Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας ΕΤΠΕ 2004 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου 12 Φεβρουαρίου 2003 Παρουσίαση Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύου.
© Stelios Kavadias & Manos Tentzeris To «δίλημμα του εκπαιδευόμενου» και ο ρόλος της τεχνολογίας στη δια βίου εκπαίδευση Νέες τεχνολογίες στη δια βίου.
Ανάπτυξη Διαδραστικών Συστημάτων
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ανίχνευση απαιτήσεων χρηστών για υπηρεσίες ψηφιακών βιβλιοθηκών μέσα από ποιοτικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις Άγγελος Μητρέλης 1, Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος.
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Εργαστηριακή Εκπαίδευση με χρήση του Διαδικτύου
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
CSCL Workshop ΑΘΗΝΑ, 2 Οκτωβρίου 2004 Εφαρμογή και αξιολόγηση πρακτικών συνεργατικής μάθησης στην εξ-αποστάσεως εκπαίδευση Θανάσης Νταραντούμης Open University.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΑ (Α.Μ.:1022) ΠΑΠΟΥΤΣΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (Α.Μ.:1062) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ : ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Εισαγωγικά Θέματα WWW Διαδικαστικά του μαθήματος 2007 – 2008.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
Ηλεκτρονικά μαθήματα στο Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ. Απρίλιος 2010
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Εργαστήριο 2 : Scratch (Μέρος 2ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΨΥΧΑΣ Ε. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Επίβλεψη συνεργατικών δραστηριοτήτων με Ταμπλέτα
Το κόστος Ποιότητας    
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΒΟΥΡΗΣ, κ.ά., PYTHON, Εισαγωγή στους υπολογιστές, ΠΕΚ 2016,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΒΟΥΡΗΣ, κ.ά., PYTHON, Εισαγωγή στους υπολογιστές, ΠΕΚ 2016,
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΒΟΥΡΗΣ, κ.ά., PYTHON, Εισαγωγή στους υπολογιστές, ΠΕΚ 2016,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας ΕΤΠΕ 2004 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Μελέτης Μαργαρίτης Νικόλαος Αβούρης, Βασίλης Κόµης Πανεπιστήμιο Πατρών

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Δομή παρουσίασης Εισαγωγή – Πλαίσιο έρευνας Το Synergo Ο δείκτης «Συμμετρίας της Συνεργασίας» Μελέτη πεδίου Συμπεράσματα

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Πλαίσιο έρευνας Η ανάγκη για παροχή ανάδρασης στα πλαίσια μιας συγχρονης συνεργασίας μέσω υπολογιστή (Muehlenbrock και Hoppe, 1999, Soller και Lesgold, 2003) Ανάδραση για την κατάσταση της συνεργασίας. Αναγνώριση δυσκολιών και αδιεξόδων (Gutwin and Greenberg 2000)

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Synergo 1.Περιβάλλον υποστήριξης σύγχρονης συνεργασίας 2.Περιέχει εργαλεία ανάλυσης και οπτικοποίησης της συνεργασίας 3.Χρήση δεικτών σε on-line κατάσταση αλλά και σε off-line ανάλυση

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Χρήση του Synergo Χρήση από ομάδες των 2-5 ατόμων για τη δημιουργία διαγραμματικών αναπαραστάσεων (Concept Maps, Data Flow Diagrams, ERDs etc.) Χρήση του τόσο από ομάδες εκ του σύνεγγυς όσο και από ομάδες εξ αποστάσεως (βλ. Xenos et al., ICALT2004)

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Synergo – Περιβάλλον συνεργασίας Κοινόχρηστος χώρος διάλογος Βιβλιοθήκη οντοτήτων Δείκτης συνεργασίας

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Ο δείκτης Συμμετρίας της Συνεργασίας (1/2) Ως «δείκτη συµµετρίας της συνεργασίας» ορίζουµε το µέγεθος εκείνο το οποίο περιγράφει το ισοβαρές ή ετεροβαρές της αλληλεπίδρασης των συµµετεχόντων στον κοινόχρηστο χώρο και της λεκτικής επικοινωνίας.

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Ο δείκτης Συμμετρίας της Συνεργασίας (2/2) (1) Η συνεισφορά του κάθε χρήστη A i σε κάθε αντικείμενο O (2) Ο δείκτης ιστορίας (HF) κάθε αντικειμένου (3) Ο δείκτης συνεργασίας (CF Ο ) κάθε αντικειμένου (4) Ο συνολικός Δείκτης Συνεργασίας (CF)

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Μελέτη πεδίου (1/2) 33 φοιτητές του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών 11 τριμελείς ομάδες 6 ομάδες ΜΕ επίγνωση του δείκτη συμμετρίας 5 ομάδες ΧΩΡΙΣ επίγνωση του δείκτη συμμετρίας

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Μελέτη πεδίου (2/2) Δραστηριότητα: Η αξιολόγηση ευχρηστίας συγκεκριμένου δικτυακού τόπου: –Δημιουργία διαγράμματος καταστάσεων (State Transition Diagram) –Επισύναψη ευχρηστικών προβλημάτων Στόχος της έρευνας: Η επίδραση της επίγνωσης του δείκτη στην ποιότητα της συνεργασίας

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Synergo – Περιβάλλον συνεργασίας Δείκτης συμμετρίας συνεργασίας

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Αποτελέσματα Σηµαντική διαφορά ως προς τις δύο οµάδες (t-test: p=0,0423<0,05) Οµάδα A: Υποοµάδες ΜΕ επίγνωση του δείκτη Οµάδα B: Υποοµάδες ΧΩΡΙΣ επίγνωση του δείκτη 38 %36 % 41 %47 % 48 %34 % 49 %37 % 52 %26 % 43 % Μ.Ο. = 45 %Μ.Ο. = 36 %

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Επίδραση στη συνεργασία Η συζήτηση για το δείκτη δεν ξεπέρασε το 5% των ανταλλαγέντων µηνυµάτων Η λεκτική επικοινωνία ήταν ουσιαστική και αφορούσε στην αντιµετώπιση του προβλήµατος

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Συμπεράσματα – Επόμενοι στόχοι Θετική επιρροή της αυτο-επίγνωσης της ομάδας στη συνεργασία Ουσιαστική συνεργασία με γνώμονα την επίλυση του προβλήματος Καλύτερη υποστήριξη της αυτο- επίγνωσης Παροχή ανάδρασης μέσω μυνημάτων

ΕΤΠΕ / 14 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας Αναφορές Margaritis M., Avouris N., Komis V., (2004), Μethods and Tools for representation of Collaborative Learning activities. Proc. ETPE 2004, September 2004, Athens. Muehlenbrock, M., and Hoppe, U. (1999). Computer supported interaction analysis of group problem solving. Proc. CSCL 1999 Conference, Palo Alto, CA: Stanford University, Soller, A., and Lesgold, A. (2003). A Computational Approach to Analyzing Online Knowledge Sharing Interaction. Proc. of AI in Education 2003, Sydney, Australia, Gutwin, C., Greenberg, S (2000), The Mechanics of Collaboration: Developing Low Cost Usability Evaluation Methods for Shared Workspaces. Proc. WETICE 2000, Gaithersburg, MD, IEEE Comp. Soc., Άρθρα και λογισμικό βρίσκονται στη διεύθυνση