράμετρος και η αποτελεσματική.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
1 Γεωγραφία της εργασίας & της αναδιάρθρωσης σε μια εκκολαπτόμενη Βαλκανική Μητρόπολη: η Θεσσαλονίκη & η βιομηχανία της Γκιάλης Στέλιος Δρ. Οικονομικής.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
1 Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Παρόν και μέλλον.
VODAFONE WIND COSMOTE WHATS UP “CALL ΕΡΩΣ” Q.
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Καλές Πρακτικές για την Οδική Ασφάλεια Όμιλος Εταιριών ΑΓΕΤ Ηρακλής Δημήτρης Δήμου, Μηχ. Μηχανικός, Συντονιστής Ασφάλειας Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Όμιλος Ηρακλή Ημέρα Αναλυτών – 12η Απριλίου 2006.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
11 Διδάσκοντες Ι.Πασπαλιάρης, Καθηγητής Τομέας Μεταλλουργίας Ι.Πασπαλιάρης, Καθηγητής Τομέας Μεταλλουργίας Δ.Δαμίγος, Επίκουρος Καθηγητής, Τομέας Μεταλλευτικής.
3η Ημερίδα Τομέα Kοινοτικής Νοσηλευτικής& Π.Φ.Υ. ΕΣΝΕ 5 Νοέμβρη 2005 Η Ομοσπονδία Νοσηλευτών Επαγγελματικής Υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση - FOHNEU- Ο ρόλος.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
Η πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
1 Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Παρόν και μέλλον.
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 205 εκατομμύρια εργαζόμενοι σε όλη την Ευρώπη θάνατοι στην ΕΕ των 27 αποδίδονται σε εργατικά ατυχήματα και σε επαγγελματικές.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
25 Χρόνια ΒΙΚΟΣ Α.Ε..
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ασφάλεια και Προβληματισμοί στις Μεταφορές του Ηρακλή Όμιλος Εταιριών ΑΓΕΤ Ηρακλής, Εργοστάσιο Χαλκίδας Θαλάσσης Καρκαλέτσης.
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΡΑΚΛΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ημέρα Αναλυτών 12 Απριλίου 2006

Όμιλος Εταιριών ΗΡΑΚΛΗΣ  Ιδρύθηκε το 1911  Ο μεγαλύτερος παραγωγός τσιμέντου στην Ελλάδα:  Παραγωγική Δυνατότητα: 9,6 Mt  Κύκλος εργασιών το 2005: 609 M€  3 Εργοστάσια Τσιμέντου, 7 Κέντρα Διανομής  Περισσότεροι από εργαζόμενοι  Ισχυρή εξαγωγική δραστηριότητα  Μέλος του Ομίλου Lafarge από το 2001  Ο ΗΡΑΚΛΗΣ είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς τσιμέντου της Lafarge

Παρουσία στην Ελλάδα Βόλος Χαλκίδα Μυλάκι  3 Εργοστάσια Τσιμέντου και  7 Κέντρα Διανομής Ηγουμενίτσα Ρίο Θεσσαλονίκη Καβάλα Δραπετσώνα Ηράκλειο Ρόδος Κέντρα Διανομής Εργοστάσιο

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 12 Απριλίου 2006

Αριθμός ατυχημάτων Κανένα ατύχημα στη ΛΑΒΑ για πάνω από 4 χρόνια Τελευταίο ατύχημα στα Κέντρα Διανομής το LTI’s το 2005, από τα οποία τα 8 στη Χαλκίδα

Δείκτης Συχνότητας

Δείκτης Σοβαρότητας Ατυχημάτων (SR) 2003: ένα θανατηφόρο οδ. ατύχημα στην Ε.ΒΙ.Ε.Σ.Κ. (εργαζόμενος) 2004: δύο θανατηφόρα οδ. ατυχήματα με σιλοφόρα (εξ. εργολάβοι) ΜΥΛΑΚΙΒΟΛΟΣΧΑΛΚΙΔΑΕΒΙΕΣΚΒU EΛΛΑΔΑΣ

Στόχοι & Κύρια Σχέδια Δράσης για το 2006 Κύρια Σχέδια Δράσης για το 2006 Ορίζεται από ένας στόχος για την Ασφάλεια μέχρι το επίπεδο των εργοδηγών Ενίσχυση της οργάνωσης για την Ασφάλεια (profiles, επιτροπές) Οργάνωση της «Ημέρας για την Ασφάλεια» για όλους τους εργαζομένους Εφαρμογή των δράσεων που βασίζονται στα αποτελέσματα των ομάδων εργασίας και των Ημερών για την Ασφάλεια Πρόγραμμα Ασφαλούς Οδήγησης για τους εργαζομένους και τους εργολάβους Έλεγχοι για την Ασφάλεια των Εργοστασίων Χαλκίδας και Μυλακίου από CTEC / Dupont Στόχοι για το % FR για τους εργαζομένους και -20% LTI για τους εργολάβους Κανένα παρ’ ολίγον ατύχημα ή επικίνδυνη κατάσταση σχετική με τις προτεραιότητες του Ομίλου (εργασία σε ύψος, …)

Πρόγραμμα Ασφαλούς Οδήγησης  Εύρος  Ποιος;Όλοι οι εργαζόμενοι και εργολάβοι  Που;Εντός και εκτός των εγκαταστάσεών μας  Τι;Όλα τα οχήματα: αυτοκίνητα, φορτηγά, κλαρκ, βαριά κινητά μηχανήματα  Ξεκίνησε το 2005 με τους οδηγούς σιλοφόρων (350)  Δομημένο επάνω σε 4 άξονες:  Εκπαίδευση & Επικοινωνία –π.χ. Αμυντική Οδήγηση  Διαδικασίες & Μέτρα –π.χ. Φυλλάδιο οδηγιών, Έλεγχοι  Εξοπλισμός & Standards –π.χ. Συντήρηση, Έλεγχος ταχύτητας  Διαχείριση σχέσεων με τους συνεργάτες –π.χ. Επίσημη αξιολόγηση, Συμβόλαια