Παρίσι: Πόλη Τέχνης και Πολιτισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
Advertisements

Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ ΚΤΙΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΑξιοθΕατα τηΣ ΕυρΩπηΣ.
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Eiffel Tower Έλενα Γεωργιάδου Έλενα Γεωργιάδου.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
«ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ» Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 Δευτέρα 28 Νοεμβρίου :00 μμ 12:00 μμ Το Πολυμέρειο Λύκειο.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
project: οψεις της ψυχολογιας
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Η σχολή μας, ιδιαίτερα λόγω γεωγραφικής τοποθέτησης, επέλεξε να ασχοληθεί με την τοπική ιστορία του Ιδαλίου ( αρχαίου και σύγχρονου)
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΡΙΣΜΟΙ-ΠΕΡΙΟΔΟΙ-ΕΠΟΧΕΣ
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΓΑΛΛΙΑ. ΓΑΛΛΙΑ Γαλλία Γαλλία Γαλλία Γαλλία Πρωτεύουσα: Παρίσι Γλώσσα: Γαλλικά Πληθυσμός: Νόμισμα: Ευρώ.
Η Γαλλία και το Παρίσι. Παρίσι Το Παρίσι γνωστό και ως η Πόλη του Φωτός από τότε που φωτίστηκαν οι κύριες λεωφόροι του με φανούς γκαζιού το 1828, είναι.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Αξιοθέατα και μνημεία των λαών της Ευρώπης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού ΣΤ’2.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Παρίσι … η πόλη του φωτός…. Μενού Επιλογών  Πληροφορίες για το Παρίσι Πληροφορίες για το Παρίσι  Λούβρο Λούβρο  Αψίδα του Θριάμβου Αψίδα του Θριάμβου.
ΓΑΛΛΙΑ. Εθνικό σύνθημα: Liberté, Égalité, Fraternité Ελευθερία, Ισότητα, Αδερφοσύνη Εθνικός ύμνος: La Marseillaise (Η Μασσαλιώτιδα) Σημαία της Γαλλίας.
Η χώρα που διάλεξα να σας παρουσιάσω είναι η Γαλλία.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΑθητησ: Αλεξανδρος Ντατσης Υπευθυνη καθηγητρια: Κωνσταντινα μαλαμου
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΠΑΡΙΣΙ Η πόλη του φωτός….
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Αξιοθέατα της Ευρώπης Μαρία & Άννα-Μαρία.
Ερευνητική Εργασία Η ιστορία του νομού Σερρών Β΄ τετράμηνο
Χριστόδουλος Νικηφόρου Ε΄τάξη
ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΠΑΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
28. Οι Έλληνες: Ένας λαός με μεγάλη και συνεχή ιστορία
Κεφάλαιο 1 Ο Πολιτισμός των Ελλήνων. Τι είναι πολιτισμός; Πολιτισμός είναι οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος, δηλαδή η γλώσσα, η παιδεία, η θρησκεία, οι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρίσι: Πόλη Τέχνης και Πολιτισμού 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ Παρίσι: Πόλη Τέχνης και Πολιτισμού Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Σχ. Έτος 2011-12 Α’ Τετράμηνο

Κριτήρια επιλογής του θέματος Το ενδιαφέρον των μαθητών για την ιστορία και τον πολιτισμό της Γαλλίας, όπως αυτό πηγάζει από τα μαθήματα της Ιστορίας, της φιλοσοφίας, της Γαλλικής γλώσσας κ.τ.λ. που διδάσκονται στο σχολείο. Και ειδικότερα, το ενδιαφέρον για τη γαλλική τέχνη, όπως αυτή αποτυπώνεται πάνω στα μνημεία της λαμπερής πρωτεύουσας που μαγνητίζουν πλήθος επισκεπτών από όλο τον κόσμο.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να γνωρίσουν οι μαθητές την αξία των μνημείων κάθε χώρας, ξεκινώντας από εκείνα μιας λαμπερής πόλης που εντυπωσιάζουν και γοητεύουν κάθε επισκέπτη. Να δουν ότι τα δημιουργήματα μιας συγκεκριμένης κοινωνίας σε μια ορισμένη εποχή εκφράζουν τις αξίες, τα ιδεώδη, τις γνώσεις και τις δυνατότητες και γενικά τον τρόπο ζωής των ανθρώπων που τα δημιούργησαν, αποτελώντας έτσι την πλέον αξιόπιστη ιστορική πηγή.

