 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
Advertisements

Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιωάννης Γυμνάσιο Β τάξη Παρουσίαση.
Η Ευρωπαϊκή K εντρική T ράπεζα ιδρύθηκε την 1 η Ιουνίου του 1998 και εδρεύει στη Φρανκφούρτη. Η ΕΚΤ είναι επιφορτισμένη με τη διαχείριση του ευρώ και.
Ευρωπαϊκή Ένωση 27 κράτη-μέλη 23 επίσημες γλώσσες
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Τάξη Έ.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
2 2 ° ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Η Δ ΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙ Δ ΕΥΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟ Δ Ο ΚΡΙΣΗΣ Βρυξέλλες, 28/2/2013.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
H Ευρωπαϊκή Ένωση Η ΕΕ σήμερα-χρονολόγιο Η ιστοσελίδα της ΕΕ
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΟΙΑ Χωρίς περιορισμούς η διακίνηση εμπορευμάτων και κεφαλαίων είναι πιο εύκολο Είναι ελεύθερη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις (13)  Πρωτοβάθμιες Αυτοδιοικήσεις (370)  Γενικές Διοικήσεις (7)
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Κριτήρια ένταξης των κρατών στην Ε.Ε. Κριτήρια ένταξης ενός κράτους στην Ε.Ε καθορίστηκαν: Πότε: 1953 Που: στο συμβούλιο της Κοπεγχάγης Ανανέωση: Ευρωπαϊκό.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ευρωπαϊκή Ένωση: 28 κράτη μέλη 5 υποψήφια 3 δυνάμει υποψήφια.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ & ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
 Κύριοι στόχοι της είναι να εξασφαλίσει δίκαιο βιοτικό επίπεδο στους γεωργούς και ασφαλή τρόφιμα που παρέχονται σε σταθερή βάση και σε προσιτές τιμές.
Α. ΔΕΔΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ  ΔΥΟ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ◦ PATH DEPENDENCE ◦ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΕΛΛΕΙΨΗ.
Π ΟΛΙΤΙΚΉ Π ΑΙΔΕΙΑ Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 12: Η Εποχή μετά το 1973 Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Κράτος Πρόνοιας και Εκπαίδευση Κλασσική Σοσιαλδημοκρατία & Ο Τρίτος Δρόμος.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 11: Η Χρυσή Εποχή Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ρόϊδω Μητούλα. Ρόϊδω Μητούλα.
Μαθαίνω για τους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς, το Δ.Ν.Τ. και το Νέο Πρόγραμμα Στήριξης και Σταθερότητας της Ελληνικής Οικονομίας. Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
360funding.gr Μάϊος 2017.
Κράτος Πρόνοιας και Εκπαίδευση
ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ Ε.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οι χώρες της Ε.Ε..
2. Σκοπός της ΕΕ Ειρήνη, αξίες, ευημερία.
Η Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε ( )
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
H Ευρωπαϊκή Ένωση.
7. Οικονομικές ελευθερίες
8.1. Οικονομική και Νομισματική Πολιτική
ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΡΙΑ-ΛΙΖΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Σε όλα τα όργανα της Ε.Ε. αντιπροσωπεύονται τα κράτη-μέλη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Η περίπτωση της Γερμανίας
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
8.6. Πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ε.Ε.
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γενική Θεώρηση των πολιτικών της ΕΕ: Κοινωνική αγορά;
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Τακτικό Ευρωβαρόμετρο 90   ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2018 ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο Τακτικό.
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
ΘΕΜΑ 2016 Ανεργία και Απασχόληση και οι συνέπειες τους για την οικονομία. α) Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας. β) Η επίδραση της σημερινής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ.

 Της δημιουργίας ενός ενιαίου χώρου χωρίς εσωτερικά σύνορα που θα επέτρεπε την ελεύθερη μετακίνηση εμπορευμάτων, προσώπων, υπηρεσιών και κεφαλαίων.  Της εφαρμογής κοινής δασμολογικής πολιτικής προς τις τρίτες χώρες.  Την προστασία των ασθενέστερων χωρών, περιφερειών αλλά και κοινωνικών ομάδων μέσω των διαφόρων προγραμμάτων περιφερειακής ανάπτυξης, της ΚΑΠ και των επιχειρησιακών πλαισίων.  Της ίδρυσης μιας κοινής οικονομικής και νομισματικής ένωσης και την μελλοντική (για τα δεδομένα της εποχής) προοπτική ενός κοινού νομίσματος.

 Τη σταδιακή κατάργηση όλων των δασμών, των ποσοτικών περιορισμών και των μέτρων προστατευτισμού μεταξύ των κρατών μελών.  Κοινή εμπορική πολιτική προς τις τρίτες χώρες.  Κοινή πολιτική σχετικά με την είσοδο και τη μετακίνηση προσώπων στην κοινή αγορά, είτε από τα κράτη μέλη, είτε από τρίτα κράτη.  Κοινή πολιτική στον τομέα της γεωργίας, της αλιείας (ΚΑΠ), της ενέργειας και σταδιακά σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας.  Σταδιακή εφαρμογή κοινών κανόνων προστασίας της αγοράς και κρατικού παρεμβατισμού σ' αυτήν.  Την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας.  Την ενίσχυση της οικονομικής συνοχής, μέσω διαφόρων κοινοτικών προγραμμάτων.  Την προώθηση της έρευνας και της τεχνολογίας, καθώς και την ενίσχυση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης.

