ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η Αξιολόγηση στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ Καθηγήτρια, Αντιπρύτανις Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού,
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΟΠΣ της δομής ΔΑΣΤΑ Ιφιγένεια Φουντά, ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Πληροφοριακό Σύστημα ΜΟ.ΔΙ.Π ΕΚΠΑ
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Η χρησιμότητα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της ΜΟΔΙΠ για την πανεπιστημιακή κοινότητα του ΑΠΘ: Το παράδειγμα της Κεντρικής Βάσης Βιβλιογραφικών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ
ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Βαςικα Οροςημα για την Εφαρμογη του Νομου ΓΙΑ ΤΑ Α.Ε.Ι.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

2 Στόχος πληροφοριακού συστήματος Υποστήριξη διαδικασιών υπολογισμού δεικτών ποιότητας Αξιοποίηση υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων Αυτοματοποιημένες διαδικασίες αξιολόγησης, ευέλικτες και στο μικρότερο δυνατό κόστος Ενημέρωση σχετικά με τους υπολογιζόμενους δείκτες ποιότητας Αποθήκευση και ταξινόμηση δεδομένων

3 Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος Χρήση τεχνολογίας ανοιχτού κώδικα:  Περισσότερος χρόνος στην ανάπτυξη  Καλύτερη προσαρμοστικότητα στις εκάστοτε ανάγκες/συνθήκες, ευκολότερη προσθήκη νέων υπηρεσιών, απόκτηση τεχνογνωσίας Ταυτοποίηση χρηστών βασισμένη στο σύστημα γραμματειακής υποστήριξης (ΠΥΘΙΑ) Δημιουργία χρηστών και στοιχείων ταυτοποίησης (username/password) για όσους δεν είχαν χαρακτηριστικά πρόσβασης στο σύστημα ΠΥΘΙΑ

4 Τοπολογία πληροφοριακού συστήματος

5 Είσοδοι δεδομένων Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια:  Προς μέλη των τμημάτων του Ιδρύματος: Υπευθύνου Μαθήματος Ατομικών στοιχείων διδασκόντων Υπευθύνου ερευνητικού εργαστηρίου Προϊσταμένου Τμήματος

6 Είσοδοι δεδομένων Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια:  Προς Υπηρεσίες του Ιδρύματος: Προϊσταμένου Γραμματείας Προϊσταμένου Βιβλιοθήκης Προϊσταμένου Γραμματείας της Συνέλευσης του Ιδρύματος Προϊσταμένου Γραμματείας του Συμβουλίου του Ιδρύματος Προϊσταμένου Γυμναστηρίου Προϊσταμένου Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας Προϊσταμένου Οικονομικής Υπηρεσίας Προϊσταμένου Πληροφορικής Υποδομής Προϊσταμένου Φοιτητικής Μέριμνας Προϊσταμένου Πρακτικής Άσκησης Προϊσταμένου Τεχνικής Υπηρεσίας Προϊσταμένου Τμήματος Δημοσίων - Διεθνών Σχέσεων Προϊσταμένου Τμήματος Εκδόσεων / Εκτυπώσεων Προϊσταμένου Τμήματος Ξένων Γλωσσών Προϊσταμένου Τμήματος Προμηθειών Προϊσταμένου Τμήματος Προσωπικού Προϊσταμένου του Γραφείου Διασύνδεσης

7 Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια:  Προς φοιτητές: Αξιολόγησης υπηρεσιών προς τους φοιτητές του ιδρύματος  Προς αποφοίτους: Αποφοίτων του Ιδρύματος Είσοδοι δεδομένων

8 Έντυπα ερωτηματολόγια:  Αξιολόγησης Θεωρητικού μαθήματος  Αξιολόγησης Εργαστηριακού μαθήματος  Αξιολόγησης Θεωρητικού μαθήματος σε αγγλική γλώσσα (Erasmus κλπ) Είσοδοι δεδομένων

9 Έντυπα ερωτηματολόγια

10 Έντυπα ερωτηματολόγια Πλεονεκτήματα:  Ενεργή συμμετοχή φοιτητών στην αξιολόγηση  Συμμετοχή από φοιτητές που παρακολουθούν τις διαλέξεις του μαθήματος  Αξιολόγηση την ώρα του μαθήματος και όχι μεταγενέστερα  Πλήρης ανωνυμία Μειονεκτήματα:  Χρονοβόρα διαδικασία σάρωσης (30 μέρες για ερωτηματολόγια)  Αυξημένο κόστος

11 Στατιστική επεξεργασία – Δείκτες ποιότητας Για τα έντυπα ερωτηματολόγια ορίστηκαν οι παρακάτω 11 δείκτες: 1 - Σαφήνεια στόχων μαθήματος 2 - Ύλη και διδακτικό υλικό 3 - Καταλληλότητα εξαμήνου 4 - Χρήση ασκήσεων 5 - Διαφάνεια εξεταστικών κριτηρίων 6 - Χρήση εργασιών 7 - Ποιότητα διδασκαλίας 8 - Συνέπεια διδάσκοντα 9 - Προσιτός στους φοιτητές 10 - Συμμετοχή στη διδασκαλία 11 - Ατομική μελέτη Ορισμοί: Ρόλος μαθήματος στο πρόγραμμα σπουδών Διδάσκοντας Φοιτητής

12 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Πλήθος μαθημάτων Πλήθος ερωτηματολογίων που καταχωρήθηκαν Μέσο ποσοστό συμμετοχής φοιτητών Θεωρία % Εργαστήριο % Σύνολο Τμήματα που συμμετείχαν στην αξιολόγηση:20 (Οι δείκτες ποιότητας υπολογίστηκαν με βάση τη στρογγυλοποιημένη μέση τιμή) Αποτελέσματα αξιολόγησης χειμερινού εξαμήνου

13 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Πλήθος μαθημάτων Πλήθος ερωτηματολογίων που καταχωρήθηκαν Μέσο ποσοστό συμμετοχής φοιτητών Θεωρία % Εργαστήριο % Σύνολο Τμήματα που συμμετείχαν στην αξιολόγηση:21 (Οι δείκτες ποιότητας υπολογίστηκαν με βάση τη στρογγυλοποιημένη μέση τιμή) Αποτελέσματα αξιολόγησης εαρινού εξαμήνου

14 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Portal Υπηρεσιών προς καθηγητές / προισταμένους τμημάτων

15 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Portal Υπηρεσιών προς καθηγητές / προϊσταμένους τμημάτων

16 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Υπηρεσία συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης Δικτυακή φόρμα συμπλήρωση της έκθεσης (δυνατότητες αποθήκευσης - εκτύπωσης κλπ) Συγκεντρώνει δεδομένα από όλα τα παραπάνω ερωτηματολόγια, προβολή βοηθητικών κειμένων. Ενιαία μορφή εκθέσεων Δημιουργία αρχείου εκθέσεων Μελλοντικά, αυτοματοποιημένη αποστολή στην ΑΔΙΠ

17 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Υπηρεσία συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης (ΟΜΕΑ)

18 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Υπηρεσία συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης (ΟΜΕΑ)

19 Μελλοντικές προεκτάσεις Εξαγωγή δεικτών ποιότητας σε μορφή ΧΜL προς το πληροφοριακό σύστημα της ΑΔΙΠ Επέκταση της διασύνδεσης πληροφοριακών συστημάτων του ιδρύματος για την εισαγωγή πρωτογενών δεδομένων (πχ ειδικού λογαριασμού, βιβλιοθήκης κλπ) Αναθεώρηση βελτίωση ερωτηματολογίων Φόρμα συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης ιδρύματος

20 Ερωτήσεις