ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Α Ρ Χ Α Ι Α Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α μ ι ν ω ι κ η κ ρ η τ η γ ρ α μ μ ι κ η α
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Γιάννης Βαρής Ε2’ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Θαύματα της αρχαιότητας
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Τίτλος Δραστηριότητας
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Η τέχνη στον Κυκλαδικό, Μινωικό, Μυκηναϊκό πολιτισμό
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΡΟΥΛΙΑΣ, Α1 Σχολική χρονιά ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
1. ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Η εποχή του χαλκού (3000/ π.Χ.)
Ελληνογερμανική Αγωγή
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1.ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 2.ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 3.ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
Κεφάλαιο 1 Ο Πολιτισμός των Ελλήνων. Τι είναι πολιτισμός; Πολιτισμός είναι οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος, δηλαδή η γλώσσα, η παιδεία, η θρησκεία, οι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ 2010-2011

ΤΙΤΛΟΣ προγράμματος Σ ύ ν – δ ρ α σ η α φ ή ς κ α ι ε π α φ ή ς

Εθελοντική συνεργατική δράση των μαθητών ( σ ύ ν - δ ρ α σ η ) για τη δημιουργία «Συλλογής Πιστών Αντιγράφων» από εκθέματα ελληνικών Μουσείων, προκειμένου οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να αγγίξουν τα πιστά αντίγραφα μουσειακών εκθεμάτων ( α φ ή ) Η δράση αυτή δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να έρθουν σε ε π α φ ή με:

… ε π α φ ή με:  τον πολιτισμό και την τέχνη της αρχαίας Ελλάδας  τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας  τα επαγγέλματα που σχετίζονται με το μουσείο και την παραγωγή πιστών αντιγράφων

Παράλληλα η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της ανακήρυξης του έτους 2011 ως «Ευρωπαϊκού Έτους Εθελοντικών Δραστηριοτήτων που προωθούν την ενεργό συμμετοχή του πολίτη» και στοχεύει:  στη γενικότερη ευαισθητοποίηση για τη σημασία και την αξία του εθελοντισμού  στη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των μαθητών και  στην ανάπτυξη των οριζόντιων δεξιοτήτων τους.

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ Μέσω του προγράμματος επιδιώκεται οι μαθητές: Να γνωρίσουν τα επαγγέλματα που σχετίζονται με το μουσείο και την παραγωγή πιστών αντιγράφων. Να ευαισθητοποιηθούν στο θέμα του εθελοντισμού. Να καλλιεργήσουν προσωπικές δεξιότητες (κριτική σκέψη, συνεργατικότητα, αυτενέργεια, πρωτοβουλία και αυτοπεποίθηση). Να συνεργαστούν με πρόσωπα και φορείς του εκπαιδευτικού, αλλά και του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος.

Να ασκηθούν στην επικοινωνία σε διάφορα περιβάλλοντα. Να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ΤΠΕ για μάθηση, ενημέρωση και επικοινωνία. Να αναπτύξουν δεξιότητες αποτελεσματικής αναζήτησης στο διαδίκτυο πληροφοριών, είτε με τη χρήση μηχανών αναζήτησης, είτε επιλέγοντας από αξιόπιστες, ενημερωμένες και σχετικές με το θέμα τους ιστοσελίδες. Να πληροφορηθούν τους πιθανούς κινδύνους του ψηφιακού κόσμου και ιδιαίτερα αυτούς που σχετίζονται με την ασφάλεια των πληροφοριών και των προσωπικών δεδομένων.

Να προσεγγίσουν τη γνώση μ’ έναν πιο ελκυστικό τρόπο. Να νιώσουν τη γοητεία των αντιπροσωπευτικών δημιουργημάτων κάθε περιόδου της αρχαίας ελληνικής τέχνης μέσω της επ-αφής με τα πιστά αντίγραφα αυτών. Να υιοθετήσουν θετική στάση απέναντι στα μουσεία και στα μουσειακά εκθέματα. Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την τέχνη και τον πολιτισμό. Να αξιοποιήσουν δημιουργικά και ευχάριστα τον ελεύθερό τους χρόνο.

Συντηρητής αρχαιοτήτων και έργων τέχνης Επαγγέλματα που σχετίζονται με το μουσείο και την παραγωγή πιστών αντιγράφων Αρχαιολόγος Γλύπτης Κεραμίστας Συντηρητής αρχαιοτήτων και έργων τέχνης

 ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ Ασχολείται με: τον εντοπισμό, τη μελέτη και την καταγραφή υλικών ευρημάτων του παρελθόντος… 

… με σκοπό την κατανόηση και την ερμηνεία των κοινωνικο-πολιτισμικών δομών των κοινωνιών από τις οποίες προέρχονται τα ευρήματα.  ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

ΓΛΥΠΤΗΣ Δημιουργεί ανάγλυφες ή ολόγλυφες παραστάσεις, μορφές και συνθέσεις, σκαλίζοντας και διαμορφώνοντας διάφορα υλικά.