Να γοητευτούν από την αισθητική απόλαυση που προσφέρουν και να καταλάβουν ότι όσο πιο λαμπρός είναι ο πολιτισμός που τα δημιούργησε τόσο πιο μεγάλη είναι η ακτινοβολία τους και η επίδρασή τους στη μεταγενέστερη αρχιτεκτονική και τέχνη γενικότερα. Κατανοώντας λοιπόν την αξία τους, να αποκτήσουν συνείδηση των αξιών της κληρονομιάς και να νιώθουν έτσι πάντα την ανάγκη να τα προστατεύουν. .

Μεθοδολογία της ερευνητικής εργασίας Βιβλία Διαδίκτυο Έρευνα εκτός σχολείου. Επίσκεψη-φωτογράφιση αξιοθέατων της πόλης μας που δέχτηκαν την επιρροή της γαλλικής τεχνοτροπίας της εποχής τους Ερωτηματολόγιο Κατασκευή αφίσας

Το Παρίσι του χθες Πύργος του Άιφελ Παναγία Παρισίων Βερσαλλίες Λούβρο

Το Παρίσι του σήμερα Λα Τούρ Μονπαρνάς Λα Ντεφάνς Λα Βιλέτ Μπομπούρ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 3ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων (‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ’) Υπεύθυνη: κα. Χασιώτη Ομάδα 1η : Μπουκουβάλας Αριστείδης Μπουλογεώργου Χριστίνα Νίκα Σωτηρία Παρθένης Αριστείδης

1> Ποιο μνημείο είναι σήμα κατατεθέν του Παρισιού ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: 1> Ποιο μνημείο είναι σήμα κατατεθέν του Παρισιού Ο Πύργος του Άιφελ. Η Παναγία των Παρισίων. Η αψίδα του θριάμβου. 2> Ποιο από τα παρακάτω έργα τέχνης βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου; Η Γκουέρνικα. Η Αφροδίτη της Μήλου. Τα ελγίνεια Μάρμαρα. 3> Γιατί το Παρίσι ονομάζεται «Πόλη του Φωτός», κατά τη γνώμη σας; Για τα μνημεία που διαθέτει. Για τις ριζοσπαστικές ιδέες στην εποχή του Διαφωτισμού. Γιατί οι κύριες λεωφόροι φωτίστηκαν με φανούς γκαζιού το 1828.

5>Τι μπορεί να προσφέρει στο σύγχρονο άνθρωπο η επίσκεψη στα 4>Αν σας δινόταν η ευκαιρία να επισκεφτείτε το Παρίσι, ποιο σημείο του Παρισιού θα επιλέγατε; τη Disneyland. τον Πύργο του Άιφελ. το Μουσείο του Λούβρου. 5>Τι μπορεί να προσφέρει στο σύγχρονο άνθρωπο η επίσκεψη στα μουσεία; Γνώση και εμπειρία. Αναδρομή στο παρελθόν. Δεν προσφέρει ουσιαστική μόρφωση.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Δόθηκαν ερωτηματολόγια σε μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων και σε μαθητές του 9ου Γυμνασίου Τρικάλων και κατόπιν στατιστικής ανάλυσης και επεξεργασίας των αποτελεσμάτων προέκυψαν τα επόμενα συμπεράσματα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Στην ερώτηση «Ποιο μνημείο είναι σήμα κατατεθέν του Παρισιού;»

Στην ερώτηση «Ποιο από τα παρακάτω έργα τέχνης βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου»

Στην ερώτηση «Γιατί το Παρίσι ονομάζεται πόλη του φωτός κατά την γνώμη σας;»

Στην ερώτηση «Αν σας δινόταν η ευκαιρία να επισκεφτείτε το Παρίσι, ποιο σημείο του Παρισιού θα επιλέγατε;»

Στην ερώτηση «Τι προσφέρει στον σύγχρονο άνθρωπο η επίσκεψη στα μουσεία».

