ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
EIE/06/075/SI From January 2007 to March 2009 Ενεργειακά δεδομένα, Συγκριτική Αξιολόγηση και Μέτρα Εξοικονόμησης Ενέργειας για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
Advertisements

ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ
ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΤΕΡΕΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
Ηλεκτροπνευματικά Συστήματα Αυτοματισμού
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
ΛΕΒΗΤΟΣΤΑΣΙΟ.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ.
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
Διαχωρισμός μιγμάτων.
Φαινόμενο θερμοκηπίου
TEST ΑΈΡΙΑ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ Εξωφυλλο ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΘΕΜΑ:ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
ΕΠΑΛ ΦΑΡΣΑΛΩΝ Τομέας Οχημάτων Τάξη Β’.
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Τι καθορίζει την φυσική κατάσταση ενός σώματος
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ - ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΑ
Πετρέλαιο.
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Γεωθερμία -Ορισμός Με τον όρο «Γεωθερμία» ορίζεται η εκμετάλλευση της ενέργειας από το εσωτερικό της γης από όπου με τη χρήση μιας γεωθερμικής αντλίας.
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΘΕΜΑ:ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
Τεχνολογία υγραεριοκίνησης και βασικά μαθήματα των Μηχανολόγων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Εναλλακτικοι τροποι θερμανσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ AΣΚΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΑΚΤΕΣ Ονοματεπώνυμο: Βλάχος Δημήτριος Α/Μ: Παρουσίαση Ροομέτρου Τύπου VORTEX.
ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
ΚΑΥΣΙΜΑ - ΚΑΥΣΗ Σαν καύσιμα έχει καθιερωθεί να ονομάζουμε όλα εκείνα τα υλικά τα οποία καίμε για να πάρουμε θερμότητα.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Ένα ταξίδι στον κόσμο των λαμπτήρων
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
ΤΕΙ ΑΜΘ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΕ
ΠΥΡΟΛΥΣΗ ΒΙΟΜΑΖΑΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΒΕΝΖΙΝΗ.
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Ο ρόλος των Δικτύων στην εποχή των πράσινων μεταφορών
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG Σπουδαστής: Μαρίνος Ανδρέου Επιβλέπων Καθηγητής:Ματζινος Παναγιωτης   ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013

Το υγραέριο LPG Το υγραέριο, το οποίο ονομάζεται διεθνώς και LPG (Liquified Petroleum Gas) σημαίνει Αέριο Πετρελαίου Υγροποιημένο, το οποίο αποτελεί ένα υποπαράγωγο στην διάρκεια της διύλισης του αργού πετρελαίου, σε θερμοκρασία και πίεση περιβάλλοντος που όμως βρίσκεται σε φάση αέρια και γίνεται υγρό σε πίεση 2 bar. Το LPG που χρησιμοποιείται στην κίνηση οχημάτων είναι ένα μίγμα από αέρια προπανίου και βουτανίου, τα χημικά χαρακτηριστικά των οπoίων δίνουν στα αυτοκίνητα καλές επιδόσεις σε όρους ισχύος, ελαστικότητας και λειτουργίας του κινητήρα.

Χαρακτηριστικά του LPG Το LPG, το υγροποιημένο βουτάνιο που περιέχεται στις γνωστές φιάλες camping gaz και το φωταέριο το οποίο αποτελείται από υγροποιημένα αέρια, προερχόμενα από απόσταξη λιθάνθρακα είναι γνωστοί τύποι υγραερίων. Έχει τα εξής χαρακτηριστικά: Είναι αέριο σε ατμοσφαιρικές συνθήκες Το σημείο βρασμού Προπανίου είναι: 42°C / Βουτανίου: 0.5°C Η αλλαγή αερίου LPG προκαλείται από την μείωση της θερμοκρασίας ή την αύξηση της πίεσης Έχει διαφορετική σύνθεση ανάλογα με τον καιρό (καλοκαιρινά/χειμερινά μείγματα). Ο όγκος αυξάνεται έως και 250 φορές κατά την εξάτμιση. Είναι άοσμο (προστίθεται άρωμα Μερκαπτάνης σε μικρή αναλογία για να είναι εύκολη η ανίχνευση σε τυχόν διαρροές).

ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ LPG Το LPG μπορεί να χρησιμοποιηθεί για: Θέρμανση χώρου και νερού Οικιακή χρήση Φωτισμό Παραγωγή ισχύος Βιομηχανική επεξεργασία και θέρμανση Τροφοδοσία αυτοκινήτων

Το μέλλον των μεταφορών με LPG To LPG αυτοκινητιστικής χρήσης κινεί ήδη 7 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη και με τις σωστές πολιτικές μπορεί να βοηθήσει την Ε.Ε. να επιτύχει τους στόχους της για τις οδικές μεταφορές. Στον πίνακα πιο κάτω φαίνεται ότι τα κινού­μενα με αέριο λεωφορεία είναι τώρα κάτι κοινό σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΜΕ LPG & CNG ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ (2002) ΧΏΡΑ ΑΡΙΘΜΌΣ ΛΕΩΦΟΡΕΊΩΝ Αυστρία (Βιέννη) 550 (ΜΑΝ) Τσέχικη Δημοκρατία 80 Δανία (Κοπεγχάγη) 270 Ισπανία (Βαλοντολίντ) 98 Γαλλία Παρίσι 130 Ιταλία 25 (ΡΑΡ) Ολλανδία (Ουτρέχτη) 150 Πολωνία 85 Ελλάδα ΚΝΟ) 414

