Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Τρίπολη, 25 Νοεμβρίου 2013 Προσδοκώμενα οφέλη για την Περιφέρεια Πελοποννήσου από το Έργο SoilPro Αλέξανδρος Χαραλάμπους Living.
Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΕΧ ΑΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Ε.Υ.Σ.Σ.Α.Α.Π. Βόλος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;) φαινόμενα” [Kerlihger 1973: 11 και Cohen & Manion 1997: 15] Τρία χαρακτηριστικά της έρευνας: 1. Η έρευνα είναι συστηματική και ελεγχόμενη [Βασίζεται στο απαγωγικό – επαγωγικό μοντέλο]. 2. Η έρευνα είναι εμπειρική [Ο επιστήμονας στρέφεται στην εμπειρία για επαλήθευση]. 3. Η έρευνα (αυτο)διορθώνεται. [Διαθέτει (εσωτερικούς & εξωτερικούς) ελεγκτικούς μηχανισμούς επιστημονικής εγκυρότητας και επάρκειας]

Ο καθορισμός του προβλήματος προσδιορισμός των στόχων διατύπωση του προβλήματος οριοθέτηση του προβλήματος σκοπός της έρευνας

Καθορισμός Δείγματος [Μέθοδοι & Τεχνικές Δειγματοληψίας] Προσδιορισμός των εννοιών Επιλογή Μεθόδων Επεξεργασίας Ερευνητικού Υλικού Ερευνητικά Ερωτήματα Επισκόπηση της βιβλιογραφίας Γενικές Υποθέσεις Εργασίας Ειδικές Υποθέσεις Εργασίας Επιλογή Μεθόδου Τεχνικές Άντλησης Ερευνητικών Δεδομένων Έλεγχος Υποθέσεων Εργασίας Θεωρητικό Πλαίσιο Μεθοδολογία

Επιμέλεια Εμπειρικού Υλικού Επεξεργασία Εμπειρικού Υλικού Σχεδιασμός Εργαλείου Πιλοτική Έρευνα Βελτιώσεις Κύρια Έρευνα Ανάλυση Εμπειρικού Υλικού Συγγραφή Δημοσίευση Κωδικογράφηση Κωδικοποίηση

C ontext Evaluation: Αξιολόγηση Περιεχομένου I nput Evaluation: Αξιολόγηση Εισροών P rocess Evaluation: Αξιολόγηση Διαδικασίας P roduct Evaluation: Αξιολόγηση Προϊόντων Το μοντέλο αξιολόγησης CIPP βασίζεται στην άποψη ότι ο σημαντικότερος σκοπός της αξιολόγησης είναι η βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων μιας παρέμβασης. Αποσκοπεί στο να βοηθήσει τους συντελεστές [ομάδα επιτελικού σχεδιασμού και υλοποίησης και προσωπικό γραμματειακής, διοικητικής & τεχνικής υποστήριξης] στην επίτευξη των στόχων μέσω: (α) της συστηματικής συλλογής αξιόπιστων πληροφοριών αναφορικά με τους στόχους, τις επιδιώξεις και τα αποτελέσματα της παρέμβασης και (β) της αξιοποίησης των πληροφοριών, με στόχο τη βελτίωση των δεικτών αποτελεσματικότητας.

Έντεκα (11) κρίσιμοι άξονες: 1.Το θεσμικό πλαίσιο. 2.Η δομή & η διάρθρωση του Προγράμματος Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. 3.H οργάνωση & το περιεχόμενο των Προγραμμάτων Προπτυχιακών Σπουδών. 4.Οι προτεινόμενες από το Πρόγραμμα διδακτικές προσεγγίσεις. 5.Το προφίλ του επιστημονικού δυναμικού σε κάθε Πρόγραμμα Σπουδών. 6.Το προφίλ των φοιτητών σε κάθε Πρόγραμμα Σπουδών. 7.Το προφίλ των αποφοίτων για τα Προγράμματα Σπουδών που ενδιαφέρουν. 8.Οι υποδομές των Τμημάτων που υλοποιούν Αναμορφωμένα Προγράμματα Σπουδών 9.Η εισαγωγή και εφαρμογή διαδικασιών που θα εξασφαλίσουν τη συνεχή αναμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών. 10.Η ενίσχυση των Τμημάτων σε σπουδές Τεχνολογίας Πληροφορίας & Επικοινωνιών, με ταυτόχρονη αξιοποίηση των μεθοδολογιών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σύγχρονου και εύκολα επικαιροποιήσιμου εναλλακτικού (ψηφιακού) υλικού. 11.Η συνέργεια του Έργου με άλλα Έργα.