Αξιολόγηση αποτελεσμάτων Συμπεράσματα από τα ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν από τους μαθητές του Γυμνασίου Οι μαθητές γνωρίζουν τα μνημεία του Παρισιού και θεωρούν ότι χάρη στην ακτινοβολία τους το Παρίσι ονομάζεται και «Πόλη του φωτός». Κρίνουν την επίσκεψη των μουσείων ωφέλιμη, διότι προσφέρει γνώση και εμπειρία καθώς συνδέει βιωματικά το σύγχρονο άνθρωπο με το παρελθόν του. Ωστόσο το ενδιαφέρον των μικρότερων μαθητών μονοπωλεί η επίσκεψη στη γνωστή σε όλους «Disneyland». Μάλλον το ενδιαφέρον των μαθητών ταυτίζεται με μια τουριστική διάθεση.

Συμπεράσματα από τα ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν από τους μαθητές του Λυκείου. Για τα μεγαλύτερα παιδιά φαίνεται ότι η επίσκεψη ενός μνημείου είναι εξ ίσου σημαντική με την επίσκεψη σε ένα θέρετρο με μεγάλη επισκεψιμότητα. Θεωρούν την επίσκεψη των μουσείων χρήσιμη, διότι αυτή αποτελεί πηγή γνώσης και άντλησης εμπειριών. Κρίνουν ότι τα μνημεία μπορούν να σφραγίσουν με τη δυναμικότητά τους έναν τόπο, όπως άλλωστε και οι σημαντικοί άνθρωποι που σφράγισαν με τις ιδέες τους την εποχή τους. Και στην περίπτωση αυτή το ενδιαφέρον των μαθητών χαρακτηρίζεται μάλλον επιφανειακό.

Η Τέχνη ταξιδεύει και εμπνέει Η Τέχνη δεν ανήκει μόνο στη χώρα που τη δημιούργησε.

Η επίδραση του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού στη Γαλλία Η περίπτωση του Λούβρου Η Αφροδίτη της Μήλου.

Ελληνικοί θησαυροί στο Λούβρο Η Νίκη της Σαμοθράκης

Ο Μέγας Αλέξανδρος στο Λούβρο Η έκθεση με θέμα «το βασίλειο της αρχαίας Μακεδονίας» εκτίναξε στα ύψη την επισκεψιμότητα του μουσείου(510.000χιλ. Επισκέπτες).

Γαλλικές Επιρροές σε αξιοθέατα της πόλης των Τρικάλων...

Γέφυρα Αλεξάνδρου Γ’ (Σηκουάνας Παρίσι) Κεντρική Γέφυρα Πλατείας Τρικάλων .

ΣΥΓΚΡΙΣΗ: Τα δυο αξιοθέατα είναι ηλικιακά όμοια Κατασκευάστηκαν την ίδια εποχή, 19ος αιώνας, στο Παρίσι, από Γάλλους Μηχανικούς Είναι κατασκευασμένα με τη διαρθρωτική τέχνη όπως και ο Πύργος του Άιφελ

Ο Σταθμός Κατασκευάστηκε από Γαλλική κατασκευαστική Εταιρεία το 1886. Υπεύθυνος ήταν ο κ. Λεσκάν. Ήταν μεγάλο όραμα του Χαρίλαου Τρικούπη. Στο τέλος της ανέγερσης απονεμήθηκε Αργυρός Σταυρός στον κ. Λεσκάν.

Συμπεράσματα - Προτάσεις Τα μνημεία ακτινοβολούν, μαγνητίζουν, μαγεύουν. Τα μνημεία κάθε πολιτισμού, διδάσκουν, εμπνέουν. Γι αυτό πρέπει να τα προσεγγίζουμε έχοντας συνείδηση της εποχής και του πολιτισμού που τα δημιούργησε. Πρέπει να τα θαυμάζουμε με στοχαστική διάθεση και όχι επιφανειακά, με τουριστική διάθεση. Πρέπει να μας συγκινούν και να μας προκαλούν προβληματισμό για την ανθρώπινη ύπαρξη και τον πολιτισμό. Η Προστασία τους είναι καθήκον όλων μας.