Υποχρεωτικά εξαρτήματα εγκατάστασης LPG βάσει της οδηγίας ECE R67 Η δεξαμενή καυσίμου (ή φιάλη), Ο εξοπλισμός που προσαρτάται στη φιάλη, Ο υποβιβαστής πίεσης (πνεύμονας), Η αυτόματη βαλβίδα, Η χειροκίνητη βαλβίδα, Η διάταξη παροχής αερίου, Ο ρυθμιστής ροής αερίου, Η εύκαμπτη γραμμή σωληνώσεων καυ­σίμου. Η άκαμπτη γραμμή σωληνώσεων καυ­σίμου, Η μονάδα ή υποδοχή πλήρωσης, Η βαλβίδα ελέγχου ή βαλβίδα αντεπιστροφής, Η βαλβίδα εκτόνωσης της πίεσης (ανακουφιστική βαλβίδα), Η διάταξη εκτόνωσης της πίεσης (ενερ­γοποιούμενη από χη θερμοκρασία), Το φίλτρο, Ο αισθητήρας / δείκτης πίεσης ή θερμο­κρασίας, Η βαλβίδα υπερχείλισης, Η βαλβίδα υπηρεσίας, Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, Το αεροστεγές περίβλημα, Οι σύνδεσμοι, Ο ελαστικός σωλήνας εξαερισμού.

Τα απαραίτητα εξαρτήματα της υγραεριοκίνησης ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ

Τα απαραίτητα εξαρτήματα της υγραεριοκίνησης (2) ΠΟΛΥΒΑΛΒΙΔΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ – ΜΕΙΩΤΗΣ

Τα απαραίτητα εξαρτήματα της υγραεριοκίνησης (3) ECU - ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΜΠΕΚ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ Η κεντρική μονάδα ελέγχου υγραερίου (ECU) συνεργάζεται με τον εργοστασιακό εγκέφαλο του αυτοκινήτου έτσι ώστε όταν λειτουργεί με υγραέριο να παρέχει σωστή ποσότητα υγραερίου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα

Εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης για χρήση LPG (διπλό καύσιμο)

Χαρακτηριστικά πινακίδας έγκρισης τύπου δεξαμενής LPG Απαιτήσεις για έγκριση του εξοπλισμού της εγκατάστασης υγραεριοκίνησης βάσει της οδηγίας ECE R67 Χαρακτηριστικά πινακίδας έγκρισης τύπου δεξαμενής LPG

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα πλεονεκτήματα για τα οποία τα οχήματα υγραερίου θα πρέπει να θεωρούνται οχήματα του σύγχρονου μέλλοντος είναι τα εξής: Το υγραέριο είναι πιο καθαρό καύσιμο από τη βενζίνη, επομένως δεν δημιουργούνται υπολείμματα στον κινητήρα, που συνήθως τον φθείρουν, μειώνοντας το προσδόκιμο καλής λειτουργίας του. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι με τη χρήση υγραερίου αποφεύγονται φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη Η τιμή του υγραερίου είναι επίσης ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς μειώνει το κόστος των μετακινήσεων περίπου στο μισό. Η τιμή της βενζίνης κυμαίνεται περίπου στο 1,7 – 1,8 ευρώ το λίτρο , ενώ η τιμή του υγραερίου στα 0,90 ευρώ. Έτσι λοιπόν με 10 ευρώ καυσίμων, το όχημα θα διανύσει περίπου 145 χιλιόμετρα αν κινείται με υγραέριο, 109 χλμ αν κινείται με ντίζελ και 74 χλμ αν κινείται με βενζίνη.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (2) Το υγραέριο θεωρείται πολύ ασφαλές καύσιμο. H δεξαμενή υγραερίου δεν επικοινωνεί με την καμπίνα επιβατών, επομένως ακόμα και στην απίθανη περίπτωση διαρροής δεν επηρεάζονται οι επιβάτες. Η μετατροπή στο αυτοκίνητο έτσι ώστε να δέχεται και υγραέριο, είναι μια εξαιρετικά πρακτική λύση, ειδικά για όσους κάνουν μακρινά ταξίδια και θέλουν να έχουν διπλάσια αυτονομία, αφού ανά πάσα στιγμή μπορούν να χρησιμοποιήσουν είτε τη βενζίνη είτε το υγραέριο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (3) Το υγραέριο ονομάζεται και πράσινο καύσιμο, γιατί είναι ιδιαίτερα φιλικό προς την ατμόσφαιρα. Το υγραέριο χαρακτηρίζεται από τις χαμηλές εκπομπές ρύπων συγκριτικά με τη βενζίνη και το πετρέλαιο.