Ως γενικά κριτήρια αξιολόγησης του Προγράμματος θα χρησιμοποιηθούν: 1.η καταλληλότητα των στόχων αναφορικά με τις ανάγκες και τα προβλήματα 2.η αποτελεσματικότητα του Προγράμματος ως προς τους στόχους του 3.η αποδοτικότητα των πόρων 4.η χρησιμότητα των προϊόντων, αποτελεσμάτων, επιπτώσεων ως προς τις ανάγκες και τα προβλήματα 5.η βιωσιμότητα και η διάρκεια των αποτελεσμάτων και των επιπτώσεων 6.η συνοχή των ενεργειών 7.η συνέργεια των επιμέρους δράσεων & Έργων 8.η πολλαπλασιαστικότητα των αποτελεσμάτων

Ειδικότερα: Αναφορικά με την Αξιολόγηση Περιεχομένου (C) προβλέπονται ενέργειες: εξέτασης των στρατηγικών στοχεύσεων του Προγράμματος διερεύνησης των αναγκών του πληθυσμού – στόχου για παρέμβαση στις περιοχές εστίασης του ενδιαφέροντος βιβλιογραφικής καταγραφής αναλόγων σχεδίων, αποδόμηση και αξιοποίηση των στοιχείων για οποία ανιχνεύεται υψηλός βαθμός συνάφειας με το πλαίσιο της συγκεκριμένης παρέμβασης ανάλυσης των ευρύτερων (εκπαιδευτικών) πολιτικών στις οποίες εντάσσεται η συγκεκριμένη παρέμβαση και καταγραφή των αναμενόμενων δυσκολιών και θεσμικών εμποδίων Αναφορικά με την Αξιολόγηση των Εισροών (Ι) προβλέπονται ενέργειες όπως: η επισκόπηση παρόμοιων προγραμμάτων και πρακτικών η διάγνωση των περιορισμών που θέτουν οι συνθήκες υλοποίησης του Προγράμματος η εξέταση από την πλευρά των δομών που αξιολογούνται εναλλακτικών στρατηγικών και δράσεων

Αναφορικά με την Αξιολόγηση της Διαδικασίας (P) προβλέπονται ενέργειες όπως: η εξέταση της πορείας του Προγράμματος ως προς την υλοποίηση των στόχων του καταγραφή των προβληματικών ενεργειών η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των επιμέρους δομών και μηχανισμών η συστηματική παρακολούθηση των δεικτών μέτρησης η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της Κεντρικής Δράσης από τους φοιτητές και τους διδάσκοντες των Τμημάτων που υλοποιούν κάθετες δράσεις Αναφορικά με την Αξιολόγηση του αποτελέσματος (P) προβλέπονται ενέργειες όπως: η (αρχική) εκτίμηση της επάρκειας και ποιότητας των τελικών προϊόντων του Προγράμματος η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων η τήρηση των ενεργειών προβολής και δημοσιότητας των (επιμέρους) Δράσεων η αποτύπωση των αποτελεσμάτων υλοποίησης των κάθετων (τμηματικών) έργων, με βάση Περιοδικές Εκθέσεις Υλοποίησης

Στα πλαίσια των παραπάνω σχεδιάζονται: (α) έρευνα (ποιοτική και ποσοτική) στους φοιτητές των Τμημάτων τα οποία υλοποιούν κάθετες δράσεις Αναμόρφωσης του Προγράμματος Προπτυχιακών τους Σπουδών, (β) έρευνα (ποιοτική και ποσοτική) στους διδάσκοντες των Τμημάτων τα οποία υλοποιούν κάθετες δράσεις Αναμόρφωσης του Προγράμματος Προπτυχιακών τους Σπουδών, (γ) έρευνα (αρχειακή) στις γραμματείες των Τμημάτων που υλοποιούν κάθετες δράσεις Αναμόρφωσης του Προγράμματος Προπτυχιακών τους Σπουδών και ανάλυση δεδομένων του φοιτητολογίου, (δ) επιτόπιες επισκέψεις. Επιδιώκεται (εκτός των άλλων)… (α) η ποιοτική και ποσοτική αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της Κεντρικής Δράσης από τους φοιτητές και τους διδάσκοντες των Τμημάτων που υλοποιούν κάθετες δράσεις Αναμόρφωσης του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών (υπηρεσίες υποστήριξης και ανάπτυξης λογισμικού, δικτυακού τόπου, αναπαραγωγή και διάχυση εκπαιδευτικού υλικού, σχεδίαση έντυπου υλικού) (β) η εκτίμηση και αξιολόγηση της επισκεψιμότητας των δικτυακών τόπων και άντλησης εκπαιδευτικού υλικού (γ) η γενική αποτίμηση των αποτελεσμάτων που επιτεύχθησαν τόσο από την Κεντρική Δράση, όσο και από τις κάθετες.