Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ DATA, ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ.
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
Galaxy platform : υψηλή τεχνολογία  Ανάπτυξη σε.Νet 4.0 / 3.5 της Microsoft  Αξιοποίηση των εργαλείων.Net 4.0 / 3.5  WPF για σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Alexander Moore.
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
CT_crm Client Trust. To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων,
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Βάσεις Δεδομένων 1 T.Manavis– N.Kyritsis.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Το Εμπορική Διαχείριση αποτελεί την αιχμή του δόρατος της εταιρίας μας στο χώρο της Εμπορολογιστικής Διαχείρισης Escape ΒΑΣΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
T endering O rders P rofessional Λογισμικό Αυτοματοποίησης διαδικασιών Αξιολόγησης προκηρύξεων διαγωνισμών Δημιουργίας και υποβολής προσφορών Παρακολούθησης.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα της επιχείρησης μου
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Λευκάδα 2011Δήμητρα Τζίγκου Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και την Οικονομία.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Κρεάτων. Γενικά για την εφαρμογή Η νομοθεσία, η ανάγκη για προϊόντα ανώτερης ποιότητας, αλλά και οι κανόνες ορθής διαχείρισης της.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης εφαρμογών της SingularLogic.Εξασφαλίζει απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής και εξατομίκευσης πρόσβαση από παντού αυτοματοποίηση των διαδικασιών συνολικό έλεγχο & εικόνα της επιχείρησης εύκολη αναβάθμιση προσθήκη νέων λειτουργιών και διαδικασιών ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης Προσφέρει μοναδική εμπειρία χρήσης σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας και αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης και αύξησης παραγωγικότητας για κάθε επιχείρηση GALAXY είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Διαχείριση επαφών Διαχείριση επαφών Διαχείριση πόρων Διαχείριση πόρων Κοινές δραστηριότητες Κοινές δραστηριότητες Μαζικές δραστηριότητες Μαζικές δραστηριότητες Ευκαιρίες πώλησης Ευκαιρίες πώλησης Εξοδολόγια Εξοδολόγια Ροές εγκρίσεων Ροές εγκρίσεων Συγχρονισμό με MS-Outlook Συγχρονισμό με MS-Outlook Telemarketing Telemarketing Workflows Workflows Help Desk Help Desk Ανταγωνισμό Ανταγωνισμό Έργα, εργασίες Έργα, εργασίες Συμβόλαια Συντήρησης Συμβόλαια Συντήρησης Exhibitions-conferences Exhibitions-conferences Retail campaigns Retail campaigns Loyalty schemes Loyalty schemes Outsourcing Telemarketing Outsourcing Telemarketing Timesheet Timesheet

Management Analytics : Management Analytics : Πλήθος έτοιμων αναφορών για κάθε υποσύστημα. Δυνατότητα διαμόρφωσης και εξαγωγής τους σε όλες τις γνωστές μορφές αρχείων δημιουργίας αναφορών, Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών, όπου κάθε χρήστης μπορεί να σχεδιάσει αναφορές με δύο ειδών εργαλεία Εργαλείο δημιουργίας απλών reports (report generator) Εργαλείο δημιουργίας σύνθετων reports (visual reporting) με επιπλέον δυνατότητα αισθητικών παρεμβάσεων στην εκτύπωση έτοιμωνOLAP Views / Grids Πλούσια συλλογή έτοιμων στατιστικών με την μορφή OLAP Views / Grids και δημιουργία δικών σας μέσω εξαιρετικά εύχρηστων εργαλείων. Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα M.I.S DO YOU SPEAK FUTURE ? Δείκτες (KPIs), Δείκτες (KPIs), όπως ενδεικτικά: ανοικτές ευκαιρίες πώλησης, κερδισμένες/χαμένες ευκαιρίες για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κ.ά. ασύγχρονης εκτέλεσης των αναφορών Δυνατότητα ασύγχρονης εκτέλεσης των αναφορών, ώστε να μην καθυστερεί η ροή των εργασιών. Μετά την ολοκλήρωση η εφαρμογή αποθηκεύει την αναφορά και ενημερώνει τον κάθε χρήστη (μέσω alert).

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα DO YOU SPEAK FUTURE ? συγχρονίσουν MS Outlook Οι χρήστες του CRM μπορούν να συγχρονίσουν τα στοιχεία που έχουν στην εφαρμογή με εκείνα του MS Outlook στον προσωπικό τους υπολογιστή αποτελεσματικότερη επικοινωνία, προωθητικές ενέργειες και υποστήριξη Το CRM διαχειρίζεται λίστες υπαρχόντων και δυνητικών πελατών/εταιριών και των στελεχών τους. Για κάθε λογαριασμό τηρεί αναλυτική πληροφορία για αποτελεσματικότερη επικοινωνία, προωθητικές ενέργειες και υποστήριξη. Προσφέρει δυνατότητα πολλαπλού συσχετισμού επαφών με επιχειρήσεις (πχ. ένας λογιστής που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πολλές εταιρίες) από την πρώτη επαφή μέχρι την πώληση και την υποστήριξη. Παρακολουθεί τον πελάτη από την πρώτη επαφή μέχρι την πώληση και την υποστήριξη. ευκαιρίες πώλησης Διαχειρίζεται ευκαιρίες πώλησης προβλέψεις πωλήσεων Κάνει προβλέψεις πωλήσεων αποτελεσματικότηταεπαφών Μετρά την αποτελεσματικότητα των επαφών πόρωνενεργειών marketing των πόρων και των ενεργειών marketing.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα DO YOU SPEAK FUTURE ? πόρους της επιχείρησης Παρακολουθεί τους πόρους της επιχείρησης, δηλαδή τα τμήματα, τους εργαζόμενους και τον εξοπλισμό, τους χρόνους και την διαθεσιμότητα τους. σχεδιασμούwork flows Προσφέρει δυνατότητα σχεδιασμού ροών δραστηριοτήτων (work flows) σε πολλά επίπεδα με πολλούς εγκριτές και αποδέκτες για τη βέλτιστη οργάνωση των εσωτερικών διαδικασιών Αυτοματοποιεί τις δραστηριότητες Αυτοματοποιεί τις δραστηριότητες και προσφέρει τη δυνατότητα σχεδιασμού της συμπεριφοράς τους και των ροών τους. μαζικών δραστηριοτήτων Δημιουργία μαζικών δραστηριοτήτων, που αφορούν καμπάνιες και μαζική αποστολή προσωποποιημένων s, SMS, επιστολών, fax

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα DO YOU SPEAK FUTURE ? Knowledge base Για την υποστήριξη των πελατών διατηρεί Knowledge base με παράπονα, αιτήματα, προβλήματα, αιτίες και προτεινόμενες ενέργειες. ανταγωνισμό Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό όσον αφορά τις εταιρίες και τα ανταγωνιστικά προϊόντα τους. οργανωτικής δομής Ενσωμάτωση και παρακολούθηση της οργανωτικής δομής της επιχείρησης, με δυνατότητα ανάθεσης εργασιών σε συγκεκριμένα άτομα βάσει ρόλου και θέσης στο οργανόγραμμα, πρόσκληση σε ραντεβού, εύρεση διαθεσιμότητας υπαλλήλων ή εξοπλισμού κ.τ.λ. σύστημα ασφαλείας Εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας, βασισμένο στο οργανόγραμμα της εταιρίας αλλά και στους διαφορετικούς ρόλους που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιο τμήμα – διεύθυνση

Δείτε την επιχείρησή σας να πηγαίνει στο μέλλον, σήμερα