 Παρά τη σημαντική πρόοδο οι περισσότερες από αυτές τις δραστηριότητες άρχισαν να δίνουν καρπούς μόλις στα μέσα της δεκαετίας του '90 και ακόμη και τώρα αποτελούν σε μεγάλο βαθμό ζητούμενο. Από αυτής της απόψεως, κύρια συμβολή της ΕΟΚ, μέχρι την ίδρυση της ΕΕ ήταν η προεργασία, μέσω της σύνταξης των νομικών κειμένων, των συμβάσεων και βέβαια της προετοιμασίας των συνειδήσεων των πολιτών των χωρών μελών.

 Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο  Συμβούλιο της ευρωπαϊκής ένωσης  Δικαστήριο των ευρωπαϊκών κοινοτήτων  Ευρωπαϊκό ελεγκτικό συμβούλιο  Ευρωπαϊκή οικονομική και κοινωνική επιτροπή  Επιτροπή των περιφερειών  Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων

 Μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, οικοδομήθηκε μια ενιαία Ευρωπαϊκή κοινότητα που είχε ως στόχο να προσφέρει στους πολίτες ειρήνη και ευημερία.Η ένωση αυτή είχε οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές επιπτώσεις στη χώρα μας. Κατ’ αρχήν η ένταξη στην ευρωπαϊκή ένωση στερέωσε το δημοκρατικό πολίτευμα και τους θεσμούς μας. Έπειτα η Ελλάδα έχει την ευκαιρία να αναπτυχθεί οικονομικά επωφελούμενη

 από τα δάνεια και να λύσει το πρόβλημα της απασχόλησης.Πολιτιστικά, η χώρα μας έχει έρθει σε επαφή ε το ευρωπαϊκό πνεύμα,την επιστήμη και την τεχνολογία απ’όπου μπορεί να μάθει καινούργια πράγματα και να εξελιχθεί.Από την άλλη πλευρά όμως υπάρχουν μειονεκτήματα από αυτήν μας την ένταξη, που είναι περισσότερο ορατά τώρα με την οικονομική κρίση.Είναι γεγονός ότι οι

 πρώτες προσπάθειες ευρωπαϊκής ενοποίησης είχαν την οικονομική υποστήριξη των Η.Π.Α. Τα στρατηγικά σχέδια της Αμερικής δεν έπαψαν να συμπίπτουν με εκείνα των δυτικοευρωπαϊκών κυβερνήσεων.Με άλλα λόγια η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έφερε στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες της Μεσογείου, τη δυνατότητα άσκησης ανεξάρτητης ή ουδέτερης

 εξωτερικής πολιτικής, αλλά χρησιμοποιήθηκαν από τις μεγάλες δυνάμεις για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα. Η εξαθλίωση αυτή σε συνδυασμό με την ελεύθερη διακίνηση εργαζομένων, ανάγκασε τους ανθρώπους και θα τους αναγκάσει ακόμα περισσότερο να αναζητήσουν δουλειά με καλύτερους όρους στις οικονομικά ανεπτυγμένες χώρες.

 Η χώρα μας,αφού θα οδηγηθούν στο μαρασμό οι άλλοι παραγωγικοί τομείς της οικονομίας μας, θα περιοριστεί στην ανάπτυξη σχεδόν μόνο του τουρισμού, με αποτέλεσμα να μεταβληθούμε σε όργανα προσφοράς τουριστικών υπηρεσιών στους ξένους.Όπως βλέπουμε υπάρχουν επιχειρήματα που συνηγορούν υπέρ της ένταξης της Ελλάδας στην Ε.Ε. κι άλλα που δείχνουν

 ότι η είσοδος μας αυτή δεν έκανε καλό στη χώρα μας.Πριν από λίγα χρόνια ίσως είχα αντίθετη άποψη, σήμερα όμως πιστεύω πως η Ε.Ε. μόνο κακό έκανε στην Ελλάδα. Η χώρα μας λόγου της γεωγραφικής της θέσης θα μπορούσε να σταθεί μόνη της στα πόδια της, να αξιοποιήσει τους παραγωγικούς της πόρους, να αναπτυχθεί οικονομικά βασισμένη στη γεωργία,την κτηνοτροφία

 και τον τουρισμό της. Ίσως αυτή η θέση μου θεωρείται ακραία. Σ’αυτήν την περίπτωση θα έλεγα πως δεν έχω πρόβλημα με την Ε.Ε. αρκεί να υπήρχαν από την χώρα μας περισσότερες πιέσεις και διεκδικήσεις καλύτερων όρων και συμφωνίες που θα είχαν περισσότερα οφέλη για τους Έλληνες.

 Οι μαθήτριες που επιμελήθηκαν την εργασία  Ιακωβίδου Έλενα  Κωστοπούλου Ελισάνθη