ΚΕΡΑΜΙΣΤΑΣ Κατασκευάζει διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα, χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη αργιλοπυριτικά υλικά.

ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ Ασχολείται με τη συντήρηση και την αποκατάσταση αρχαιολογικών ευρημάτων, μνημείων, εικόνων, έργων Τέχνης και αντικειμένων ιστορικής αξίας… 

 … προσπαθώντας να τα επαναφέρει στην αρχική τους κατάσταση ή να επιβραδύνει τη φυσική τους φθορά.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος η «Συλλογή Πιστών Αντιγράφων» του Γυμνασίου Ηράκλειας εμπλουτίστηκε με εκθέματα από διάφορες περιόδους της αρχαίας ελληνικής τέχνης. Τα πιστά αντίγραφα που κοσμούν σήμερα τη Συλλογή μας είναι τα ακόλουθα:

Γυναικείο ειδώλιο Γύρω στα 2400 π.Χ. Από τη Νάξο, Κυκλάδες Κυκλαδικός πολιτισμός Γυναικείο ειδώλιο Γύρω στα 2400 π.Χ. Από τη Νάξο, Κυκλάδες

Κυκλαδικός πολιτισμός Κυκλαδικός πολιτισμός Ειδώλιο αυλητή 2400-2200 π.Χ. Από την Κέρο, Κυκλάδες

Μινωικός πολιτισμός Ο δίσκος της Φαιστού Γύρω στα 1700 π.X. Από το μινωικό ανάκτορο της Φαιστού

Μινωικός πολιτισμός Πινακίδα Γραμμικής Α΄ Γραφής 14ος – 13ος αι. π.Χ. Από το Καστέλι Χανίων, Κρήτη

Μινωικός πολιτισμός Ρυτό «Το Αγγείο των θεριστών» Γύρω στο 1500 π.Χ. Μινωικός πολιτισμός Ρυτό «Το Αγγείο των θεριστών» Γύρω στο 1500 π.Χ. Από το ανάκτορο της Αγίας Τριάδας

Μινωικός πολιτισμός Ρυτό σε μορφή ταύρου Γύρω στα 1500 π.Χ. Από τον μινωικό οικισμό Ψείρας, Κρήτη

Μυκηναϊκός πολιτισμός Μυκηναϊκός πολιτισμός Πήλινο γυναικείο ειδώλιο τύπου Ψ Υστερομυκηναϊκή εποχή (13ος αι. π.Χ.) Από τη Στειριά Αττικής

Μυκηναϊκός πολιτισμός Μυκηναϊκός πολιτισμός Μυκηναϊκό ειδώλιο σε σχήμα Φ 13ος αι. π.Χ. Από το Χαμαλεύρι Ρεθύμνου, Κρήτη

Κλασική περίοδος «Η σκεπτόμενη Αθηνά» Μαρμάρινο αναθηματικό ανάγλυφο 460-450 π.Χ. Από την Ακρόπολη

Κλασική περίοδος «Ποιητής γενειοφόρος» Μαρμάρινο αναθηματικό ανάγλυφο Πιθανώς 4ος αι. π.Χ. Από την Ακρόπολη

Ελληνιστική περίοδος Πυξίδα με πώμα Ελληνιστικοί χρόνοι Από την Αμφίπολη

Ελληνιστική περίοδος Πήλινο ειδώλιο γυναίκας καθισμένης σε βράχο 4ος αι. π.Χ. Από την Πέλλα

Ρωμαϊκή περίοδος Σύμπλεγμα έρωτα & ψυχής Αρχές 1ου αι. π.Χ. Από την Πέλλα

Ρωμαϊκή περίοδος Ειδώλιο Τελεσφόρου Ρωμαϊκοί χρόνοι Από την Αμφίπολη

Ρωμαϊκή περίοδος Πήλινο κωμικό προσωπείο Ρωμαϊκή περίοδος Πήλινο κωμικό προσωπείο 3ος αι. μ.Χ. Από την Αρχαία Αγορά Αθηνών

Ευχαριστούμε για την πολύτιμη συνεισφορά τους στη δημιουργία της «Συλλογής Πιστών Αντιγράφων» τους μαθητές της Β΄ τάξης του Γυμνασίου μας τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων του Γυμνασίου και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Υπεύθυνη καθηγήτρια Ζηνοβία Παπάζογλου Φιλόλογος

Τ Ε Λ Ο Σ