3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθαίνω για τη νέα μορφή γρίπης Α(Η1Ν1)
Advertisements

ΓΡΙΠΠΗ «ΤΩΝ ΧΟΙΡΩΝ» από ιό τύπου Α/Η1Ν1- ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
Υπάρχει τρόπος προστασίας; Καραμήτσιου Όλγα Παιδίατρος
Μαθαίνω για την νέα μορφή γρίπης Α (H1N1)
KΑΘΑΡΙΣΜΟΣ & ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ
Στο διάλειμμα.
Dr. Παναγιώτης Πανουργιάς Παθολόγος Γαστρεντερολόγος Ιατρός Εργασίας
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Νέος Ιός της Γρίπης Α(Η1Ν1)
ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Γρίπη Θωμάς Αρμένης-Κωνσταντίνος Μυτιληνέλης Γ1’ Εργασία Βιολογίας.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΝΕΑΣ ΓΡΙΠΗΣ Α/Η1Ν1Ν Διεύθυνση Υγείας Ν.Α.Μ.
γράφτηκε από τη Νάου Χριστοδούλη
Εργασία στην Οικιακή Οικονομία Βασίλης Λαμπρινος Α1
Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες
Νέα Γρίπη Α(Η1Ν1)v και Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Τρόποι Εξοικονόμησης Ενέργειας
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Εργασία βιολογίας Κων/νος Πετρίδης Γ2
1 Υγεία και Ασφάλεια - Περιβάλλον. 2 Στόχοι Μαθήματος Τα κύρια σωματικά προβλήματα που σχετίζονται με την χρήση του Η/Υ Κανόνες υγείας και ασφάλειας Χρήση.
Πως μεταδίδεται η ασθένεια
EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ ΤΩΝ ΠΤΗΝΩΝ Πώς να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, την οικογένειά μας, την κοινότητα Λοιπές Πληροφορίες.
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
«Τρόποι εξοικονόμησης
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Η νέα γρίπη Η1Ν1 και η αντιμετώπισή της στο σχολείο
ΝΕΑ ΓΡΙΠΗ: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Στεγνη περιποιηση του χεριου
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
ΓΡΙΠΗ Η γρίπη είναι μια μεταδοτική ασθένεια στα πτηνά και τα θηλαστικά και προκαλείται από ιούς RNA της οικογένειας των Ορθοβλεννοϊών. Στους ανθρώπους.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
Υγιεινή Φροντίδα Γεννητικών Οργάνων
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Κλείσιμο 10 Δημ. Σχολείο Χαλκίδας
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚHΣΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΔΙΕΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΟΥ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ Α(Η1Ν1)
Ενότητα: 1 - Τεχνολογία του Φλαμπέ
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
Μπάνιο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2016
ΜΑΡΙΑ ΝΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.  Υγεία: η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας.
Νέα Γρίπη Α(Η1Ν1)ν Νοέμβριος 2009 Αποστολίδου Ν. Ευτέρπη Παθολόγος-Εντατικολόγος Δ/ντρια ΜΕΘ.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΧΕΡΙΑ ΚΑΘΑΡΑ…ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!
Ελεγχοσ ζωτικων σημειων
ΧΕΡΙΑ ΚΑΘΑΡΑ…ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!
-Προσεκτική προετοιμασία και κατανόηση του πειράματος πριν την εκτέλεσή του.
Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμων παρασκευασμάτων ανθρωπίνων ιστών.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Πέρα από το πλύσιμο του σώματος, πρέπει να φροντίζουμε επίσης και να κρατούμε σε καθαρή και υγιεινή κατάσταση και κάποια επιμέρους.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΧΕΡΙΩΝ Μάριος Βαμβακάρης.
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Νέα Γρίπη Α(Η1Ν1)v και Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΑΥΤΙ ΜΥΤΗ ΣΤΟΜΑ ΜΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΤΟΥΣΑ
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α. Η γρίπη… αυτό το τέρας 3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α.

Αποφεύγουμε τις σωματικές επαφές Αγκαλιές Φιλιά Χειραψίες

Δεν καθόμαστε κοντά Τοποθετούμε τα θρανία μας όσο μακριά επιτρέπει η αίθουσα

Δεν ανταλλάσουμε προσωπικά αντικείμενα Η ανταλλαγή προσωπικών αντικειμένων όπως στυλό, μολυβιών, τετραδίων βοηθά στη μετάδοση του ιού.

Δεν αγγίζουμε στόμα, μάτια, μύτη Εάν χρειαστεί να ξύσουμε μάτια ή μύτη, χρησιμοποιούμε πάντα χαρτομάντιλο, το οποίο αμέσως μετά πετάμε στο καλάθι.

Δεν φτερνιζόμαστε και δεν βήχουμε στα χέρια μας Εάν χρειαστεί να βήξουμε ή να φταρνιστούμε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε χαρτομάντιλο, το οποίο πετάμε αμέσως στο καλάθι.

Χρησιμοποιούμε τον αγκώνα μας Εάν δεν έχουμε χαρτομάντιλο ή δεν προλάβουμε να το χρησιμοποιήσουμε, φτερνιζόμαστε ή βήχουμε στον αγκώνα μας.

Πλένουμε συχνά τα χέρια μας Χρησιμοποιούμε πάντοτε σαπούνι Σκουπιζόμαστε πολύ καλά με χαρτί.

Κάθε διάλειμμα ανοίγουμε πόρτες, παράθυρα και αποφεύγουμε τους κλειστούς χώρους

Δεν αγγίζουμε τα πόμολα Αποφεύγουμε να αγγίζουμε αντικείμενα τα οποία χρησιμοποιούνται από πολλά χέρια.

Δεν αγγίζουμε την κουπαστή Αποφεύγουμε να αγγίζουμε αντικείμενα τα οποία χρησιμοποιούνται από πολλά χέρια.

Βγαίνουμε στην αυλή σε κάθε διάλειμμα Σε κάθε διάλειμμά βγαίνουμε στην αυλή για να πάρουμε καθαρό αέρα και αποφεύγουμε το συνωστισμό με πολλά άτομα.

Πλένουμε σωστά τα χέρια μας Τις παλάμες Τους καρπούς Ανάμεσα στα δάχτυλα Τους αντίχειρες Ξύνουμε με τα νύχια την παλάμη Ξεπλένουμε πολύ καλά Σκουπίζουμε με χαρτί τα χέρια.

Δεν ξαναπιάνουμε την βρύση Αφού τελειώσουμε το πλύσιμο των χεριών κλείνουμε τη βρύση χρησιμοποιώντας χαρτί και αποφεύγουμε να την ξαναπιάσουμε.

Δεν πίνουμε νερό από την βρύση με το στόμα ή το χέρι

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας. Καλή σχολική χρονιά. Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας. Καλή σχολική χρονιά.